25/04/16: Publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido para o curso 2016-2017
11/04/16: Sedes das probas de acceso a ciclos superiores de formación profesional e instrucións para a realización das mesmas
28/03/16: Convocatoria de axudas para formación en linguas estranxeiras 2016
26/02/16: Admisión de alumnado para o curso 2016-2017
11/02/16: Convocatoria de probas de acceso a ciclos formativos 2016
07/09/15: Libros de texto 2015-2016

1º Premio de innovación educativa “Escola Viva”

No ano 2011 o grupo interdisciplinar Kale/Kela empezou a súa andadura…primeiro foi unha chuvia de ideas pero pouco a pouco foron collendo forma até converterse nunha plataforma perfecta para innovar e crear. Grazas ao profesorado implicado no proxecto pero tamén aos que colaboran, apoian e animan… e un agradecimento especial a aquel alumnado que se deixa levar pola creación e moldean con entusiasmo unha aprendizaxe con sabor a innovación…para todos eles é este primeiro premio de innovación! Engadir que estamos con máis forza ca nunca e este recoñecemento alimenta as nosas ganas de continuar…innovando!

50 cabodano do pasamento de D. Ramón Mª Aller Ulloa

Este luns 28 de marzo celebramos o quincuaxésimo cabodano do pasamento de D. Ramón Mª. Parecéunos moi interesante e ilustrativo o artigo aparecido no diario "La Voz de Galicia" sobre a figura do astrónomo lalinense, e que reproducimos agora na nosa web, escrito polo catedrático de astronomía da USC, D. José Ángel Docobo co motivo da edición dun dos escritos de D. Ramón: "Astronomía a ollo ceibe". .

Premios do V concurso nacional de creación “Avelina Lamas”

O xurado do V Premio Nacional "Avelina Lamas" (composto polos profesores Javier López Quintans, Almudena Mosquera Fernández, Susana Rodríguez, Lupe Rodríguez e Pilar Espiño), unha vez examinados os 60 traballos presentados ao certame, decidiu, por maioría, conceder os seguintes premios:

1º PREMIO DA CATEGORÍA DE MARCAPÁGINAS: ANDREA DOMÍNGUEZ CASANOVA (IES VALLE DEL JERTE, PLASENCIA).

1º PREMIO DA CATEGORÍA DE POESÍA VISUAL: ASIER LOZANO MARTÍN (IES DE CULLEREDO, A Coruña).

1º PREMIO DA CATEGORÍA DE PORTADA DE LIBROS: PETRA MAJTÁNOVA (Gymnazium Bilingválne Zilina, Eslovaquia).

Para a concesión dos galardóns, os membros do xurado valoraron especialmente a orixinalidade da proposta e o seu carácter innovador. Os premios, convocados polo Departamento de Lingua castelá, están dotados coa cantidade de 100 euros cada un e un diploma acreditativo, así como a publicación na revista KaReal. Cadernos de creación literaria e Arte (tanto na súa versión impresa, como en rede:revistakareal).

"Recursos didácticos para la educación musical desde la canción popular." Universidad de Salamanca

Deixámosvos de seguido coa crónica da profesora Almudena da viaxe que fixeron a Salamanca, que, polo que podemos ver, foi un éxito. Os nosos parabéns a tod@s.

"Lupe, Alba, Andrés, Santi e Adela e máis eu xa voltamos da nosa viaxe pola terra charra. Teño unha sensación de ledicia que non podo ocultar, por momentos nótome pensativa lembrando tantas emocións acumuladas en tan só dous días...É e foi a música... é e foi a organización...é e foron os alumnos... e, como non, esa música que se escoitou nun salón de actos o que me provoca, sen dúbida, un sorriso de orgullo...E si, síntome orgullosa dos alumnos que levei, do apoio recibido polo centro e daqueles compañeiros do IES Aller Ulloa que se preocuparon desde que esta idea nacía, medraba...cobraba vida. Grazas a todos eles...a Lupe por ser unha compañeira de viaxe marabillosa, a Matilde e Judith por convidarnos a esta aventura... e á música que soa e me segue facendo vibrar día a día...!!
Unha experiencia onde os asistentes nos transmitiron desde o comezo boas vibracións que aumentaron en intensidade en forma de parabéns polo taller impartido.
Mirade os dous resumos, un visual e outro auditivo que vos achego...e xulgade vós mesmos!"

Almudena Mosquera

V edición do concurso “Verso en Lúas”

III concurso literario Mª Victoria Taboada

O Instituto Ramón Mª Aller Ulloa convoca o III Concurso literario Mª Vitoria Taboada de poesía, relato curto e  skecht teatral, dirixido ao alumnado de secundaria dos centros dezaos. BASES.