CONVOCATORIA AXUDASLE 2024

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades convoca 645 axudas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, para o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato

O contido desta orde e a información complementaria atoparase na páxina web

Tamén desde o Servizo Municipal de Educación de A Coruña informamos que nos próximos días procederemos á publicación das bases e a apertura do prazo de inscrición para participar no programa Idiomas do Mundo 2024, que permitirá a estancia en Irlanda durante un mes de alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato

CAMPAÑA MUNDIAL POLA EDUCACIÓN

O noso centro e alumnado de 4º da ESO sae no programa "VIVIR AQUI" da TVG dentro da campaña mundial pola Educación.( A partir del minuto 9´42´´)

REANUDACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN

1.   Cando acudas ao Centro:

• Deberás facelo coas medidas de hixiene  axeitadas para garantir a seguridade, das familias e do persoal do centro (máscaras e luvas).
  • Entrarás pola porta esquerda e poderás dirixirte a conxersería se precisas de información ou  a administración para entregar documentación.
  • Sempre gardando a distancia de seguridade de 2m tanto co resto da xente como do persoal.
  • Sairás do centro pola porta da esquerda

Prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.

2. Novos prazos do procedemento.

a) De conformidade co artigo 33 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, os demais prazos do procedemento de admisión reduciranse á metade.

● Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

● Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

● Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato: do 1 ao 10 xullo. Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2020.

ABAU 2023

Acceso a toda a informacion da ABAU

Modelos Exame, Calendario, Protocolos.

enlace: https://ciug.gal/gal/abau

Resolución de 13 de febrero de 2023, conjunta de la Secretaría General de Universidades y de la Dirección General de Ordenación e Innovación Educativa, por la que se dictan instrucciones para la realización, dentro del curso 2022/23, de la evaluación de bachillerato para el acceso a la universidad (ABAU) para el curso 2023/24.