Proxecto Dragal

No IES Alfoz - Valadouro tivo lugar, o martes 20 de xaneiro de 2014, a conferencia a cargo da escritora Elena Gallego, autora da triloxía DRAGAL. A charla centrouse no 1º libro, A herdanza do Dragón que é o que están lendo os alumnos e alumnas de 1º e 2º da ESO, posto que forma parte do Proxecto Dragal, unha actividade cultural na que participan no presente curso once centros de toda Galicia.

Biblioteca do centro: Viraventos

Galeria de fotos, enlace

Felices Festas

Belén realizado con "corchos" de botellas polo alumnado de Relixión Católica do IES (1º, 2º, 3º e 4º ESO)

Operación Kilo 2014

Grazas a toda a comunidade educativa por colaborar coa operación Kilo 2014 a favor do Banco de alimentos de Viveiro.

O noso centro colaborou con 55 Kilos de solidaridade.

Festival de Cine Internacional de Gijón

O alumnado do IES Alfoz - Valadouro na Laboral de Gijón no Festival Internacional de Cine de Gijón.

Visita a Basílica de San Martiño. Foz.

Enlace a páxina do album de Picassa de José Vázquez Peinó, profesor de Ciencias Sociais do centro, onde se poden ver as fotografías do alumnado na visita deste 8 de outubro de 2014 a Basílica de San Martiño, Foz.

Basílica de San Martiño

Libros curso 2014 - 2015

Nova lista de libros de texto, xa que na anterior existía un erro no ISBN do libro de cuarto da ESO da materia de relixión católica.

Lista de libros de texto para o curso 2014 - 2015.

Gratuidade solidaria: curso 2014 - 2015.

Si me voy

O alumnado de 4º ESO de informática acaban de facer este montaxe co xogo dos vasos realizado no entroido e organizado polo departamento de Educación Física.

Graffiti no IES

A asociación cultural Vella escola de Noia (A Coruña) impartiu hoxe, mércores 28 de maio de 2014, durante dúas horas, un obradoiro dirixido ós alumnos e alumnas de 3º e 4º ESO centrado no RAP e no Graffiti.

A iniciativa, organizada polo Departamento de Educación Plástica e Visual, ten como obxectivos potenciar as habilidades artísticas dos rapaces e rapazas mediante o libre dereito á expresión e achegarlles o mundo da arte urbana a través da técnica do spray.

Graffiti

Cronica3.com