Programa de radio IES Alfoz

Programa de radio realizado polo alumnado de 4º da ESO. Enlace para a súa descarga.

Tamén podes escoitala dando o PLAY, pero o boton de PAUSEnon funciona, si o utlizas empezarás de novo a escoitalo.

Enlace para escoitala en internet.

Intercambio entre Cariño e Alfoz - Valadouro

Durante o curso 2014 - 2015 realizuse un intercambio epistelar entre o alumnado de 3º da ESO dos IES de Cariño e Alfoz - Valadouro.

O pasado 1 de xuño o alumnado do IES Alfoz - Valadouro foi a visitar Cariño, e este luns 8 de xuño o alumnado de Cariño visitou o noso centro e a nosa zona.

Xuizo ó tabaco

Obra de teatro realizada polo alumnado de 1º da ESO para o proxecto de CLASES SEN FUME.

Correlingua 2015

Enlace fotos do Correlingua 2015 en Ribadeo.

correlingua 2015

Contacontos de Dragal

O actor, César Cambeiro, fixo de contacontos no centro; actividade realizada no marco do proxecto DRAGAL.

Imaxes de contacontos de Dragal.

Contacontos Dragal

Semana das Artes Plásticas

Paso do alumnado do IES Alfoz - Valadouro polo CENIMA de Foz para ver a exposición da Semana das Artes Plásticas.

Enlace as fotos da visita.

Obradoiro con Hipólito Xeada

Continuando coas actividades programadas dentro do marco da Semana das Artes Plásticas da Mariña, os alumnos de 3º ESO do IES Alfoz-Valadouro contaron, o pasado venres día seis de marzo, coa visita do pintor e escultor Hipólito Xeada, quen lles ilustrou unha das lendas recollidas por eles.

Enlace ás fotos.