Benvida

Neste enlace podedes ver un vídeo que recolle máis imaxes do centro e informacións de interese, sobre todo para as familias.

CALENDARIO SETEMBRO 2014

Nos seguintes enlaces tedes o calendario de exames de setembro e tamén as datas para a entrega de notas.

Ánimo a todos e non vos esquezades de traballar un pouco no verán

CALENDARIO DE EXAMES SETEMBRO 2014

ENTREGA DE NOTAS SETEMBRO 2014

Noraboa, Álvaro

A Universidade de Santiago de Compostela convocou onte aos 434 estudantes que obtiveron unha puntuación definitiva de 9 ou superior nas probas de selectividade.

Entre eles estaba o noso alumno Álvaro Cabanas, cunha media de 9,590, despois de ter realizado un extraordinario bacharelato.

O talento galego fórmase en EEUU

A alumna Ana Calvo, que cursou este ano 4º de ESO no IES As Telleiras, foi unha dos/as 75 estudantes seleccionados/as para as becas das Fundacións Barrié e Amancio Ortega, que consisten nun ano de estudo nun instituto en EEUU.

Noraboa Ana! Desexámosche moita sorte nesta nova etapa e unha feliz estancia no país.

Na imaxe pódese ver ao grupo de premiados/as. Para máis información, preme nela.

Viaxe a Londres

Nesta presentación os/as alumnos/as de 1º de BAC que participaron na viaxe a Londres amosan aqueles lugares que lles resultaron máis interesantes.

Viaxe a Roma

O alumnado de 4º de ESO e de BAC. viaxou este curso a Roma. Esta presentación, que realizaron eles mesmos na materia de informática, recolle algúns dos lugares que visitaron.

Resultados de selectividade

Éxito nas probas de selectividade: 100% de aprobados do alumnado de diúrno. Noraboa a todos/as.

Só suspendeu un alumno que cursou outro ano a modalidade de bacharelato semipresencial.

AXUDAS ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO 14-15

AXUDAS LIBROS TEXTO 14-15

No DOG do 30 de maio saíu a orde que regula as axudas de libros.

As principais novidades son:

- O vale usarase exclusivamente para a adquisición de libros de texto.

- Rematado o curso, os libros que foron adquiridos con cargo ó vale, deberán ser devoltos ao centro.

Solicitude

CHARLA INFORMATIVA PAU

IMPARTIDA POR DNA. Mª CARMEN LORENZO CARIDAD, XEFA DE  NEGOCIADO DE ACCESO E ATENCIÓN AO ESTUDANTE. PARA TODO O ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO.

O MÉRCORES 28 DE MAIO ÁS 11:20 NO SALÓN DE ACTOS DO INSTITUTO.

NON FALTES!!!

Graduación de 2º Bac

Onte tivo lugar o acto de despedida ao alumnado de 2º BAC. Foi un acto moi emotivo, con discursos de representantes da dirección, do profesorado e do alumnado.

Ademais proxectouse unha montaxe en diapositivas que recollía a evolución do alumnado e un vídeo gravado os últimos días de clase.

Para rematar ofreceronse uns pinchos cos que se puxo fin a un evento moi esperado polo alumnado e que contou cunha ampla participación das familias. O alumnado tivo a oportunidade de disfrutar dun divertido photocall (o profesorado non quedou atrás).

Esta é unha selección dalgúns dos momentos da xornada