23/02/15: Admisión de alumnado para o curso 2015-2016
23/02/15: Convocatoria de probas de acceso a ciclo superior e ciclo medio 2015
27/01/15: Decreto 8/2015 polo que se desenvolve a Lei 4/2011 de convivencia escolar
16/06/14: Libros de texto para o curso 2014-2015
10/12/13: Publicada no Boletín Oficial do Estado a Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro, para a mellora da calidade educativa

Nova exposición Kale/Kela

O grupo de innovación Kale/Kela do IES R. M. Aller Ulloa de Lalín expón desde o día 3 de marzo ata finais de mes a exposición "Un mundo novo: literatura, plástica e música na ciencia ficción". A mostra inclúe diversas interpretacións a partir de diferentes textos deste xénero, de Wells, Asimov ou Dick, entre outros: partindo das súas obras,ofrécense reinterpretacións deseñando portadas dos libros orixinais en galego, castelán e inglés. Así mesmo, elaboráronse 80 títeres a partir de diferentes personaxes da ciencia ficción. A mostra inclúe dúas títeres-alien de dous metros de altura e unha elaborada colección de instrumentos de orquesta ficticios feitos cos máis diversos materiais (plastilina, gomaeva...).

I Concurso de fotografía científica "Fotociencia"

Xa se poden consultar as bases do I Concurso de fotografía científica do IES Aller Ulloa, convocado polo departamento de matemáticas para conmerorar o Ano Internacional da Luz e dirixido a alumnos de 3º e 4º da ESO. Anímate a participar, hai un premio esperándote!

IV concurso Verso en Lúas

Os Departamentos de Lingua Inglesa, Lingua Castelá e Normalización Lingüística convocan o IV Concurso Verso en lúas de portadas do IES "Ramón María Aller Ulloa". Poderán participar os alumnos de 1º, 2º, 3º e 4º ESO e PCPI. Fóra de concurso, calquera membro da comunidade educativa pode presenta-los seus traballos. Establécense dous primeiros premios de 50 euros e pódense entregar ata un máximo de 2 portadas. O alumno elexirá libremente a forma do seu traballo, coa única condición de que inclúa un fragmento dun texto literario, propio ou alleo. O alumno pode presentar os traballos en inglés, galego ou castelán. Pódense ver as bases completas aquí.

II Concurso literario Mª Vitoria Taboada

Novo número da revista "KAREAL”

El Departamento de Lengua Castellana del IES "Ramón María Aller Ulloa" ha publicado el sexto número de la revista semestral KaReal (Cuadernos de creación literaria y Arte). La revista aparece por una doble vía: impresa y en red (revistakareal.blogspot.com y en esta misma web). Este número está dedicado a la desaparecida profesora Avelina Lamas, como parte de las actividades de homenaje que se desarrollarán durante este curso. Entre los trabajos incluidos, figuran comics, partituras musicales, una entrevista a Victoria García (profesora en un instituto de Eslovaquia) y los trabajos del III Concurso Nacional KaReal. Se invita a todos los jóvenes creadores de cualquier nivel educativo, así como a todos los miembros de la comunidad educativa, a que participen en la revista. El séptimo número aparecerá en junio de 2015.

IV CONCURSO NACIONAL "AVELINA LAMAS"

El Departamento de Lengua castellana del IES "Ramón María Aller Ulloa" de Lalín convoca el IV PREMIO NACIONAL de creación literaria. Desde este curso 2014-2015 recibirá el nombre de Concurso Nacional "Avelina Lamas". Con ello, los convocantes del Premio quieren hacer público el reconocimiento a la calidad docente y el amor por los libros y el fomento de la lectura entre los jóvenes de nuestra compañera Avelina Lamas González. Este cambio se mantendrá en el futuro, como homenaje y permanente muestra de respeto hacia su figura. Podrán participar en el certamen alumnos de 1º, 2º, 3º, 4º ESO, diversificación curricular, programas PCPI, 1ºBACH. y 2º BACH. Se establecen tres categorías independientes (marcapáginas, portada de un libro y poesía visual). El jurado estará compuesto por profesores del IES “Ramón M. Aller Ulloa”; si lo considera oportuno, podrá establecer premios “ex aequo” o bien declararlos desiertos. La resolución del jurado se hará pública a partir del 20 de marzo de 2015. Los trabajos deben ser enviados antes del 30 de enero de 2015 al IES "R.M.Aller Ulloa". En este enlace pueden ser consultadas las bases, así como en revistakareal.blogspot.com