Evitar navegación.

FICHA 4- O MODELO DE AMOR ROMÁNTICO

Durante o desenvolvemento destas sesións, fixemos cos alumnos e alumnas de 3º da ESO un exercicio de crítica e reflexión social moi importante. Importante por dúas razóns:

- Por unha banda, ser capaces de cuestionarse as prácticas e dinámicas da sociedade para ver se se corresponden cos nosos valores e necesidades.

- E, por outra parte, identificar prácticas que. ás veces, poden resultar perigosas, pero están escudadas baixo a imaxe do amor romántico.

Afortunadamente, durante o traballo destas sesións, démonos conta de que, aínda que temos que seguir falando destes temas, e cuestionando certas ideas que veñen “por defecto” na nosa cultura, si que é certo que vemos ás novas xeracións cada vez máis concienciadas. Dúas ideas básicas se repetían durante o traballo deste tema: consentimento e respecto.

Para esta reflexión, acudimos aos media máis potentes nas transmisións de condutas e patróns sociais: ós massmedia; nestas sesións, centrámonos na música e nas series.

Por suposto, as análises que máis se repetiron foron en relación ao reggaetón e á serie Élite.

Vos a vistes? Un pouco chea de estereotipos está!

Deixámosvos un exemplo da presentación que fixo un grupo de 3º de PDC para a súa clase.

As nosas alumnas e alumnos saben o que é amor de bo rollo!

ficha4-pdc.png152.87 KB