Actualidade

Estes son os apartados máis consultados neste momento:

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.

Matrícula alumnado oficial curso 2014-2015

Consulte toda a información do curso 2013-2014 relativa a:

Debido ao alto volume de consultas formuladas por correo electrónico, non nos é posible reponder a todo o mundo. Por favor, lea atentamente a documentación e consulte as súas dúbidas na conserxería ou a secretaría do centro.

NOVO: Guía de matrícula

Teña en conta que, en período de matrícula, as liñas adoitan estar colapsadas.

Listas de agarda - curso 2014-2015

Rematado o prazo de preinscrición, pode apuntarse a unha lista de agarda por se quedasen prazas unha vez rematadas as adxudicacións e os respectivos prazos de matrícula.

A medida que se vaian pechando os respectivos prazos de preinscrición, habilitaranse listas de agarda.

Pode apuntarse a un nivel por idioma. Caso de se apuntar a un nivel superior ao inicial, asegúrese de ter a titulación que lle da acceso a dito nivel (comprobe aquí os accesos directos).

Caso de quedaren vacantes, serán ofertadas por orde de inscrición.

Avisarémoslle mediante unha mensaxe de texto no teléfono móbil que nos indique.

PORQUE ESTUDAR PORTUGUÊS?

Vídeo Realizado pelos alunos de português Ana Lojo e Celso Callón, e promovido pelo Departamento de Português da EOI de Vilagarcía. Por razóes técnicas, muitas pessoas que foram entrevistadas não puderam aparecer no vídeo. Daqui o nosso agradecimento a uns e outros.