FIN DE CURSO 15-16

22 xuño: último día de actividades lectivas.

27 de xuño: ás 17:00h, entrega de notas na aula de referencia e devolución de libros de texto das materias aprobadas que foron comprados con cargo ao cheque escolar ou que pertencen ao fondo solidario de libros.Non haberá servicio de transporte escolar.

De 17:30-18:30 poden presentar solicitudes para revisión de exames.

Martes 28 e mércores 29: presentación de reclamacións oficiais na Secretaría do centro en horario de 9-14h.

Concursos matemáticos curso 2015/16

Desde o centro queremos felicitar a todo o alumnado participante nos concursos matemáticos do curso 2015-16:

- Canguro matemático

- Olimpiada matemática 2º ESO

Noraboa a todos e todas pola vosa implicación e o voso interese; especialmente a dous alumnos que tiveron unha participación meritoria: un, acadando un premio do Canguro no nivel de 1º de ESO e outro, clasificándose para a fase rexional da Olimpiada.

Para máis información, clicade aquí.

Vídeo-presentación da FP Básica Carpintaría e moble.

Teatro Jofre

E chegou o día do esperado evento -sobre todo polo alumnado participante-, con moitos nervios, pero sobre todo, moita ilusión.

Todo saiu segundo o previsto, como é normal despois do gran traballo realizado polos nosos pequenos/as actores e actrices. Queremos felicitalos a todas e todas porque o fixeron como auténticos/as profesionais do medio, cunha maestría e cunha tranquilidade incribles tendo en conta, ademais, a súa corta idade. Tamén queremos agradecerlles a súa implicación e bo comportamento.

O elenco da obra nos camerinos do teatro Jofre (16 auténticos/as campións e campionas)

Certame Intercentros Concello de Narón 2016

Un ano máis queremos felicitar a Saray Díaz Canosa e a Tania Arias

Cailleau, alumnas de 2º de BAC., pola súa meritoria participación na XXVII

edición do Certame Intercentros convocado polo Concello de Narón.

Ambas foron premiadas en diferentes modalidades:

. - Saray Díaz Canosa:

• 1º premio pola relato A Historia de Fiame e Iliane na modalidade "Narrativa".
  • 1º premio na modalidade de reportaxe periodística co traballo titulado Santa Eulalia de Bóveda.

- Tania Arias Cailleau:

• 1º premio na modalidade de poesía co poema titulado Azar.

Noraboa, Saray e Tania!

Desde aquí desexámosvos que sigades acadando éxitos (aínda que xa lonxe

de nós) e, sobre todo, que nunca deixedes de escribir porque o facedes

realmente ben.

Plan de convivencia

O Plan de Convivencia do centro foi sometido a revisión por parte da Comisión de Convivencia, co que queda definitivamente actualizado.

Darase información máis precisa no claustro e no Consello Escolar, pero xa está publicado no apartado Documentación, polo que pode ser consultado por toda a comunidade educativa.

Para facilitar o acceso, ofrecemos un enlace ao mesmo.

Aula de convivencia

No apartado O centro > Documentación recóllese o protocolo de actuación ante o alumnado derivado á aula de convivencia onde se especifican as funcións que lles corresponden a todos/as os/as responsables. Podedes acceder a el tamén premendo neste enlace.

II Certame literario Carmela Loureiro

A nosa alumna, Tania Arias Cailleau, de 2º BAC., resultou gañadora na 2ª

edición do Certame Literario Camela Loureiro, convocado polo Concello de

Ferrol, na modalidade de micropoesía co poema titulado Óleo.

Desde aquí queremos felicitala polo éxito acadado.

Parabéns, Tania!

Na imaxe podemos vela, diante do alcalde de Ferrol, na entrega de premios.

(Para ver a imaxe completa, preme nela)

Empezando o Entroido en...

As/os profesoras/es de As Telleiras, coma sempre, noutra galaxia:

Portas de Nadal

AS PORTAS DE AS TELLEIRAS VÍSTENSE DE NADAL

Como paso previo ao concurso que se celebrará o venres 18 entre todas as clases, os departamentos e a biblioteca do centro decoraron as súas portas con motivos navideños relacionados coas súas materias. Desde aquí animamos a todos os cursos a que elixan o seu tema e amosen a súa imaxinación e creatividade decorando a porta da súa aula.