Actualidade

Estes son os apartados máis consultados neste momento:

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.

Prazo de matrícula de setembro - curso 2014-2015

Caso de ter realizado unha preinscrición (CentrosNet):

Caso de se ter apuntado nas listas de agarda da escola:

Se se apuntou nunha lista de agarda antes do día 15 de setembro, adxudicaranse as prazas de nivel básico 1 dispoñibles consonte ao seguinte calendario:

• italiano: mércores 17 ás 17:00 horas
  • alemán: mércores 17 ás 18:00 horas
  • francés: mércores 17 ás 19:00 horas

Recibirá unha mensaxe no móbil que nos indicou informándolle da dispoñibilidade de praza. Todas as adxudicacións terán lugar no salón de actos da Escola Oficial de Idiomas pola orde na que se apuntaron nas listas de agarda.

Caso de non poder estar á hora indicada, tamén poderán pasar a recoller a documentación (mentras queden prazas) no seguinte horario:

Contratación do servizo de cafetería - Curso 2014-2015

Segundo o disposto na Instrución 4/2014, do 5 de xuño de 2014, para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da Consellería, procédese a abrir o período para que as persoas ou empresas interesadas poidan presentar ofertas.

• Prazo de presentación: do 8 ao 19 de setembro de 2014.
  • Lugar de presentación: rexistro da Escola Oficial de Idiomas de 9:00 a 14:00 de luns a venres.
  • Resolución da adxudicación: 26 de setembro (previsto).

Pódese consultar na documentación adxunta a folla de especificacións técnicas e condicións de contratación.

Debe terse en conta:

Inicio curso 2014-2015

Por motivos de organización académicos, comezamos o curso de xeito escalonado segundo o seguinte calendario:

Martes 16 de setembro: Presentación dos grupos de Avanzado 1 e Avanzado 2 de todos os idiomas na hora de clase do grupo.

Mércores 17 de setembro: Presentación dos grupos de Intermedio 1 e Intermedio 2 de todos os idiomas na hora de clase do grupo.

Xoves 18 de setembro: Presentación dos grupos de Básico 2 de todos os idiomas na hora de clase do grupo.

Venres 19 de setembro: Presentación dos grupos de Básico 1 de todos os idiomas, nivel C1 de inglés e o Básico Integrado de portugués na hora de clase do grupo.

PORQUE ESTUDAR PORTUGUÊS?

Vídeo Realizado pelos alunos de português Ana Lojo e Celso Callón, e promovido pelo Departamento de Português da EOI de Vilagarcía. Por razóes técnicas, muitas pessoas que foram entrevistadas não puderam aparecer no vídeo. Daqui o nosso agradecimento a uns e outros.