Ausencias de profesorado - Curso 2014-2015

• A profesora Chus Barreira non impartirá a súa clase das 15:30 hoxe 17 de decembro.

Por favor, fique atento para máis información.

Actualidade

Estes son os apartados máis consultados neste momento:

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.

HORARIO REDUCIDO XOVES 18

O vindeiro xoves 18 a escola permanecerá excepcionalmente pechada entre as 14:00 e as 16:30 horas.

Nesa tarde a biblioteca do centro estará pechada por mor dos festexos de Nadal.

Desculpade as molestias.

A dirección.

OPERACIÓN KILO

Equivalencia del kilo o kilogramo.

A partires do luns 15 podedes deixar as vosas aportacións para Cáritas Vilagarcía na conserxería da EOI.

Calquera aportación será ben recibida, agradecendo especialmente os alimentos infantís e outros produtos para nenos coma cueiros ou toalliñas.

Moitas grazas!!

EQUIPO DE DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA

O Equipo de Dinamización Lingüística de Escola oficial de Idiomas de Vilagarcía de Arousa convidámosvos a unirvos a nós. Se estades interesado/as cubride a ficha cos vosos datos que atoparedes na conserxería da escola. Moitas grazas.

Animádevos!!

O Coordinador, Matthew Wellings