PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DO DEPARTAMENTO 2023-2024

No seguinte ENLACE podes consultar as programacións didácticas do departamento.

PROFESORADO DEPARTAMENTO 2023-2024

Ana Belén Puente Blanco

XV Premios Nacionais MT de Música Tradicional 2023 - Silvia Calvo galardoada co 3º premio

O venres 2 de Xuño de 2023, tivo lugar no Gran Teatro Reina Sofía de Benavente (Zamora) a gala de entrega dos XV Premios Nacionais MT de Música Tradicional do Vello Reino de León, a cita máis importante para os amantes do folclore e que reuniu aos mellores músicos e grupos. Silvia Calvo Vilaboy, alumna de 2º de ESO, foi galardoada co 3º premio con pola realización dun ilustrativo e orixinal traballo sobre a música e os traxes tradicionais de Salamanca.

Asistiron ao acto tamén, os nenos e nenas do grupo de 2º de ESO que participaron no concurso presentando innovadores traballos. Grazas Ana Belén Puente por animar ao alumnado a participar nesta iniciativa e espertar o interese dos rapaces no gusto pola Música!!