CONVIVENCIA ENTRE OS EQUIPOS DE MEDIACIÓN DO IES DE CASTRO E O IES DE BECERREÁ.

Se o ano pasdao foron os nosos mediadores/as os que visitaron o "IES da Terra Cha, José Trapero Pardo" (Castro), este ano eles foron os anfitrións e recibiron ao alumnado que forma parte do equipo de mediación do citado centro. Se queres coñecer o contido desta xornada, preme na imaxe para visitar a galería de fotos (percorrido polas instalacións do centro, demostración do alumando de 3º na clase de música, xogos cooperativos, intercambio de experiencias como alumando mediador ...). Un grato encontro que serviu para acordar a repetición deste evento en cursos posteriores e poder enriquecernos da experiencia mutua.

ALUMNOS DO IES DE BECERREÁ NO CAMPIONATO AUTONÓMICO ESCOLAR DE ORIENTACIÓN A PÉ

Diego Méndez e Miguel Ángel Mon, de 2º da ESO (categoría infantil masculino), foron os representantes do IES de Becerreá no Campionato Autonómico Escolar de Orientación a Pé, celebrado o 16 de abril no Carballiño. Acudiron ao estar clasificados entre os dez primeiros participantes da súa categoría no Campionato Provincial Escolar, e nesta segunda proba conseguiron dous meritorios postos (sétimo para Miguel e vixésimo noveno para Diego), sobre todo se consideramos que a súa experiencia previa coa orientación a pé redúcese ás clases de Educación Física no instituto e a participación na citada proba provincial. Parabéns aos dous e esperamos que a experiencia faga deles dous corredores que gocen desta interesante e actractiva actividade no futuro.

O IES DE BECERREÁ VENCE NAS DÚAS CATEGORÍAS DO "PARLAMENTO XOVE 2016"

A fase final da VII edición do "Parlamento Xove 2016" (celebrada no Parlamento de Galicia) pasará a historia do noso centro o de propio concurso polos logros conseguidos, dificilmente igualables. Por un lado, é a primeira vez que un centro repite como vencedor nalgunha das dúas categorías (o equipo "Becerreá I" xa gañara na categoría de Bac o ano pasado ); é a primeira vez que nunha das finais compiten dous equipos do mesmo centro (os dous equipos de Bac); por vez primeira, un centro acada a vitoria nas dúas categorías. Dominio absoluto diante doutros equipos que amosaron tamén un elevadísimo nivel de preparación e competencia, debatendo sobre o tema "O machismo adolescente segue presente na nosa cultura?".

CÉSAR CAMBEIRO ACTUOU NO IES DE BECERREÁ.

Este xoves o alumnado de Primeiro e Segundo da ESO asistiron á actuación de Cesar Cambeiro. Este actor coñecido pola súa participación en series como Pazo de Famila e Serramoura, estivo no Instituto ao abeiro do Proxecto Dragal, no que por segundo ano participa o noso centro.
Ademais de asistir á actuación, moitos alumnos e alumnas aprobeitaron para facer fotos con el (neste caso, aparece co alumnado de Primeiro da ESO, participante no Proxecto Dragal).

XUNTANZA COMARCAL DE PING PONG NO IES DE BECERREÁ

O xoves 7 de abril, no ximnasio do noso centro, xuntáronse alumn@s da ESO dos CPI de San Román e Navia, para compartir unha xornada de práctica do ping pong co noso alumando de 3º da ESO (ver selección fotos).

CELEBRACIÓN DA SEMANA DA PRENSA

PREME AQUÍ para obter información sobre esta cuestión.

PARTICIPACIÓN NO CAMPIONATO PROVINCIAL ESCOLAR DE ORIENTACIÓN A PÉ

O alumnado de 2º da ESO (categoría infantil) e o de 4º (categoría cadete) participaron no campionato provincial escolar de orientación a pé. Este ano desenvolveuse no parque Rosalía de Castro (Lugo) e no seu entorno. Ademais da gratificante experiencia da participación, onde os nosos alumnos/as se puideron valorar a si mesmos no desempeño da proba, o alumno de 2º da ESO, Miguel Ángel Mon Pardo, acadou o terceiro posto na categoría infantil masculino. Parabéns a tod@s pola experiencia e polos resultados xerais.

ELENA GALLEGO, A AUTORA DE "DRAGAL", VISITA DE NOVO O CENTRO

Igual que sucedera o curso anterior e convidada polo Departamento de Lingua Galega, Elena Gallego Abad visitounos para ter un encontro co alumnado de 1º da ESO que participa no "Proxecto Dragal" (o noso é o único centro da provincia de Lugo que o fai). Deste xeito, tod@s puideron coñecer de primeira man a orixe do libro, o que hai detrás do que nos transmite e outros segredos ben gardados.

ÉXITO DOS EQUIPOS DE BAC NA FASE CLASIFICATORIA DO PARLAMENTO XOVE 2016

EQUIPO DA ESO NO PARLAMENTO XOVE 2016.

O 27 de febreiro tivo lugar en A Coruña a fase clasificatoria do Parlamento Xove 2016, na que participaron 24 equipos da ESO e na que o tema de debate era: "determina o papel do/a profesor/a o futuro dos mozos e mozas?" O IES de Becerreá acudiu, por primeira vez nesta categoría, cun equipo composto por dúas alumnas de 4º, María e Silvia, e dous alumnos de 3º, Marcos e Xoel. Durante os debates están coordinados polo profesor Jesús Folgueira e foron preparados polo profesor Xulio González. Quedaron clasificados para a fase final, que se celebrará en Santiago no mes de abril, sendo o segundo equipo da táboa por puntuación.  Estes catro compoñentes xa teñen experiencia neste tipo de concursos, xa que tod@s eles/as foron, sucesivamente nos dous últimos cursos, gañadores en sendas edicións do concurso "debate.con". Parabéns aos seis pola clasificiación e o bo desempeño!