Ausencias de profesorado - Curso 2014-2015

• O venres 21 de novembro non haberá clase de francés coa profesora Lucía Pérez.
  • O venres 21 de novembro non haberá clase de inglés co profesor Matthew Wellings.

Por favor fique atento á páxina para máis información.

Actualidade

Estes son os apartados máis consultados neste momento:

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.

TALKS ON THE ALL BLACKS & THE SPRINGBOKS

HAVE YOU EVER HEARD OF THEM?    RUGBY’S GREATEST RIVALRY!

... springbok hall of fame springbok news springboks 7479 views                  El logo de loa All Blacks es un helecho y es conocido como Silver Ferm ...

WEDNESDAY 26 NOVEMBER at 18:00 and 20:00 at the EOI VILAGARCÍA

SPEAKERS

ANDREW PARATA, NEW ZEALANDER PROFESSIONAL RUGBY PLAYER

MPOH MBIYOZO, SOUTH AFRICAN PROFESSIONAL RUGBY PLAYER

Resultado da votación Montag jeden Freitag

Na reunión do venres 7 tiveron lugar as votacións das obras candidatas. O resultado foi o seguinte:

6 votos para Leite derramado

3 votos para Che la festa cominci, Bom dia camaradas e Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.

2 votos para Cadernos do Subterráneo e En busca do carneiro selvaxe.

1 voto para Méthaphysiche des tubes e As Mulheres do meu Pai.

Por decisión dos participantes, o empate a tres votos foi desfeito a favor das obras de Ondjaki e Niccolò Ammaniti.

EQUIPO DE DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA

O Equipo de Dinamización Lingüística de Escola oficial de Idiomas de Vilagarcía de Arousa convidámosvos a unirvos a nós. Se estades interesado/as cubride a ficha cos vosos datos que atoparedes na conserxería da escola. Moitas grazas.

Animádevos!!

O Coordinador, Matthew Wellings