ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

O presente curso corresponde realizar a renovación parcial dos membros do Consello Escolar. As actuacións previstas son:

-29 de outubro ás 12.10h: sorteo público no salón de actos do centro para a designación dos membros da Xunta Electoral.

-5 de novembro ás 12:10h: primeira reunión da Xunta Electoral.

Benvida

Neste enlace podedes ver un vídeo que recolle máis imaxes do centro e informacións de interese, sobre todo para as familias.

Charla-coloquio sobre medioambiente

Este venres, 24 de outubro, terá lugar no salón de actos do centro unha charla de sensibilización medioambiental dirixida a todo o alumnado de 1º de BAC e ao de 2º de BAC que curse Xeografía e/ou Ciencias da Terra. O acto está organizado polos departamentos de Bioloxía e de Historia.

Premio extraordinario da ESO

As alumnas Tania Arias Cailleau e Sara Piñon González, que remataron o curso pasado 4º de ESO, presentáronse onte, en A Coruña, ao premio extraordinario da ESO. A este galardón só pode optar o alumnado con mellores expedientes neste nivel. O gañador/a quedará acreditado/a como o/a mellor estudante de Galicia deste curso.

Desde o centro desexámoslles moita sorte.

Noraboa, Álvaro

A Universidade de Santiago de Compostela convocou onte aos 434 estudantes que obtiveron unha puntuación definitiva de 9 ou superior nas probas de selectividade.

Entre eles estaba o noso alumno Álvaro Cabanas, cunha media de 9,590, despois de ter realizado un extraordinario bacharelato.

O talento galego fórmase en EEUU

A alumna Ana Calvo, que cursou este ano 4º de ESO no IES As Telleiras, foi unha dos/as 75 estudantes seleccionados/as para as becas das Fundacións Barrié e Amancio Ortega, que consisten nun ano de estudo nun instituto en EEUU.

Noraboa Ana! Desexámosche moita sorte nesta nova etapa e unha feliz estancia no país.

Na imaxe pódese ver ao grupo de premiados/as. Para máis información, preme nela.

Viaxe a Londres

Nesta presentación os/as alumnos/as de 1º de BAC que participaron na viaxe a Londres amosan aqueles lugares que lles resultaron máis interesantes.

Viaxe a Roma

O alumnado de 4º de ESO e de BAC. viaxou este curso a Roma. Esta presentación, que realizaron eles mesmos na materia de informática, recolle algúns dos lugares que visitaron.

Resultados de selectividade

Éxito nas probas de selectividade: 100% de aprobados do alumnado de diúrno. Noraboa a todos/as.

Só suspendeu un alumno que cursou outro ano a modalidade de bacharelato semipresencial.