11/02/16: Convocatoria de probas de acceso a ciclos formativos 2016
10/11/15: Convocatoria de axudas para adquisición de material escolar para alumnado da ESO -Curso 2015-2016
07/09/15: Libros de texto 2015-2016
29/06/15: Decreto 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o currículo de ESO e Bacharelato en Galicia
27/01/15: Decreto 8/2015 polo que se desenvolve a Lei 4/2011 de convivencia escolar
10/12/13: Publicada no Boletín Oficial do Estado a Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro, para a mellora da calidade educativa

Folclore galego na terra charra

Alumn@s do noso IES xunto coa súa profesora de música que coordina o proxecto, impartirán un taller de música en Salamanca no que se mostrarán aplicacións didácticas do folclore. Este taller terá lugar na Facultade de Xeografía e Historia da cidade Helmántica o 12 de febrero de 2016. Tedes o programa da actividade más abaixo.Boa viaxe!

V edición do concurso “Verso en Lúas”

IV Concurso “Cómo soa este instrumento?”

PREMIOS!!

Novo número da revista Kareal

"O Departamento de Lingua Castelá do IES "Ramón María Aller Ulloa" publicou o oitavo número da revista semestral KaReal (Cadernos de creación literaria e Arte). A revista aparece por unha dobre vía: impresa e en rede (www.revistakareal.blogspot.com e en www.iesallerulloa.es). Neste número 8 destacan as seccións de proxectos de guion dunha curtametraxe e as propostas plásticas (ilustracións, debuxos...). Entre estas últimas, publícase unha proposta de fototeatro a partir do texto de Edipo Rei de Sófocles. Inclúese unha entrevista ao artista Celso Dourado, creador do espazo "Eido dourado" no norte de Lugo: un lugar para exposicións, de coidados xardíns con pezas de arte, así como o propio taller de creación do artista. O diálogo co creador ofrecerá un percorrido desde a súa infancia, as súas viaxes para coñecer novas experiencias e os diferentes camiños que emprendeu nas súas tarefas artísticas, como é o caso do pirograbado.

III concurso literario Mª Victoria Taboada

O Instituto Ramón Mª Aller Ulloa convoca o III Concurso literario Mª Vitoria Taboada de poesía, relato curto e  skecht teatral, dirixido ao alumnado de secundaria dos centros dezaos. BASES.

V premio nacional de creación literaria "Avelina Lamas"

El Departamento de Lengua castellana del IES "Ramón María Aller Ulloa" de Lalín convoca el V PREMIO NACIONAL de creación literaria "Avelina Lamas". Podrán participar en el certamen alumnos de 1º, 2º, 3º, 4º ESO, diversificación curricular, programas de mejora,fp básica, 1ºBACH. y 2º BACH. Se establecen tres categorías independientes (marcapáginas, portada de un libro y poesía visual). El jurado estará compuesto por profesores del IES “Ramón M. Aller Ulloa”; si lo considera oportuno, podrá establecer premios “ex aequo” o bien declararlos desiertos. La resolución del jurado se hará pública a partir del 20 de marzo de 2016. Los trabajos deben ser enviados antes del 30 de enero de 2016 al IES "R.M.Aller Ulloa". Las bases completas pueden ser consultadas en la REVISTA KAREAL.