VIDEOCONFERENCIA SOBRE O FILME "A ESMORGA"

O alumnado de BAC participou, no día da estrea do filme nas salas comerciais, nunha videoconferencia co director da obra, Ignacio Vilar, xunto cun dos actores protagonistas, Karra Elejalde (Bocas). Catro alumn@s, dous de cada curso, formularon preguntas elaboradas por eles e os seus compañeir@s de curso, nun encontro virtual no que tamén houbo que sortear lixeiros contratempos técnicos, soportados con paciencia polo noso alumnado.

Preme sobre o cartel para ver as imaxes do acto.

REPRESENTACIÓN DA OBRA "MARXH NO SOHO"

O IES de Becerreá acolleu a representación da obra 'Marx non Soho', un monólogo teatral interpretado polo actor galego Pepe Sendón, que se dirixiu ao alumnado de Bac e que foi  organizada polo departamento de Filosofía.

Esta obra, escrita polo dramaturgo e historiador Howard Zinn, céntrase na estadía de Marx no Soho londinense, onde chega coa súa familia tras ser expulsado de media Europa. Vive nun mísero apartamento que aluga cun nome falso e non sempre pode pagalo. Pero a loita diaria pola supervivencia non lle impide emprender a redacción da obra da súa vida: O Capital, unha análise crítica e científica da economía capitalista. Marx explica a súa etapa adulta despois de volver ao mundo dos vivos durante unha soa hora, na que se emprega a fondo para limpar o seu nome e aclarar todos os malos entendidos que el di que hai sobre a súa obre e pensamento. Todo para rematar expoñendo que entre a actual crise e os tempos que el viviu, as diferenzas son, máis ben, escasas.

TRES XOGADORES DO BREOGAN VISITAN BECERREÁ

Por mediación do Club de Baloncesto Becerreá, acudiron de visita ao noso centro tres xogadores do Breogán: Mortellaro, van Wijk e Tamulis, para reunirse cunha parte do alumnado do insti e tamén con alumn@s do CEIP San Xoán, que forman parte da escola de baloncesto do club da localidade. Amables e moi "enrollados", estivemos pasando un bo rato,  grazas tamén  a curiosidade dos nosos alumn@s e ás súas preguntas e comentarios. O noso agradecemento ao C.B. Becerreá por querer contar con nós para esta xuntanza, así como aos tres xogadores pola súa paciencia e disposición.

Preme aquí para ver as fotos desde o facebook do Breo e aquí, ou sobre a imaxe, para ver as imaxes da nosa galería de fotos.

MAGOSTO 2014

Se fai uns días organizaron as actividades de Samaín, esta vez, o alumando de 4º da ESO planificou e animou a celebración do magosto anual (martes 11 de novembro). Pasado por auga por momentos, isto non foi maior problema para ter gozado da xornada, como ben poderedes ver se premedes na foto (bailaron moitos e non poucas veces!). De novo, parabéns ao alumando deste grupo pola súa dedicación e, xunto co profesorado colaborador, teñen o agradecemento de tod@s. O próximo magosto, en novembro de 2015.

Colección completa de fotos dispoñible na biblioteca.

SAMAÍN 2014: CABAZAS E AULA DO TERROR!!

CONFERENCIA PARA O ALUMNADO DE BAC.

XA ESTÁN AQUÍ OS CLUBS DE LECTURA 2014-15

QUE USO FAI DE INTERNET O ALUMANDO DO IES DE BECERREÁ?

Durante o curso pasado a Consellería de Educación , a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), a Universidade de Santiago de Compostela e o Valedor do Pobo coordinaron unha iniciativa denominada Mocidade Online,  que tiña como obxectivo coñecer o uso de Internet e as novas tecnoloxías polo alumnado dos centros de secundaria de Galicia. Coordinado polo departamento de Orientación do centro, o noso alumnado de secundaria respondeu a un cuestionario electrónico. En total, participaron 273 centros e uns 45.000 alumnos/as.
No apartado "INFORMACIÓN FAMILIAS" (columna da esquerda), aparecen os datos obtidos sobre o uso que fai de internet o alumnado da ESO do IES de Becerreá. O departamento de Orientación coordinará a súa difusión entre o alumnado e a análise dos datos nas titorías.

CONCERTO DE FIN DE CURSO 2013-14

O 20 de xuño, o mesmo día do remate das clases, celbrouse no salón de actos o tradicional concerto de fin de curso. Era tamén o concerto final para o alumnado de 1º de BAC. E cunha considerable asistencia de familiares e ex-alumnos, despedíronse dos concertos e todos/as dixemos adeus ao curso 2013-14. O próximo traerá novos concertos e non serán nin mellores nin peores, serán distintos (e todos máis vellos).

Premendo sobre a foto, poderedes ver unha selección de fotos do acto. Na biblioteca do centro hai copia de todas as fotos e vídeos á vosa disposición.

1º PREMIO IES BECERREÁ Á PROMOCIÓN DA LINGUA E DA CULTURA GALEGA NA COMARCA DOS ANCARES

Obtén toda a informacións sobre a creación deste galardón e sobre o fallo visitando o blog do Equipo de Dinamización Lingüística do centro.

Preme aquí para var o vídeo do acto de entrega de premios e aquí para ver unha selección de fotos.