27/06/16: Admisión a ciclos formativos de grao medio e superior para o curso 2016-2017
20/06/16: Publicadas as listaxes definitivas das axudas para actividades de formación en linguas extranxeiras 2016
20/06/16: Calendario de fin de curso 2015-2016
06/06/16: Publicadas as listaxes provisionais de seleccionados/as e suplentes das Axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras-Galicia 2016
16/05/16: Instrucións e sedes para a realización das probas de acceso a ciclos de grao medio-2016
19/05/16: Convocatoria do fondo solidario e das axudas de libros de texto para o curso 2016-2017

Alumnos do noso centro en campus científicos de verán

Reproducimos aquí o artigo publicado no blog Toca-Ciencia sobre os campus científicos.

Un ano máis, alumnos do noso centro asistirán a campus científicos en periodo estival.
Rubén Ferreiro Arias superou a nota de corte necesaria para participar no Campus Científico de Verán 2016, unha iniciativa da Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía e do Ministerio de Educación Cultura e Deporte. Xunto a outros participantes de toda España, acudirá do 3 ao 9 de xullo á Universidade de Salamanca para traballar no campo da intelixencia artificial.
Xaime Blanco Vilariño volverá a próxima semana ao Campus Xuvenciencia da USC en Lugo, esta vez no programa para alumnos veteranos. Alí reunirase con estudantes de toda Galicia para disfrutar dunha intensa semana de conferencias, visitas guiadas e actividades experimentais no laboratorio.

Rubén e Xaime na biblioteca

Concurso "Reloxos de Sol"

O reloxo de sol é un instrumento empregado dende tempos moi antigos, co fin de medir o paso das horas. Tamén se denomina “cuadrante solar”. Emprega a sombra proxectada por un “gnomon” ou “estilo” sobre unha superficie con unha escala para indicar a posición do sol ao longo do día.
Convocados polo departamento de matemáticas, os nosos alumnos de 1º da ESO elaboraron reloxos solares “para todos os gustos” que foron valorados por un xurado,“moi riguroso”, formado por profesores do centro. Deixamos aquí o fallo xunto con algunhas imaxes da entrega de premios. Parabéns aos gañadores!

Amon- Ra, deus exipcio do sol

V Edición do concurso de música "Mellor sintonía romántica"

O departamento de música en conxunto co grupo Kale/Kela convoca unha nova edición do concurso "Mellor sintonía romántica", dirixido ao alumnado de secundaria e bachiller de todos os centros educativos españois. O prazo de presentación comeza o 30-5-16 e remata o 24-10-16.

Deixamos máis abaixo as bases para consultar en galego e castelán.

Animádevos a participar, nunca se sabe!!

CASTELÁN GALEGO

Máis premios!

As nosas alumnas de bacharelato tampouco se quedaron curtas cando se trata de conseguir premios. Emma Cepeda Mouriño, de 1º de bacharelato, acadou o 1º premio no Concurso "Mellor Xornalista Xuvenil 2016" do programa prensa-escola e por outra banda Adela Otero Vázquez, tamén alumna de 1º de bacharelato, conseguíu o 2º premio no II concurso de fotografía “Galicia, auga e literatura”  do programa prensa-escola–Viaqua 2015/2016.

Os premios consisten nunha viaxe a Londres para Emma e unha cámara fotográfica para Adela.

De novo, noraboa ás premiadas!!

Membros do grupo "Kale/Kela" recollen o 1º Premio de innovación educativa “Escola Viva”

Os coordinadores do proxecto Kale/Kela, Almudena Mosquera Fernández e Javier López Quintáns, xunto coa directora do noso centro, Xoana Mouriño, e a profesora Pilar Espiño, recolleron o mércores 25 de maio o primeiro premio da IV edición de innovación educativa UGT-Escola Viva en Santiago de Compostela. Unha vez máis, os nosos parabéns!!

Novo número da revista “KaReal”

El Departamento de Lengua Castellana del IES "Ramón María Aller Ulloa" ha publicado el noveno número de la revista semestral KaReal (Cuadernos de creación literaria y Arte). En este número 9 destacan las secciones de relatos de suspense, un taller de rap y teatro sobre textos de Petrarca y las propuestas plásticas (portadas, marcapáginas...); además, han participado alumnos de otras comunidades (Extremadura, por ejemplo).
Para ver éste y los números anteriores, dirígete al enlace permanente de la revista.

III concurso literario Mª Victoria Taboada

50 cabodano do pasamento de D. Ramón Mª Aller Ulloa

Este luns 28 de marzo celebramos o quincuaxésimo cabodano do pasamento de D. Ramón Mª. Parecéunos moi interesante e ilustrativo o artigo aparecido no diario "La Voz de Galicia" sobre a figura do astrónomo lalinense, e que reproducimos agora na nosa web, escrito polo catedrático de astronomía da USC, D. José Ángel Docobo co motivo da edición dun dos escritos de D. Ramón: "Astronomía a ollo ceibe". .