Charla Exper-i-ciencia

O xoves 10 de abril, no instituto de Alfoz - Valadouro, a doutora Nieves Piar Vidal González, Científico Titular do CSIC, impartiu a charla "Aplicacións da biotecnoloxía á explotación e conservación dos bosques " ao alumnado de 3º e 4º da ESO, dentro do programa Exper-i-ciencia organizado pola Delegación do CSIC en Galicia.

Nesta charla, a doutora explicou onde se encontran e a que se dedican os distintos centros do CSIC en Galicia e máis concretamente, no que ela desenvolve o seu labor de investigación, o IIAG (Instituto de Investigacións Agrobiolóxicas de Galicia). Durante a charla prestou ao alumnado unha pequena árbore de cultivo " in vitro ". Explicou como realizaban estes cultivos e como punto final, regalou ao centro tres pequenos botes que contiñan unha mostra en miniatura do bosque galego tradicional.

Exper - i - ciencia

Acceso a las fotos en la galería.

Paca a do Monchiño

Obra de teatro representada polo alumnado de 1º ESO na materia de proyecto interdisciplinar.

Directoras da obra. Paz Quiroga e Chus Rábade.

TICO DIARIO

Alumnado de 3º e 4º IES Alfoz - Valadouro facendo un informativo na Fundación TIC de Lugo.

Proxecto "Una cebra en el agua"

O departamento de Ciencias Naturais vai participar nun proxecto de xenética con peixes de acuario (danio cebra)

O alumnado participante será o de 4º ESO.

Acceso a páxina do proxecto.

Anuncio do inicio do procedemento de admisión do alumnado para o curso 2014/2015

De acordo coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros sostidos con fondos públicos, que establece o calendario de prazos para a súa tramitación, publícanse os formularios de solicitude de reserva de praza nos centros de adscrición, en galego e castelán.

O alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición, deberá presentar no centro de orixe o modelo que se publica entre os días 1 e 15 de febreiro.

Anexo I (reserva de praza) Galego

Anexo I (reserva de plaza) Castelá

NON a violencia MACHISTA

Hoxe venres 17 de xaneiro ás 14:15 horas no IES Alfoz - Valadouro realizouse unha concentración en contra da violencia de xénero.

Participaron na mesma o alumnado, o profesorado e o persoal non docente do centro.

Durante a concentración mantívose un minuto de silencio en memoria da mestra de relixión dos colexios de Alfoz e O Valadouro (mestra fai uns anos deles) e de súa nai, asasinadas esta semana no Concello de Cervo pola violencia machista.

Cronica3

Concurso de Belenes de Reciclaxe

O departamento de relixión do IES Alfoz - Valadouro realizou un concurso de belenes con materiais reciclados.

Podedes ver os catro blelenes na galería do centro.

Belén reciclado

Gañador Cesta Nadal

O alumnado de segundo ciclo da ESO, organizou unha rifa dunha cesta de nadal para recaudar cartos e poder viaxar a París, durante este curso escolar.

O mércores 18 de decembro realizouse o sorteo con todas as rifas vendidas e o agraciado foi una lumno de cuarto curso, que aínda non o cree.

Gañador