Francés

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DO DEPARTAMENTO 2023-2024

No seguinte ENLACE podes consultar as programacións didácticas do departamento.

PROFESORADO DEPARTAMENTO 2023-2024

Patricia Valdivieso Blanco

Semana de acollida do Programa EduExchanges de intercambios escolares

O sábado 25 rematou a semana de acollida do grupo de estudantes e profesorado do Collège da localidade francesa Arzacq-Arraziguet.
Foi unha bonita experiencia de intercambio de costumes e tradicións entre os nenos e as familias pontesas e francesas. Entablaron boas relacións e crearon vínculos perdurables. Visitaron  lugares emblemáticos da zona como as Fragas do Eume, a Catedral de Santiago, o Museo do Pobo Galego… E  sobre todo,  aproveitaron  a oportunidade para manter, comprender e practicar a lingua francesa e os contidos aprendidos nas aulas.
Días inesquecibles!!

EduExchanges

O programa EduExchanges permite realizar intercambios escolares con outros centros educativos estranxeiros.

Neste curso 2022-2023 participa neste programa o alumnado de Francés  que fixo un intercambio no mes de novembro co alumnado do Collège de Arzacqu-Arraziguet en Francia.

Do luns 20 ao sábado 25 de marzo visitan As Pontes 23 alumnos/as e 2 profes do Collège  da localidade francesa Arzacq- Arraziguet, dentro do programa de intercambios escolares con outros centros educativos EduExchanges da Consellería de Educación.

Semana de acollida do Programa EduExchanges de intercambios escolares

TV5