16/05/16: Publicadas as listaxes correspondentes ás axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras-Galicia 2016
16/05/16: Instrucións e sedes para a realización das probas de acceso a ciclos de grao medio-2016
19/05/16: Convocatoria do fondo solidario e das axudas de libros de texto para o curso 2016-2017
13/05/16: Resolución provisional da convocatoria de becas para programa de inmersión lingüística en inglés
09/05/16: Publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido para o curso 2016-2017
11/04/16: Sedes das probas de acceso a ciclos superiores de formación profesional e instrucións para a realización das mesmas

Novo número da revista “KaReal”

El Departamento de Lengua Castellana del IES "Ramón María Aller Ulloa" ha publicado el noveno número de la revista semestral KaReal (Cuadernos de creación literaria y Arte). En este número 9 destacan las secciones de relatos de suspense, un taller de rap y teatro sobre textos de Petrarca y las propuestas plásticas (portadas, marcapáginas...); además, han participado alumnos de otras comunidades (Extremadura, por ejemplo).
Para ver éste y los números anteriores, dirígete al enlace permanente de la revista.

III concurso literario Mª Victoria Taboada

O grupo "Kale/Kela" acada o 1º Premio de innovación educativa “Escola Viva”

No ano 2011 o grupo interdisciplinar Kale/Kela empezou a súa andadura…primeiro foi unha chuvia de ideas pero pouco a pouco foron collendo forma até converterse nunha plataforma perfecta para innovar e crear. Grazas ao profesorado implicado no proxecto pero tamén aos que colaboran, apoian e animan… e un agradecimento especial a aquel alumnado que se deixa levar pola creación e moldean con entusiasmo unha aprendizaxe con sabor a innovación…para todos eles é este primeiro premio de innovación! Engadir que estamos con máis forza ca nunca e este recoñecemento alimenta as nosas ganas de continuar…innovando!

50 cabodano do pasamento de D. Ramón Mª Aller Ulloa

Este luns 28 de marzo celebramos o quincuaxésimo cabodano do pasamento de D. Ramón Mª. Parecéunos moi interesante e ilustrativo o artigo aparecido no diario "La Voz de Galicia" sobre a figura do astrónomo lalinense, e que reproducimos agora na nosa web, escrito polo catedrático de astronomía da USC, D. José Ángel Docobo co motivo da edición dun dos escritos de D. Ramón: "Astronomía a ollo ceibe". .

"Recursos didácticos para la educación musical desde la canción popular." Universidad de Salamanca

Deixámosvos de seguido coa crónica da profesora Almudena da viaxe que fixeron a Salamanca, que, polo que podemos ver, foi un éxito. Os nosos parabéns a tod@s.

"Lupe, Alba, Andrés, Santi e Adela e máis eu xa voltamos da nosa viaxe pola terra charra. Teño unha sensación de ledicia que non podo ocultar, por momentos nótome pensativa lembrando tantas emocións acumuladas en tan só dous días...É e foi a música... é e foi a organización...é e foron os alumnos... e, como non, esa música que se escoitou nun salón de actos o que me provoca, sen dúbida, un sorriso de orgullo...E si, síntome orgullosa dos alumnos que levei, do apoio recibido polo centro e daqueles compañeiros do IES Aller Ulloa que se preocuparon desde que esta idea nacía, medraba...cobraba vida. Grazas a todos eles...a Lupe por ser unha compañeira de viaxe marabillosa, a Matilde e Judith por convidarnos a esta aventura... e á música que soa e me segue facendo vibrar día a día...!!
Unha experiencia onde os asistentes nos transmitiron desde o comezo boas vibracións que aumentaron en intensidade en forma de parabéns polo taller impartido.
Mirade os dous resumos, un visual e outro auditivo que vos achego...e xulgade vós mesmos!"

Almudena Mosquera