Proxectos Europeos de Formación do Profesorado

Profesores do departamento de automoción dos I.E.S. Castro da Uz (As Pontes), C.I.F.P. Ferrolterra (Ferrol) e C.I.F.P. Profesor Raúl Vázquez (Madrid) participaron nun proxecto de cooperación con Austria. O centro de intercambio foi o HTL Weiz.
Este proxecto pertence ó programa Erasmus+ que é coordinado por medio da Asociación de Profesores de Automoción de Galicia (A.P.A.G.A.) e ten como obxetivos a innovación e o intercambio de boas prácticas, tanto a nivel educativo coma técnico. Co fin de adquirir coñecementos e habilidades que capaciten para a empregabilidade, para reducir o fracaso e o abandono escolar na F.P. , para a movilidade de alumnos en empresas de outros países e, en definitiva, para perfeccionar competencias. Todo elo debe traducirse en accións de mellora nos centros educativos.

Profesores do departamento de automoción dos I.E.S. Castro da Uz (As Pontes), I.E.S. de Ponteceso e I.E.S. Porta da Auga (Ribadeo) participaron nun proxecto de cooperación con Dinamarca, país pioneiro na formación profesional. O centro de intercambio foi o Skive Tekniske Skole.

Información Xeral

Se premes eiqui, irás ao arquivo en PDF que che mostrará como é o Ciclo de Electromecánica de Vehículos