SAMAÍN e HALLOWEEN

CONCURSO-EXPOSICIÓN DE CABAZOS DECORADOS

Preparade os vosos cabazos e traédeos o xoves 30 á Biblioteca da EOI (dás 17:30 ás 20:00 h), o gañador recibirá unha morea de lambonadas!!

E PREPARÁDEVOS PARA AS SORPRESAS QUE LEVAREDES

DURANTE A SEMANA NAS AULAS DE INGLÉS!!

Equipo de Dinamización Lingüística e Departamento de Inglés da EOI

Ausencias de profesorado - Curso 2014-2015

• A substituta da profesora Alma Álvarez do departamento de inglés non impartirá aulas o venres 24 de outubro. As clases reanúdanse o luns 27 pola maná.

Por favor, fique atento/a aos cambios que se comuniquen.

Actualidade

Estes son os apartados máis consultados neste momento:

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.

Oficina de danças tradicionais brasileiras

Na segunda-feira 27 de outubro às 19h00 estará na sala de atos da EOI a investigadora e realizadora de cinema brasileira Lia Marchi. Com ela vamos ficar a conhecer algumas das danças tradicionais brasileiras e também algum dos filmes que sobre elas fez a nossa convidada.

Lia Marchi nasceu em Curitiba (PR) em 1975, em 1999 fundou a Olaria Projetos de Arte e Educação onde atua como diretora artística coordenando a realização de diversos projetos.
Há mais de 15 anos se dedica a pesquisa e divulgação das culturas tradicionais e populares, especialmente do Brasil e de Portugal. Em seus livros e filmes, aborda o rico universo das comunidades tradicionais e dos sons e sentidos das culturas locais.

1ª reunión de Montag jeden Freitag

O venres 24 de outubro, ás 20h00 na biblioteca da EOI terá lugar a primeira reunión do Clube de Leitura. Será unha reunión informativa e aberta a todo o alumnado da EOI interesado en coñecer e participar nesta iniciativa. Será presentado o clube, o seu funcionamento, as obras candidatas a seren lidas e comentadas, a maneira de propor obras para a súa leitura posterior, o posíbel calendario de reunións e todas as outras cuestións que susciten interese dos participantes.

Derradeiro prazo matrícula 2014

Caso de se ter preinscrito ou apuntado nas listas de agarda da escola:

Se se preinscribiu antes do 12 de setembro ou apuntou nunha lista de agarda a partir do día 16 de setembro, axudicaranse as prazas na medida que queden vacantes.

• Avisarémoslle mediante unha mensaxe no móbil da dispoñibilidade de praza. Non se realizan máis chamamentos.

Chamamentos das listas de agarda:

• Na medida que haxa vacantes, iranse facendo os chamamentos.
  • Este proceso prolongarase ata os derradeiros días do mes de outubro ou completar os grupos.Non se realizan máis chamamentos.

Únicas prazas dispoñibles: alumnos de inglés ensinanza a distancia That's English! Matrícula ata 30 de outubro.

EQUIPO DE DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA

O Equipo de Dinamización Lingüística de Escola oficial de Idiomas de Vilagarcía de Arousa convidámosvos a unirvos a nós. Se estades interesado/as cubride a ficha cos vosos datos que atoparedes na conserxería da escola. Moitas grazas.

Animádevos!!

O Coordinador, Matthew Wellings