Benvida

Neste enlace podedes ver un vídeo que recolle máis imaxes do centro e informacións de interese, sobre todo para as familias.

PRESENTACIÓN ALUMNADO CURSO 14-15

A presentación do alumnado de educación secundaria obrigatoria e bacharelato terá lugar o luns 15 de setembro  no seguinte horario:

Hora de entrada: 10.30 h

Hora de saída: 11.30 h

Haberá servizo de transporte escolar, polo que o alumnado debe estar unha media hora antes na parada.

MATRÍCULA SETEMBRO

DATAS MATRÍCULA SETEMBRO  pinche aqui

ADMISIÓN E MATRÍCULA ENSINANZAS DE ADULTOS, FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA E 2º CURSO DO PCPI pinche aquí

Noraboa, Álvaro

A Universidade de Santiago de Compostela convocou onte aos 434 estudantes que obtiveron unha puntuación definitiva de 9 ou superior nas probas de selectividade.

Entre eles estaba o noso alumno Álvaro Cabanas, cunha media de 9,590, despois de ter realizado un extraordinario bacharelato.

O talento galego fórmase en EEUU

A alumna Ana Calvo, que cursou este ano 4º de ESO no IES As Telleiras, foi unha dos/as 75 estudantes seleccionados/as para as becas das Fundacións Barrié e Amancio Ortega, que consisten nun ano de estudo nun instituto en EEUU.

Noraboa Ana! Desexámosche moita sorte nesta nova etapa e unha feliz estancia no país.

Na imaxe pódese ver ao grupo de premiados/as. Para máis información, preme nela.

Viaxe a Londres

Nesta presentación os/as alumnos/as de 1º de BAC que participaron na viaxe a Londres amosan aqueles lugares que lles resultaron máis interesantes.

Viaxe a Roma

O alumnado de 4º de ESO e de BAC. viaxou este curso a Roma. Esta presentación, que realizaron eles mesmos na materia de informática, recolle algúns dos lugares que visitaron.

Resultados de selectividade

Éxito nas probas de selectividade: 100% de aprobados do alumnado de diúrno. Noraboa a todos/as.

Só suspendeu un alumno que cursou outro ano a modalidade de bacharelato semipresencial.

AXUDAS ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO 14-15

AXUDAS LIBROS TEXTO 14-15

No DOG do 30 de maio saíu a orde que regula as axudas de libros.

As principais novidades son:

- O vale usarase exclusivamente para a adquisición de libros de texto.

- Rematado o curso, os libros que foron adquiridos con cargo ó vale, deberán ser devoltos ao centro.

Solicitude

CHARLA INFORMATIVA PAU

IMPARTIDA POR DNA. Mª CARMEN LORENZO CARIDAD, XEFA DE  NEGOCIADO DE ACCESO E ATENCIÓN AO ESTUDANTE. PARA TODO O ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO.

O MÉRCORES 28 DE MAIO ÁS 11:20 NO SALÓN DE ACTOS DO INSTITUTO.

NON FALTES!!!