II ENCONTRO COMARCAL ESCOLAR DE BALONCESTO 3X3

Por segunda vez nestes encontros deportivos e de convivencia no que participa alumnado da ESO da Montaña Lucense, e que se desenvolven ao abeiro do programa "Xogade", tivo lugar este torneo de baloncesto 3x3 no polideportivo municipal de Becerreá. Coma sempre, participaron  alumnas e alumnos dos centros de San Román, Courel, Navia, Pedrafita e Becerreá (de 4º  da ESO no noso caso). Igual que na edición pasada, e co obxectivo de aumentar a orientación convivencial e lúdica desta actividade, mesturouse alumnado dos distintos centros en todos os equipos, tanto na categoría feminina como masculina. AQUÍquedan as imaxes que reflicten o ambiente do encontro. Vémonos no seguinte!

II ENCONTRO COMARCAL ESCOLAR DE BALONCESTO 3X3

ALUMNADO DE 2º DA ESO PARTICIPA NO 6º CONGRESO CIENTÍFICO ESCOLAR DA MONTAÑA LUCENSE.

AQUÍ tes a información sobre o evento, e AQUÍ algunhas das imaxes da xornada.

EXCURSIÓN Á COSTA LUCENSE PARA O ALUMNADO DOS CLUBS DE LECTURA.

49 alumnas e alumnos que participaron este curso nos distintos clubs de lectura do centro asistiron a unha viaxe organizada desde a biblioteca escolar. Unha viaxe en barco pola Ría de Ribadeo e a visita á Praia das Catedrais (con algún inesperado chapuzón incluído), e a outras da costa lucense, conformaron os actos centrais desta excursión para este grupo de lectoras e lectores dos distintos grupos da ESO. PREME AQUÍ se queres ver algunhas imaxes da viaxe.

EXCURSIÓN Á COSTA LUCENSE PARA O ALUMNADO DOS CLUBS DE LECTURA.

UNHA EXPOSICIÓN SOBRE ILUSTRACIÓN DE NOVELAS GRÁFICAS, UN QUIZ EN INGLÉS, DÚAS OBRAS DE TEATRO EN INGLÉS E DOUS PREMIOS PARA DÚAS XOVENES ILUSTRADORAS DO CENTRO.

Cun mes de maio repleto de actividades complementarias para o noso alumnado, aquí che deixamos imaxes destas catro actividades desenvoltas nestas semanas.

AQUÍ están as fotos sobre a exposición e charla que explicaba a creación do cómic titulado O PASO DO NOROESTE, debuxado polo ilustrador viveirense Primitivo Marcos, e que se complementaba cunha segunda charla que levaba por título "Contar debuxando (banda deseñada, ilustración e Castelao)".

IMAXES do Quiz sobre a vila de Becerreá. Alumnado da ESO e Bacharelato puxo a proba o seu coñecemento sobre a comarca, pero empregando a lingua inglesa, cun formato moi interactivo e participativo: o concurso de preguntas trivial. O mellor foron os goodies, ou premios que recibiron os / as gañadores e participantes neste singular concurso.

APRENDENDO SOBRE MINERÍA E FÓSILES EN FABERO DEL BIERZO

Alumnado da materia de Bioloxía de 1º da ESO e de Física e Química de 2º acudiron á localidade berciana para visitar o Pozo Julia, onde recibiron información sobre a actividade mineira e puideron coñecer as instalacións dun pozo. Ademais, visitaron outra vella explotación mineira, a Gran Corta, onde puideron observar e estudar fósiles de plantas duns 300 millóns de anos. AQUÍ podes ver as imaxes máis salientables desta interesante xornada.

APRENDENDO SOBRE MINERÍA E FÓSILES EN FABERO DEL BIERZO

VIAXES DO ALUMNADO DE RELIXIÓN A ASTORGA E Á RIBEIRA SACRA

AQUÍ podes ver as imaxes da viaxe realizada polo alumnado de Relixión de 1º, 2º e 3º da ESO a Astorga, e AQUÍ as fotos da viaxe á Ribeira Sacra, á que acudiron os alumnos e alumnas de 4º da ESO e 1º de Bac.

"KNOLLING LITERARIO" PARA CELEBRAR O DÍA DO LIBRO

AQUÍ podes coñecer, desde a conta de Instagram da biblioteca, o resultado e gañadores/as desta novidosa actividade no noso centro, organizada desde a biblioteca escolar.

VIAXE DE ESTUDOS PARA O ALUMNADO DE 4º DA ESO E 1º DE BAC

O martes 2 de abril este grupo de alumnas e alumnos do noso centro iniciaron a súa viaxe de estudos con destino a Andalucía, pernoctando en Salamanca na primeira xornada, desde onde continuarán ata Sevilla, centro da súa estancia nesa comunidade e desde a que visitarán Córdoba e Granada. Á volta, farán parada en Segovia para despois continuar viaxe ata Becerreá, a onde chegarán o luns 8 pola tarde. Están acompañados polos seus profesores Daniel e Alexandro, así como por Javo, o representante da axencia de viaxes encargada da organización da excursión. A todas e todos lles desexamos a mellor das experiencias e que esta sexa, co tempo, un inesquecible recordo. AQUÍ podes ver algunhas imaxes do grupo.

VIAXE DE ESTUDOS PARA O ALUMNADO DE 4º DA ESO E 1º DE BAC

ALUMNADO DO IES DE BECERREÁ ASISTE AO FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO DE LUGO.

O alumnado de Latín e Grego do IES de Becerreá asistiu á XXIII edición do Festival de Teatro Grecolatino celebrado no auditorio Gustavo Freire en Lugo. Tiveron a oportunidade de ver a famosa traxedia 'Medea' da man da compañía teatral Noite Bohemia e de compartir a experiencia en compañía doutros centros de Galicia. Outra mostra máis de que a cultura clásica está presente no noso día a día!

ALUMNADO DO IES DE BECERREÁ ASISTE AO FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO DE LUGO.

PARTICIPACIÓN NO CAMPIONATO PROVINCIAL ESCOLAR DE ORIENTACIÓN.

AQUÍ podes ver algunhas imaxes que reflicten a xornada vivida neste evento deportivo escolar, ao que acudimos todos os anos. Nesta ocasión, tivo a oportunidade de facelo o alumnado de 2º da ESO e a maioría d@s participantes do noso centro completaron o percorrido sen cometer ningún tipo de erro, e tod@s tiveron unha grata experiencia, incluída a convivencia con alumnado doutros centros da provincia.

PARTICIPACIÓN NO CAMPIONATO PROVINCIAL ESCOLAR DE ORIENTACIÓN.