Resetea

Este ano no proxecto Voz Natura do centro estamos a cultivar cogomelos.

A primeira colleita é do Kit de Auto Cultivo que a empresa galega resetea enviounos para que puideramos mostrar o seu proxecto na clase. Cogomelos en pousos de café.

Aqui tedes unha foto desta primeira colleita

resetea. Kit autocultivo

Visita a Basílica de San Martiño. Foz.

Enlace a páxina do album de Picassa de José Vázquez Peinó, profesor de Ciencias Sociais do centro, onde se poden ver as fotografías do alumnado na visita deste 8 de outubro de 2014 a Basílica de San Martiño, Foz.

Basílica de San Martiño

Libros curso 2014 - 2015

Nova lista de libros de texto, xa que na anterior existía un erro no ISBN do libro de cuarto da ESO da materia de relixión católica.

Lista de libros de texto para o curso 2014 - 2015.

Gratuidade solidaria: curso 2014 - 2015.

Si me voy

O alumnado de 4º ESO de informática acaban de facer este montaxe co xogo dos vasos realizado no entroido e organizado polo departamento de Educación Física.

Graffiti no IES

A asociación cultural Vella escola de Noia (A Coruña) impartiu hoxe, mércores 28 de maio de 2014, durante dúas horas, un obradoiro dirixido ós alumnos e alumnas de 3º e 4º ESO centrado no RAP e no Graffiti.

A iniciativa, organizada polo Departamento de Educación Plástica e Visual, ten como obxectivos potenciar as habilidades artísticas dos rapaces e rapazas mediante o libre dereito á expresión e achegarlles o mundo da arte urbana a través da técnica do spray.

Graffiti

Cronica3.com

Gañadores Fase Autonómica. Concurso Escolar Once

O alumnado de 4º da ESO acaba de proclamarse gañador da Fase Autonómica no concurso escolar da ONCE coa presentación dun vídeo sobre o día da ilusión, na categoría C.

Existen tres categorías, e os gañadores provinciais nas diferentes categorías son:

Categoría A: 3º Primaria. CEIP de Cervo.

Categoría B: 5º Primaria. CEIP Otero Pedrayo.

Categoría C: 4º ESO. IES Alfoz - Valadouro. (Gañador Fase Autonómica e pasa a Fase Nacional)

DIA DA ILUSION

Charla Exper-i-ciencia

O xoves 10 de abril, no instituto de Alfoz - Valadouro, a doutora Nieves Piar Vidal González, Científico Titular do CSIC, impartiu a charla "Aplicacións da biotecnoloxía á explotación e conservación dos bosques " ao alumnado de 3º e 4º da ESO, dentro do programa Exper-i-ciencia organizado pola Delegación do CSIC en Galicia.

Nesta charla, a doutora explicou onde se encontran e a que se dedican os distintos centros do CSIC en Galicia e máis concretamente, no que ela desenvolve o seu labor de investigación, o IIAG (Instituto de Investigacións Agrobiolóxicas de Galicia). Durante a charla prestou ao alumnado unha pequena árbore de cultivo " in vitro ". Explicou como realizaban estes cultivos e como punto final, regalou ao centro tres pequenos botes que contiñan unha mostra en miniatura do bosque galego tradicional.

Exper - i - ciencia

Acceso a las fotos en la galería.

Paca a do Monchiño

Obra de teatro representada polo alumnado de 1º ESO na materia de proyecto interdisciplinar.

Directoras da obra. Paz Quiroga e Chus Rábade.