16/03/15: Convocatoria de bolsas de inmersión lingüística en inglés para alumnado de ensinanzas postobrigatorias 2015
16/03/15: Axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras 2015
23/02/15: Admisión de alumnado para o curso 2015-2016
23/02/15: Convocatoria de probas de acceso a ciclo superior e ciclo medio 2015
27/01/15: Decreto 8/2015 polo que se desenvolve a Lei 4/2011 de convivencia escolar
16/06/14: Libros de texto para o curso 2014-2015

IV Concurso “Cómo soa este instrumento?”

IV concurso Verso en Lúas

O xurado do IV Concurso de portada de libros VERSO EN LÚAS, convocado polos Departamentos de Lingua castelá, Normalización lingüística e Lingua inglesa, fixo públicos os nomes dos gañadores:
1º premio da categoría de 1º e 2º ESO (ex aequo): Alba Mariño e Laura López
1º premio da categoría de 3º e 4º ESO (ex aequo): María López e Jessica Taboada.

IV CONCURSO NACIONAL "AVELINA LAMAS"

El jurado del IV Premio Nacional de creación "Avelina Lamas", convocado por el Departamento de Lengua Castellana del IES "R.M. Aller Ulloa" (Lalín), y formado por los profesores Javier López, Guadalupe Rodríguez Rodríguez, Pilar Espiño Espantoso y Almudena Mosquera Fernández, una vez revisados los boletines de valoración de trabajos, acuerdan por mayoría conceder los siguientes premios:
CATEGORÍA DE MARCAPÁGINAS:
1º PREMIO: Laura Cano Blázquez (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo).
MENCIONES ESPECIALES: María López Ruíz (IES "Liceo Caracense", Guadalajara). Raúl Hernández Núñez (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo). Nadia Carrón Bermejo (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo). Andrea Santiago Pelaz (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo). Jorge Moreno García (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo).
CATEGORÍA DE PORTADA DE LIBROS:
1º PREMIO: Ema Gerliciova ("Gymnazium Bilinguálne", Zilina, Eslovaquia). MENCIONES ESPECIALES: Jorge Callejas Garrido (IES "Río Júcar", Albacete). Javier Vergara Juncos (IES "Río Júcar", Albacete). Sara Valiente Serrano (IES "Río Júcar", Albacete).
CATEGORÍA DE POESÍA VISUAL:
1º PREMIO: Lidia de Gracia Holguín (IES "Cañada Real", Valmojado, Toledo).

Nova exposición Kale/Kela

O grupo de innovación Kale/Kela do IES R. M. Aller Ulloa de Lalín expón desde o día 3 de marzo ata finais de mes a exposición "Un mundo novo: literatura, plástica e música na ciencia ficción". A mostra inclúe diversas interpretacións a partir de diferentes textos deste xénero, de Wells, Asimov ou Dick, entre outros: partindo das súas obras,ofrécense reinterpretacións deseñando portadas dos libros orixinais en galego, castelán e inglés. Así mesmo, elaboráronse 80 títeres a partir de diferentes personaxes da ciencia ficción. A mostra inclúe dúas títeres-alien de dous metros de altura e unha elaborada colección de instrumentos de orquesta ficticios feitos cos máis diversos materiais (plastilina, gomaeva...).

I Concurso de fotografía científica "Fotociencia"

Xa se poden consultar as bases do I Concurso de fotografía científica do IES Aller Ulloa, convocado polo departamento de matemáticas para conmerorar o Ano Internacional da Luz e dirixido a alumnos de 3º e 4º da ESO. Anímate a participar, hai un premio esperándote!

II Concurso literario Mª Vitoria Taboada