Vota para escolleres os mellores poemas de 2023

Até o día 13 de maio en www.aritmar.gal permanecerá aberto o prazo para escoller as mellores poesías galegas e portuguesas do ano 2023 do noso certame aRi[t]mar galiza e portugal. Son 10 poesías de cada país as que optan a ser elixidas polo público como Mellor Poesía do Ano na Galiza e Mellor Poesía do Ano en Portugal.

As pezas finalistas para o premio a Mellor Poesía do 2023 na Galiza, son: Toco a túa vida na miña boca, de Ángel Suanzes; Sopras un dente de león cos labios moi xuntos, de Carlos Negro e Raquel Senra; (ESTA CASA DURMIDA), de Carlos Penela; entra o sol cheirar a casa, de Celso Fernández Sanmartín; Declara a dor, de Chus Pato; CRÓNICA, de Helena de Carlos; Pilara da Fraga, de Lupe Gómez; a viaxe é por dentro, de O Leo; CANTO SEGUNDO PARA UN FILLO NON NADO, de Silvia Penas; e NÓMADAS, de Xaquín Núñez e Ana Cea.

8th Mini Saga Contest Results

congrats

We are delighted to announce the winners of the 8th Mini Saga Contest of the EOI de Santiago de Compostela.

A panel of teachers from the English department has chosen 3 stories from the 7 finalists and has awarded 3 prizes:

"The Cohesion Family" by Marta Vázquez

"Waiting For My Beloved" by Olga Iglesias

"Long-term Relationship" by Ramiro Cascallana

Thanks to all the participants for their amazing stories and special thanks to all the students and teachers who have voted for the favourite!

Looking forward to the 9th edition next year!

8th Mini Saga Contest. Voting now open

mini sgaa vote

Help us choose the finalists of the 8th Mini Saga Contest by reading these 15 stories and voting for your favourite mini saga here.

Public voting will be enabled until April 15th.

The jury, who will be composed of members from the teaching staff of the English department, will judge the 7 stories that receive the highest number of votes and award 3 prizes based on their originality and linguistic quality.

Winners will be announced on April 23rd.

Participate in the school's 8th Mini Saga Contest

mini saga contest

Can you imagine a story in 50 words?

Participate in the 8th edition of the Mini Saga Contest of the EOI de Santiago de Compostela!

Participation terms (Bases do concurso)

Deadline for submissions: April 5, 2024.

Día do Libro

dia do libro

Para celebrar o Día do Libro, a nosa biblioteca dará un pequeno agasallo a aqueles/as usuarios/as que fagan uso dos seus servizos do 22 de abril ao 29 de abril.

A continuación podes atopar unha lista de actividades para celebrar esta conmemoración:

Oficina de leitura no português mais falado do mundo!

oficina de leitura

Aprende a ler em português do Brasil com Thayane Gaspar!

Aproveitando um evento de leitura pública continuada d’A República dos Sonhos, da escritora brasileira de origem galega Nélida Piñon, coorganizado pela Academia Brasileira de Letras (ABL) e a Associaçom Galega da Língua (AGAL), o Programa de Estudos Galegos e o Departamento de Português oferecem um ateliê de leitura em português do Brasil, uma pronúncia nunca dantes encarada diretamente no nosso centro de ensino.

22 de abril, às 18h30 na Biblioteca da EOI.

Tea and books to celebrate World Book Day

tea and books

To celebrate International Book Day, come and discover the School Library as well as a treasured part of British culture: Tea, with our teacher Emma Colquhoun.

When is it?

You can come on Mon 22nd April or Thursday 2nd May, at 11:00 on both days

Who is the activity for?

• A1 students
  • A2 students
  • B1 students

What are we going to do?

•  Talk in English
  • Learn to make a classic British cup of tea (and drink it too!*)
  • Learn a little about the fascinating history of tea
  • Discover the School Library

Encontro coa escritora Lara Dopazo Ruibal

Encontro coa escritora Lara Dopazo Ruibal sobre o seu libro de relatos O axolote eoutros contos de bestas e auga. Editorial Galaxia. Premio Illa Nova 2020

24 de abril de 2024 ás 19.30 h na biblioteca

(Organiza o Departamento de Galego e mais o EDLG)

Encontro co escritor Adrián Noia

adrian noia

Encontro con Adrián Noia, autor de novelas coma A terra leve e O país dos raposos .

Mércores 8 de maio ás 16:00 na biblioteca.

Organiza o Equipo de dinamización da lingua galega.

MIni Saga Workshop

mini saga workshop

Join our creative writing workshop and enjoy reading and writing stories in exactly 50 words (Levels B2.2, C1 and C2)

Monday, March 4 at 7pm in the library of the Sección de Sar