Tecnoloxía

CRITERIOS DE ACCESO AO BACHARELATO STEM

• Admitirase un máximo de 12 alumnos.
  • O alumnado solicitante terá que ter cursado 4º ESO no itinerario de Ciencias e ter solicitado o itinerario de Ciencias na matrícula de 1º Bach.
  • No caso de existir máis solicitudes que prazas, empregaranse os seguintes criterios:
  1. Media nas materias STEM (Matemáticas Académicas, Bioloxía e Xeoloxía, Física e Química e unha das optativas: Tecnoloxía, TIC ou Cultura Científica)
  2. De seguir o empate, media en 4º ESO.

PROGRAMA INSPIRA_STEAM - ALUMNADO 1º ESO CURSO 2023-24

Programa para o fomento das vocacións cientifico-tecnolóxicas desenvolvido pola Universidade de Deusto en colaboración coa UDC Facultade de Informática.

ENLACE INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

DÍA DA MULLER E NENA NA CIENCIA

O vindeiro luns 11 de febreiro  o instituto unirase á iniciativa 11F para celebrar o "Día da muller e nena na ciencia".

O alumnado ás 10:30 leerá un MANIFESTO para visualizar a labor da muller científica e fomentar as vocacións en ciencias nas nosas aulas.

DEPARTAMENTO DE TECNOLOXÍA

Curso 2023/24

PROFESORADO

Xefa Departamento:

Begoña Torreiro Anta(tecnoloxia.agra@iesagradoorzan.org)

(Imparte: Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO A, Educación Dixital 3º ESO, Tecnoloxía A e B 4º ESO e TICs 2º Bacharelato)

Profesores:

Mª José Martínez Rey (maria.tecno.agra@iesagradoorzan.org)

(Imarte: Tecnoloxía e Dixitalización 2º ESO A, B e CA, Tecnolixía e Enseñaría I e TICs I de 1º de Bacharelato)

Xaco Castro Búa (Titor de 1º ESO B) (jacobo.castro.bua@iesagradoorzan.org)

(Imparte: Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO  B, CA e CB,  Tecnoloxía e Dixitalización 2º ESO CB, Dixitalización A e B de 4º da ESO)

INFORMACIÓN DA MATERIA

Ao principio do curso os profesores informarán ao alumnado do desenvolvemento da materia e terán nos cursos da Aula Virtual de cada nivel, un enlace coa información.

AVALIACIÓN MATERIAS SECUNDARIA: 1º e 2º TECNOLOXÍA e DIXITALIZACIÓN - 4º ESO TECNOLOXÍA enlace

AVALIACIÓN MATERIAS SECUNDARIA: 3ºESO EDUCACIÓN DIXITAL - 4º ESO DIXITALIZACIÓN enlace

AVALIACIÓN MATERIAS BACHARELATO: 1º TECNOLOXÍA e ENSEÑARÍA enlace

AVALIACIÓN MATERIAS OPTATIVAS BACHARELATO: 1º TICs e 2º TICs enlace