ADMISIÓN ALUMNADO 2014-2015

-O PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN ABRANGUERÁ DO DÍA 1 AO 20 DE MARZO DE 2014, AMBOS INCLUÍDOS.

-A SOLICITUDE SERÁ ÚNICA, REALIZADA NO MODELO DE ANEXO II DA ORDE DO 12 DE MARZO DE 2013. Pinchar aquí

-TODA A INFORMACIÓN ESTÁ EXPOSTA NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO. Pinchar aquí

Benvida

PROBAS DE ACCESO CICLOS MEDIOS E SUPERIORES DE FOMACION PROFESIONAL

CONVOCATORIA 2014 PROBAS DE ACCESO A CICLOS

Neste enlace tes toda a información

ROSALIA DE CASTRO

Nos seguintes enlaces podedes disfrutar das presentacións que os nosos alumnos de 4º ESO de Informatica realizaron sobre Rosalía de Castro.

TANIA ARIAS

AROA PICOS LEON e SARA PINÓN  GONZÁLEZ

EVA RODRÍGUEZ e ANA CALVO

Grazas pola vosa colaboración.

Proxecto COMBAS

in

Unha vez máis o noso centro foi seleccionado, dentro dos aproximadamente 40 centros que se atopan na fase 3 do Programa COMBAS,  para expoñer en Madrid o traballo realizado; xa fora un dos tres centros escollidos polos organizadores para explicar a UDI (Unidad Didáctica Integrada) deseñada dentro da 2ª fase.

Nesta ocasión, a coordinadora do Proxecto no centro, Carmen Yáñez, foi a única participante que tivo a oportunidade de presentar o material elaborado, neste caso polos departamentos de linguas, e posto en práctica nos tres grupos de 1º de ESO.

Na imaxe pódese ver á nosa compañeira nun momento da exposición xunto co director do Programa, Florencio Luengo, e cunha das asesoras do mesmo.

PROTOCOLO ABSENTISMO ESCOLAR

O 31 DE XANEIRO A CONSELLERIA DE EDUCACIÓN PUBLICOU UN PROTOCOLO PARA A PREVENCIÓN E O CONTROL DO ABSENTISMO ESCOLAR. SE DESEXA MÁIS INFORMACIÓN PÓDESE CONSULTAR A SEGUINTE PRESENTACIÓN:

Protocolo para a prevención e o control do absentismo escolar

Contacontos

O venres 17 de xaneiro, Quico Cadaval, un dos participantes do Festival Internacional de Narración Oral Conta con Narón, deleitounos cunha actuación no salón de actos do centro á que asistiron os alumnos e alumnas de 4º de ESO.

O acto, organizado polo Concello de Narón, foi un adianto do Festival que se desenvolveu durante a fin de semana no auditorio.

Charla informativa

O pasado martes o alumnado de 1º BAC. asistiu a unha charla informativa sobre transplantes organizada pola  oficina de coordinación de transplantes do Hospital universitario A Coruña.

A charla estivo impartida por un profesional da OCT (enfermeiro do Juan canalejo) e por un transplantado. Ambos felicitaron ao centro polo comportamento dos alumnos/as, e polo seu interese.

Foi un acto moi interesante -máis científica a 1ª parte; máis humana e emotiva, a 2ª- e con enorme participación do alumnado.

Exposición de tarxetas de Nadal

No vestíbulo do centro atópase a exposición de tarxetas de Nadal elaboradas polo alumnado de 1º e 3º de ESO.

Foron moitas as tarxetas presentadas, algunhas moi orixinais e de alta calidade:

A elixida como mellor tarxeta de 3º de ESO foi:

Ainhoa López Ramudo (3º A)

As gañadoras do concurso convocado para o alumnado de 1º de ESO polos departamentos das catro linguas e o de Debuxo foron:

Lingua Castelá:

Andrea Gómez (1º C)

Lingua Francesa:

Lidia Amado (1º C)

Lingua Galega:

Alicia Díaz (1º C)

Lingua Inglesa: Antía Acción e Ana Hernández (1º A)

Actividades previas ao Nadal

1º ciclo de ESO: 1ª hora: contacontos a cargo do alumnado de bacharelato (lectura de relatos clásicos relacionados co Nadal: O xigante egoísta de Oscar Wilde; Conto de Nadal de Ray Bradbury e proxección do vídeo A vendedora de mistos de Hans Christian Andersen). 2ª hora: Pasapalabra con cuestións relativas aos contos escoitados. 3ª hora: proxección do vídeo El abeto de Hans Christian Andersen  lectura do relato O regalo dos Reis Magos de O. Henry. 4ª hora: Caza do tesouro (con preguntas sobre os autores e os contos anteriores e sobre curiosidades relativas a estas datas). Premede na imaxe para acceder a ela:

3º e 4º ESO: 1ª e 2ª hora: Proxección da película Navidades trágicas baseada nunha novela de Agatha Christie. 3ª hora: concurso Pasapalabra (sobre termos relativos á película). 4ª hora: caza do tesouro no que o alumnado deberá amosar as súas dotes detectivescas (premendo na imaxe pódese acceder a ela)

1º BAC.:  1ª e 2ª hora: proxección da película Joyeux Noël (Feliz Navidad). 3ª hora: concurso Pasapalabra. 4ª hora (aulas de informática): Caza do tesouro.

PARA REMATAR A XORNADA FESTIVA, reunirémosnos no salón de actos para asistir ao FESTIVAL DE NADAL que contará con actuacións variadas. DESTE XEITO DESPEDÍMONOS ATA O PRÓXIMO ANO.