17/04/15: Listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2015-2016
16/03/15: Convocatoria de bolsas de inmersión lingüística en inglés para alumnado de ensinanzas postobrigatorias 2015
16/03/15: Axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras 2015
23/02/15: Admisión de alumnado para o curso 2015-2016
23/02/15: Convocatoria de probas de acceso a ciclo superior e ciclo medio 2015
27/01/15: Decreto 8/2015 polo que se desenvolve a Lei 4/2011 de convivencia escolar

IV Concurso “Cómo soa este instrumento?”

IV concurso Verso en Lúas

O xurado do IV Concurso de portada de libros VERSO EN LÚAS, convocado polos Departamentos de Lingua castelá, Normalización lingüística e Lingua inglesa, fixo públicos os nomes dos gañadores:
1º premio da categoría de 1º e 2º ESO (ex aequo): Alba Mariño e Laura López
1º premio da categoría de 3º e 4º ESO (ex aequo): María López e Jessica Taboada.

IV CONCURSO NACIONAL "AVELINA LAMAS"

El jurado del IV Premio Nacional de creación "Avelina Lamas", convocado por el Departamento de Lengua Castellana del IES "R.M. Aller Ulloa" (Lalín), y formado por los profesores Javier López, Guadalupe Rodríguez Rodríguez, Pilar Espiño Espantoso y Almudena Mosquera Fernández, una vez revisados los boletines de valoración de trabajos, acuerdan por mayoría conceder los siguientes premios:
CATEGORÍA DE MARCAPÁGINAS:
1º PREMIO: Laura Cano Blázquez (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo).
MENCIONES ESPECIALES: María López Ruíz (IES "Liceo Caracense", Guadalajara). Raúl Hernández Núñez (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo). Nadia Carrón Bermejo (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo). Andrea Santiago Pelaz (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo). Jorge Moreno García (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo).
CATEGORÍA DE PORTADA DE LIBROS:
1º PREMIO: Ema Gerliciova ("Gymnazium Bilinguálne", Zilina, Eslovaquia). MENCIONES ESPECIALES: Jorge Callejas Garrido (IES "Río Júcar", Albacete). Javier Vergara Juncos (IES "Río Júcar", Albacete). Sara Valiente Serrano (IES "Río Júcar", Albacete).
CATEGORÍA DE POESÍA VISUAL:
1º PREMIO: Lidia de Gracia Holguín (IES "Cañada Real", Valmojado, Toledo).

II Concurso literario Mª Vitoria Taboada