« Xoves Maio 30, 2013 »
Xov

O luns día 27 de maio, un grupo de alumnos/as de 4º de ESO e 1º de BAC, trasladáronse aos arredores de Padrón para realizar unha actividade organizada polo departamento de Educación Física.

Acompañados polos/as profesores/as Mateo Torres e Helen Hollis, disfrutaron dunha seguro que inolvidable experiencia de rafting.

Start: 30/05/2013 00:30
End: 30/05/2013 19:58

Como xa ven sendo tradición, o alumnado de 2º de Bacharelato, unha vez rematadas as súas clases e antes de lanzarse á preparación das probas de acceso á universidade, realizaron unha viaxe didáctica pola Costa da Morte.

Acompañados/as por Alfredo Torres e Marisé Fernández, visitaron o Castro de Borneiro, o Ecomuseo de Buño, Castelo de Vimianzo, Faro de Cabo Vilán, Camariñas e outros lugares de interese.