ENTROIDO 2016 CON VISITA ESPECIAL

EXPOSICIÓN SOBRE FESTAS TRADICIONAIS NO IES DE BECERREÁ

DESPEDIDA DO TRIMESTRE E CHEGADA DO NADAL

PRIMEIRO EQUIPO DE MEDIACIÓN EN CONFLITOS ESCOLARES DO IES DE BECERREÁ

Durante o mes de novembro desenvolveuse no noso centro o curso no que se formaron os primeiros mediadores en conflitos escolares do noso centro. Este grupo de voluntari@s queda conformado por Marcela e Joel, de 1º da ESO; por Elisa e Johanna, de 2º; Carolina, Xoel, Blanca, Bret e Carlota, de 3º; completa o grupo Isaac, de 4º. Tod@s eles, que xa recibiran formación en cursos anteriores, pasan a xogar o papel de mediadores naqueles conflitos nos que as partes implicadas soliciten a mediación para resolver a situación dun xeito pacífico e educativo, mediante a adopción dun acordo. Parabéns polo seu logro a este grupo de repaces e rapazas e o noso agradecemento polo seu entusiasmo e disposición. Proximamente, o grupo e as súas funcións serán presentados a toda a comunidade educativa.

MAGOSTO 2015

Dúas semanas despois, o alumando de 4º da ESO volvía a organizar outro dos acontecementos tradicionais no centro. Se quince días atrás era o Samaín, agora foi o magosto. Como sempre, castañas, xogos, música, baile ... e moi bo ambiente. Dúas horas de divertida convivencia grazas ao esforzo do alumnado organizador e os profesores/as que colaboraron con eles para que gozaramos dunha divertida tarde de cálido outono. O noso agradecemento.

SAMAÍN 2015

O xoves 29 de outubro celebramos o Samaín no IES de Becerreá. Previamente, e co material elaborado polo alumando de distintos cursos, expuxéronse as cabazas do concurso, montouse o cemiterio (por primeira vez e elaborado polo alumando de plástica de 1º da ESO e a súa profesora) e tamén, por primeira vez, fíxose unha mostra de epitafios, obra do alumnado da materia de Literatura Universal de 1º de BAC, coordinados pola súa profesora. E xa durante a tarde do xoves, o alumando de 4º da ESO instalou o "corredor do terror", polo que transitou o alumando do centro mentres eran aterrorizados por sinistras e terroríficas criaturas con moi mal carácter.

Despois de tanto esforzo participativo e organizativo por parte de tantos e tantas, o agradecemento máis sincero a tod@s eles/elas, e especialmente ao alumando de 4º da ESO (que se deixaron a pel no esforzo e ata suaron sangue!!)  e aos profesores/as que tiveron unha especial dedicación na coordinación de todo este esforzo.

NA PROCURA DO ÚLTIMO DRAGÓN

O alumnado de 1º e 2º da ESO que o ano pasado participou no Proxecto Dragal, acudiu o 16 de outubro para participar nunha xuntanza de todos os centros de ensino galegos incluídos no proxecto. Nesa xornada de confraternización organizáronse xogos e probas que nos levaron á época dos dragóns: procuras do tesouro, orientación, xogos tradicionais galegos, debuxos, preguntas, combates ... Tod@s pasámolo moi ben sentíndonos como damas, cabaleiros, estafadores, sobi@s, campións e campioas. Ademais, o noso centro conseguiu unha das dúas mellores puntuacións. Pero o máis importante é que gozamos moito nesta viaxe ao pasado dos dragóns no Pico Sacro, onde conta a lenda que viviu o último dragón galego.

PREME AQUÍ ou sobre a imaxe para ver en imaxes como foi a xornada. E AQUÍ para ver o vídeo dun dos combates a espada nos que participou a nosa alumna Noelia Cantiz (2º ESO).

ÉLÈVES 1 ESO: PREMIÈRES CONVERSATIONS.

OS LECTORES DO IES DE BECERREÁ ATACAN DE NOVO!!

Volven a iniciar a súa andaina os clubs de lectura (curso 2015-16), e aquí tedes a todos e todas os seus compoñentes (bueno, algún estaba enfermo en non sae na foto). Boas lecturas a tod@s!!!

CELEBRACIÓN DO FIN DE CURSO 20014-15

Organizada polo alumando de 4º da ESO, o venres 19 de xuño celebramos a nosa festa de fin de curso: música, baile, karaoke, doces caseiros aportados polo alumando, a entrega dalgún premio que quedaba pendente (o de mellor lector do curso a Álvaro Poy, de 1º da ESO, outorgado pola biblioteca do centro), foto de familia, despedidas... e algún "manteo"!! Todo moi entrañable.

Boas vacacións a todos e o noso agradecemento ao alumnado de 4º por facilitarnos estes momentos e a aqueles que aportaron doces para COMPARTIR!!

Preme aquí para ver algunhas das fotos (o resto, na bilioteca) e aquí se queres ver o vídeo.