Benvida

Neste enlace podedes ver un vídeo que recolle máis imaxes do centro e informacións de interese, sobre todo para as familias.

Gañadores/as en Intercentros

O centro tivo unha importante participación neste certame que se celebra anualmente no Concello de Narón;  felicitamos desde aquí a todo o alumnado pola súa implicación e animámolo a seguir con estas ganas en edicións futuras.

Unha vez decididos os premios nas distintas categorías, estes/as son os gañadores/as do IES As Telleiras:

EXPRESIÓN ORAL:

Teatro 1º ciclo ESO: 16 alumnos/as de 1º de ESO coa obra A auténtica vida de Miguel de Cervantes.

Canción: Paola Brage (3º ESO): Como hei de crer en ti?

Diálogo BAC.: Ainhoa López e Sandra Martinez

Ademáis destes 1os premios, 5 alumnos/as de 1º e 2º BAC. obtiveron un accesit pola obra teatral Os inmortais.

EXPRESIÓN ESCRITA:

Narrativa: Saray Díaz (1º Bac.): Conmoción: lembranzas da Espenuca.

Reportaxe xornalística: Saray Díaz (1º Bac.): Narón, do que ninguén se lembra.

Cómic: Tania Arias (1º A): Finisterrae

Teatro: Pablo Ramos (2º Bac.): Os inmortais

Poesía: Ainhoa López (2º Bac): Unha pinga de chuvia

Cartel anunciador: Saray Díaz (1º Bac.)

Noraboa a todos e todas polo traballo realizado.

Certame Intercentros 2015

Os días 29 e 30 deste mes celébrase o XXVI Certame Intercentos patrocinado polo Concello de Narón no que participan 28 alumnos/as do IES As Telleiras. Desexámoslles moita sorte e, sobre todo, que disfruten da experiencia.

Para ver os participantes e as modalidades, preme aquí.

Día do Libro

Unha árbore, unha historia

Hoxe tivo lugar o acto de entrega de premios aos gañadores do concurso de relatos curtos Unha árbore, unha historia, entre os que se atopaba o alumno de 3º de ESO deste centro, Diego González Fernández. A iniciativa resultou moi interesante xa que combinaba a creación literaria e o espírito ecolóxico: durante o acto cada participante que enviou un relato plantou unha árbore.

Noraboa Diego

Algunhas imaxes do evento:

O relato que levou ao noso alumno ata aquí trataba un duro tema, o cancro infantil. O premio que recibiu foi unha tablet para el e outra para o centro, por promover a iniciativa entre o alumnado.

E chegou o día da gran final!!

Hoxe celébrase no Campus de Esteiro a final do campionato de Lego na que participa un equipo do centro, Tellebot, que terá que medirse con 13 equipos doutros centros. O gañador non se coñecerá ata a tarde, pero sexa cal sexa o resultado xa é todo un honor estar participando nel. Noraboa por iso e polo gran traballo realizado.

Algúns momentos da competición:

Campionato Lego

O equipo Tellebot, formado por alumnado de 4º de ESO e patrocinado polo Concello de Narón, participa xunto con outros centros da comarca neste campionato organizado pola UDC; a final terá lugar o sábado no Campus e para ela levan preparándose hai uns meses como un grande reto.

O traballo consiste na confección dun robot e na presentación dun proxecto científico. Ademáis son valores fundamentais para a competición: o traballo en equipo, a inclusión e o estilo.

Na imaxe, os integrantes do equipo coa profesora de tecnoloxía e o de bioloxía que coordinan o proxecto:

Outra foto de parte do equipo nunha das sesións de traballo:

¡Animo rapaces e moita sorte!

Para máis información consultade aquí.

Exposicións

Estes días pódense ver no vestíbulo do centro dúas exposicións: unha de máscaras elaboradas polo alumnado do centro para un concurso de Entroido e outra de carteis de poesía e imaxe elaborados por alumnos/as da comarca.

Estas son as dúas máscaras premiadas e as alumnas que as elaboraron: Rebeca Pena Ríos de 3º de ESO e Ana Delgado Fernández de 1º de ESO:

Con respecto á exposición Poesía e Imaxe,

este foi o o cartel anunciador do concurso:

e este o que resultou gañador no noso centro, elaborado polo alumno Santiago Otero Rodríguez:

Noraboa a gañadores/as.

Entroido en As Telleiras

Hoxe celebrouse no centro o festival de Entroido cunha ampla participación do alumnado. Non podía faltar neste acto a actuación estelar dos profes, que non se limitan a dar clase, senón que cada curso contribúen a facer que este día sexa o máis esperado do ano.

Felicitar ao alumnado que nos deleitou con elaboradas coreografías e cancións; facer mención en especial ao alumnado de 2º de BAC. que, ademáis de presentar o acto, sorprendeunos cunha excelente actuación. Grazas a todos/as os/as participantes e tamén ao público que fixo gala dun comportamento exquisito.

Para os que non os viron ou o queren repetir..., estes son os profes de As telleiras:

¡¡Aurora, Eva, María, Merce e Quique sodes únicos!!

E agora a actuación do alumnado de 2º de BAC.:

Día de libre disposición

Infórmase a toda a comunidade educativa de que o próximo venres 13 non haberá clase por ser o día de libre disposición que elexiu o centro.

Aproveitamos para desexarvos que disfrutedes do Antroido.