22/05/15: Sé e horario das probas de acceso a ciclos de grao medio
18/05/15: Publicadas as cualificacións provisionais da proba de acceso a ciclor formativos de grao superior
14/05/15: Resolución da convocatoria xeral de becas de estudos non universitarios para o curso 2014-2015
07/05/15: Listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2015-2016
20/04/15: Campus de profundización científica en Soria para alumnado de 4ºESO
20/04/15: Sé e horario das probas de acceso a ciclos de grao superior

Novo número de "Kareal", e xa van 7!

El Departamento de Lengua Castellana del IES "Ramón María Aller Ulloa" ha publicado el séptimo número de la revista semestral KaReal (Cuadernos de creación literaria y Arte). La revista aparece por una doble vía: impresa y en red (www.revistakareal.blogspot.com y en www.edu.xunta.es/centros/iesallerulloa/kareal ). Se invita a todos los jóvenes creadores de cualquier nivel educativo, así como a todos los miembros de la comunidad educativa, a que participen en la revista. El octavo número aparecerá en diciembre de 2015. En este número 7 destacan las secciones de relatos de ciencia ficción y las propuestas plásticas (ilustraciones, dibujos...); además, han participado alumnos de otras comunidades.

Gañadores do II Concurso literario Mª Vitoria Taboada

Olimpíada matemática

O xoves 23 de abril, 3 alumnas e 3 alumnos do noso instituto participaron na XVI edición da Olimpíada Matemática de 2º ESO . Agora só queda esperar para ver se pasan á final que se celebrará na cidade de Lugo o xoves 21 de maio. (qué nerviosss!!!)

Aquí posan co diploma que os acredita como participantes e coa súa profesora Ángeles García que os acompañou a Ourense, onde tivo lugar a proba.

IV Concurso “Cómo soa este instrumento?”

IV concurso Verso en Lúas

O xurado do IV Concurso de portada de libros VERSO EN LÚAS, convocado polos Departamentos de Lingua castelá, Normalización lingüística e Lingua inglesa, fixo públicos os nomes dos gañadores:
1º premio da categoría de 1º e 2º ESO (ex aequo): Alba Mariño e Laura López
1º premio da categoría de 3º e 4º ESO (ex aequo): María López e Jessica Taboada.

IV CONCURSO NACIONAL "AVELINA LAMAS"

El jurado del IV Premio Nacional de creación "Avelina Lamas", convocado por el Departamento de Lengua Castellana del IES "R.M. Aller Ulloa" (Lalín), y formado por los profesores Javier López, Guadalupe Rodríguez Rodríguez, Pilar Espiño Espantoso y Almudena Mosquera Fernández, una vez revisados los boletines de valoración de trabajos, acuerdan por mayoría conceder los siguientes premios:
CATEGORÍA DE MARCAPÁGINAS:
1º PREMIO: Laura Cano Blázquez (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo).
MENCIONES ESPECIALES: María López Ruíz (IES "Liceo Caracense", Guadalajara). Raúl Hernández Núñez (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo). Nadia Carrón Bermejo (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo). Andrea Santiago Pelaz (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo). Jorge Moreno García (IES "Valle del Jerte", Navaconcejo).
CATEGORÍA DE PORTADA DE LIBROS:
1º PREMIO: Ema Gerliciova ("Gymnazium Bilinguálne", Zilina, Eslovaquia). MENCIONES ESPECIALES: Jorge Callejas Garrido (IES "Río Júcar", Albacete). Javier Vergara Juncos (IES "Río Júcar", Albacete). Sara Valiente Serrano (IES "Río Júcar", Albacete).
CATEGORÍA DE POESÍA VISUAL:
1º PREMIO: Lidia de Gracia Holguín (IES "Cañada Real", Valmojado, Toledo).