NOVAS

BENVIDOS AO CURSO 2014-2015

Na pestana de Secretaria está a relación de libros de texto para o curso 2015/2016

O prazo para a licitación da cafeteria segundo a instrucción 04/2014 do IES Agra do Orzán será do 01-20 de Xuño de 2015. As propostas entregaranse na Secretaria do centro.

O vindeiro luns 1 de xuño temos a derradeira reunión do CLUB DE LECTURA!!

Novos criterios de promoción para 4º ESO na convocatoria de setembro para o curso 2014-2015:

Cunha soa materia co resultado de  non presentado o alumno non promociona

Cunha ou dúas materias: con algunha nota inferior a tres (3) o alumno non promociona

NORABOA!! As alumnas de 1ºBach gañaron o 3º premio na convocatoria de curtas 2015 da EOI de A Coruña coa colaboración dos profesores: Dna. Teresa Méndez García e D. César Morán Fraga con "A árbore da amizade"

Hoxe estivemos en Santiago e Fisterra cos alumnos do intercambio de Venecia:

ESTAMOS A ORGANIZAR O "DÍA DA CIENCIA NA RÚA"

ESTE ANO É O VINDEIRO 09 de MAIO NO PARQUE DE SANTA MARGARIDA

VEN A PASAR UN DÍA DE CIENCIA CONNOSCO!!

Alumnos de 1º de Bacharelato están nun intercambio a Venecia do 07-15 de Abril. BOA VIAXE!!!

Probas Libres para obtención títulos FP (LOE). Curso 2014/2015. Prazo de solicitudes do 17-30 de Abril. (máis información)

Proxecto de decreto polo que se establece o currículo da ESO e do Bacharelato na nosa Comunidade (máis información)

O vindeiro 16 de Abril remata o prazo de solicitudes de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015, para alumnos de centros sostidos con fondos públicos (DOGA 16 de marzo de 2015 )  enlace á aplicación

Os alumnos do centro fixeron unha visita ás instalacións de Edar Bens SA, acompañados pola profesora Dna. Carmen Vidal Fernández alí coincidiron co alcalde da cidade.

Máis información no seguinte enlace

O prazo de incripción para matricularse nas probas de aceso ós ciclos:

Grao medio:     7-20 Abril

Grao superior: 23 de febreiro- 6 marzo

A segunda reunión do "O club de lectura" é o vindeiro 9 de Marzo na Biblioteca. Non te esquezas!!

Este ano si celebramos o ENTROIDO!! Estes foron os gañadores dos concursos de 2ºCiclo e Bach e 1ºCiclo respectivamente

Noraboa ás alumnas gañadoras do 3º premio no Concurso Galego de Robótica celebrado na Fundación Barrié:

Lucía Santos Fandiño

Carlota Lema Arranz

Rocío Díaz Veiga

Lucía Rodríguez Vaz

As votacións ao Consello Escolar,  de toda a comunidade educativa, serán o vindeiro xoves 27 de novembro

A reunión no centro cos titores dos grupos será o vindeiro martes 28 de outubro.

A primeira reunión do

"O club de lectura"

é o 10 de novembro ás 16 horas

ANÍMATE!!!

O listado de horas de titoría do profesorado do centro está dispoñible na sección de Alumnado en Taboleiro

Oferta de FP Básica e 2º curso de PCPI. Curso 2014-2015. enlace

O listado de libros de texto para o curso 2014-2015 atópase na sección de O Centro, Secretaría

Nota: O libro de Lingua Castelá de 2ºBach debe ser da edición do 2013

Calendario de exames de setembro Curso 13-14

Convócanse as probas para a obtención dos certificados do Celga 1,2,3,4 no ano 2014

Convocadas as probas de acceso aos Ciclos Formativos de grado medio e superior para o ano 2014

Os Información sobre o proceso de admisión do alumnado en centros con fondos públicos

Os alumnos que remataron a ESO ou Bacharelato no curso 2010/2011 poden vir recoller o seu título.

Temos prazas vacantes nos cursos de idiomas do Concello: nivel 1, nivel 2 de Inglés e Alemán

A reunión de pais para os alumnos de ESO e Bacharelato será o martes 22 de Outubro. Informarase aos pais por carta.

O comezo de curso será o 16 de setembro de 2013. A relación de titores por grupos a tedes no Taboleiro de Pais/Nais

A AMPA do centro está a organizar as actividades extraescolares para este novo curso. Informáte!!

Acceso a ciclos formativos: listaxes da 1ª adxudicación enlace

Actividades de inmersión ligüística en inglés para alumnado da ESO enlace

Os exames de setembro serán o luns 2 e martes 3: enlace

(Os alumnos que teñan materias pendentes de cursos anteriores examinaranse cos alumnos do nivel correspondente en cada materia)

O listado de libros de texto para o curso 13/14 os tedes na sección de Secretaria.

Axudas para o Programa de "Inmersión Lingüística" durante o outono de 2013 para alumnado de 6º de primaria e 2º da ESO

OUTRO ANO MÁIS CONTINUAMOS TRABALLANDO NOS CONTRATO-PROGRAMA máis información no  enlace

Os programas que desenrola o centro son:

·        Reforzo, orientación e apoio. Proa

·        Mellora da lectura, escritura e cálculo

·        Mellora da convivencia

·        Reducción do abandono escolar

¡XA ESTAMOS NA REDE ABALAR!

PRESENÁMOSVOS AO NOSO EQUIPO DE MEDIACIÓN

(Nesta foto falta o Director que tamén pertence ao grupo)

O CENTRO ESTIVO NAS ONDAS

O 25 de Abril colaboramos no programa: Radio en Ruta da Cadena SER

Pincha no debuxo e escoita o programa!!