Solicitude participación no Fondo Solidario de libros de texto e axudas para adquirir material escolar para o curso 2023/24

Aberto o prazo para solicitar a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir material escolar para o vindeiro curso.

O prazo de solicitude remata o 21 de xuño de 2023.

Forma de presentación:

- A solicitude será única para todos os fillos que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2023/24.

- Presentación no centro do anexo I e anexo II (importante que veñan correctamente asinados)

(Tamén está disponible a presentación por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B e anexo II) dispoñible na aplicación fondo libros, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia)

Documentación a entregar coa solicitude:

- Fotocopia do libro de familia de todos os membros (en casos excepcionais, certificado de convivencia)

- En caso de separación ou divorcio, sentenza xudicial onde se indique de quen é a custodia.

Beneficiarios:

Poden consultar os requisitos para a concesión das axudas no seguinte enlace

ORDE do 19 de abril de 2023.