Benvida

Neste enlace podedes ver un vídeo que recolle máis imaxes do centro e informacións de interese, sobre todo para as familias.

E chegou o día da gran final!!

Hoxe celébrase no Campus de Esteiro a final do campionato de Lego na que participa un equipo do centro, Tellebot, que terá que medirse con 13 equipos doutros centros. O gañador non se coñecerá ata a tarde, pero sexa cal sexa o resultado xa é todo un honor estar participando nel. Noraboa por iso e polo gran traballo realizado.

Algúns momentos da competición:

Campionato Lego

O equipo Tellebot, formado por alumnado de 4º de ESO e patrocinado polo Concello de Narón, participa xunto con outros centros da comarca neste campionato organizado pola UDC; a final terá lugar o sábado no Campus e para ela levan preparándose hai uns meses como un grande reto.

O traballo consiste na confección dun robot e na presentación dun proxecto científico. Ademáis son valores fundamentais para a competición: o traballo en equipo, a inclusión e o estilo.

Na imaxe, os integrantes do equipo coa profesora de tecnoloxía e o de bioloxía que coordinan o proxecto:

Outra foto de parte do equipo nunha das sesións de traballo:

¡Animo rapaces e moita sorte!

Para máis información consultade aquí.

Exposicións

Estes días pódense ver no vestíbulo do centro dúas exposicións: unha de máscaras elaboradas polo alumnado do centro para un concurso de Entroido e outra de carteis de poesía e imaxe elaborados por alumnos/as da comarca.

Estas son as dúas máscaras premiadas e as alumnas que as elaboraron: Rebeca Pena Ríos de 3º de ESO e Ana Delgado Fernández de 1º de ESO:

Con respecto á exposición Poesía e Imaxe,

este foi o o cartel anunciador do concurso:

e este o que resultou gañador no noso centro, elaborado polo alumno Santiago Otero Rodríguez:

Noraboa a gañadores/as.

Entroido en As Telleiras

Hoxe celebrouse no centro o festival de Entroido cunha ampla participación do alumnado. Non podía faltar neste acto a actuación estelar dos profes, que non se limitan a dar clase, senón que cada curso contribúen a facer que este día sexa o máis esperado do ano.

Felicitar ao alumnado que nos deleitou con elaboradas coreografías e cancións; facer mención en especial ao alumnado de 2º de BAC. que, ademáis de presentar o acto, sorprendeunos cunha excelente actuación. Grazas a todos/as os/as participantes e tamén ao público que fixo gala dun comportamento exquisito.

Para os que non os viron ou o queren repetir..., estes son os profes de As telleiras:

¡¡Aurora, Eva, María, Merce e Quique sodes únicos!!

E agora a actuación do alumnado de 2º de BAC.:

Día de libre disposición

Infórmase a toda a comunidade educativa de que o próximo venres 13 non haberá clase por ser o día de libre disposición que elexiu o centro.

Aproveitamos para desexarvos que disfrutedes do Antroido.

Certame literario

As alumnas do centro, Ainhoa López e Tania Arias, resultaron premiadas onte no I Certame Literario Carmela Loureiro convocado polo Concello de Ferrol. A primeira resultou gañadora na modalidade de micropoesía e a segunda recibiu un accesit. No acto de entrega dos galardóns salientouse a gran calidade literaria dos traballos presentados. Na imaxe as nosas alumnas xunto ao alcalde de Ferrol, a edila de Normalización e  outros participantes.

NORABOA AINHOA E TANIA!!

Neste enlace podedes ler a noticia enteira.

Escolas de familias

Para informarvos desta iniciativa do Concello de Narón premede aquí.

Charla-coloquio sobre medioambiente

Estas son algunhas das imaxes da xornada: