ELENA GALLEGO ABAD, AUTORA DA TRILOXÍA "DRAGAL", VISITA O IES DE BECERREÁ.

Debido á participación do alumnado de Lingua Galega de 1º da ESO no "Proxecto Dragal", iniciativa da Secretaría Xeral de Política Lingüística de animación á lectura na que participamos 11 centros galegos, a autora de triloxía "Dragal" visitounos o mércores 21 de xaneiro, ofrecendo ao alumnado de 1º e 2º da ESO (estes últimos tamén leron un dos libros da triloxía) a oportunidade de coñecer, de primeira man, toda a información sobre o proceso de creación e desenvolvemento desta obra literaria, así como de afondar na figura mitolóxica do dragón na cultura galega. Despois da súa exposición e de responder ás preguntas formuladas polo alumnado, a autora asinou os numerosos exemplares do seu libro que o alumnado destes cursos levaron consigo á conferencia.

DIEGO MÉNDEZ, DE 1º DA ESO, GAÑADOR DO PREMIO DE POESÍA INFANTIL "A PIPA" 2014.

Parabéns a este alumno do noso centro, vencedor no apartado de poesía infantil na XXIII edición do Certame Literario da Alta Montaña Luguesa, que organiza a asociación cultural "A Pipa de Becerreá", que vai gañando en sona e participación máis alá desta comarca e que xa forma parte do calendario do Nadal como celebración cultural obrigada.

Non esquecemos tampouco ao resto de participantes de 1º da ESO, que aínda que non resultaron premiados, si que obteñen o noso recoñecemento pola súa disposición e creatividade. Esperemos que isto sexa un paso máis nunha prolífica participación futura.

Vaia tamén a nosa felicitación para "A Pipa" pola súa labor infatigable e polo recoñecemento actual co que se recompensa a súa tarefa.

Tanto o poema gañador, titulado "A Miña Terra", como todos os demais presentados polo noso alumnado, serán publicados na nosa revista escolar "A Rebola".

BO NADAL E FELIZ 2015 A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA

Preme na imaxe para ver as fotos da chocolatada coa que despedimos o último trimestre do ano.

CHARLA SOBRE A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Preme sobre a imaxe para informarte do acto celebrado o día 27 de novembro, organizado polo Equipo da Biblioteca do IES Becerreá.

VIDEOCONFERENCIA SOBRE O FILME "A ESMORGA"

O alumnado de BAC participou, no día da estrea do filme nas salas comerciais, nunha videoconferencia co director da obra, Ignacio Vilar, xunto cun dos actores protagonistas, Karra Elejalde (Bocas). Catro alumn@s, dous de cada curso, formularon preguntas elaboradas por eles e os seus compañeir@s de curso, nun encontro virtual no que tamén houbo que sortear lixeiros contratempos técnicos, soportados con paciencia polo noso alumnado.

Preme sobre o cartel para ver as imaxes do acto.

REPRESENTACIÓN DA OBRA "MARXH NO SOHO"

O IES de Becerreá acolleu a representación da obra 'Marx non Soho', un monólogo teatral interpretado polo actor galego Pepe Sendón, que se dirixiu ao alumnado de Bac e que foi  organizada polo departamento de Filosofía.

Esta obra, escrita polo dramaturgo e historiador Howard Zinn, céntrase na estadía de Marx no Soho londinense, onde chega coa súa familia tras ser expulsado de media Europa. Vive nun mísero apartamento que aluga cun nome falso e non sempre pode pagalo. Pero a loita diaria pola supervivencia non lle impide emprender a redacción da obra da súa vida: O Capital, unha análise crítica e científica da economía capitalista. Marx explica a súa etapa adulta despois de volver ao mundo dos vivos durante unha soa hora, na que se emprega a fondo para limpar o seu nome e aclarar todos os malos entendidos que el di que hai sobre a súa obre e pensamento. Todo para rematar expoñendo que entre a actual crise e os tempos que el viviu, as diferenzas son, máis ben, escasas.

TRES XOGADORES DO BREOGÁN VISITAN BECERREÁ

Por mediación do Club de Baloncesto Becerreá, acudiron de visita ao noso centro tres xogadores do Breogán: Mortellaro, van Wijk e Tamulis, para reunirse cunha parte do alumnado do insti e tamén con alumn@s do CEIP San Xoán, que forman parte da escola de baloncesto do club da localidade. Amables e moi "enrollados", estivemos pasando un bo rato,  grazas tamén  a curiosidade dos nosos alumn@s e ás súas preguntas e comentarios. O noso agradecemento ao C.B. Becerreá por querer contar con nós para esta xuntanza, así como aos tres xogadores pola súa paciencia e disposición.

Preme aquí para ver as fotos desde o facebook do Breo e aquí, ou sobre a imaxe, para ver as imaxes da nosa galería de fotos.

MAGOSTO 2014

Se fai uns días organizaron as actividades de Samaín, esta vez, o alumando de 4º da ESO planificou e animou a celebración do magosto anual (martes 11 de novembro). Pasado por auga por momentos, isto non foi maior problema para ter gozado da xornada, como ben poderedes ver se premedes na foto (bailaron moitos e non poucas veces!). De novo, parabéns ao alumando deste grupo pola súa dedicación e, xunto co profesorado colaborador, teñen o agradecemento de tod@s. O próximo magosto, en novembro de 2015.

Colección completa de fotos dispoñible na biblioteca.

SAMAÍN 2014: CABAZAS E AULA DO TERROR!!

CONFERENCIA PARA O ALUMNADO DE BAC.