INFORMACIÓN DO QUE ACONTECE

IMPORTANTE  XA PODEDES CONSULTAR  AQUÍ  A RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO DO CURSO 2015-2016

Relación de solicitudes admitidas e excluídas (destas non hai ningunha) para o Fondo de Libros que afecta ao alumnado de 2º e 4º de ESO

Relación de existencias de libros que temos no centro. Repartiranse  entre o alumnado solicitante. Ese reparto farase no mes de setembro, unha vez matriculado todo o alumnado.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO I.E.S ENRIQUE MURUAIS

HORARIO EXAMES DE SETEMBRO

Os exames terán lugar o día 1 e 2 de SETEMBRO. Preme aquí e verás a hora e lugar de realización das probas.

PRAZOS DE MATRÍCULA

DO 25 DE XUÑO AO 10 DE XULLO, para Os/as alumnos/as que aproben todo en xuño.

DO 4 AO 8 DE SETEMBRO, para o resto dos/as alumnos/as

QUE NECESITO PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA EN 1º , 2º, 3º  E 4º ESO?

QUE NECESITO PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA EN 1º E 2º DE BAC?

AQUÍ ATOPAREDES, ESPECIFICADOS POR CURSO, TODOS OS IMPRESOS (son editables)

- Cursos de verán 2015. ESO e BAC

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015,destinadas

ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 17 de marzo ata o 16  de abril (incluído).

Obterás toda a información así  como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria premendo aquí

ROTEIRO A SARGADELOS

OVIEDO. TEATRO E MUSEO DE BELLAS ARTES

VISITA FUNDACIÓN TIC

VISITA Á DOMUS E AO MUNCYT

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO IES ENRIQUE MURUAIS DESÉXAVOS A

TODOS UN BO NADAL E FELIZ ANO 2015

Tarxeta gañadora do concurso de postais organizado polo EDL. Autora: Celia (1ºESO)

Decembro 2014

MOITAS GRAZAS a todo o alumnado e ás súas familias que colaboraron xunto co profesorado nesta recollida solidaria de alimentos.

Alumnado de 1º ciclo e 3º ESO entregou persoalmente no banco de alimentos en Lugo a nosa axuda solidaria.

Eleccións ao Consello Escolar. Novembro 2014.

Informamos da convocatoria de eleccións ao Consello Escolar para o día 27 de Novembro.Nais e pais do alumnado poderán elixir un representante.

O prazo de presentación de candidaturas rematará ás 15 horas do 24 de novembro na Secretaría do Centro.

Circular informativa

Impreso para presentar candidatura

Exposición reserva da Biosfera

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014-2015

29 set – 3 out

Damos a benvida esta semana ao profesorado e alumnado de Bulgaria, Estonia, Polonia e Turquía que, no marco do proxecto Comenius “Europe is laughing”,  están de visita no noso centro.

*IMPORTANTE PARA 4º ESO E 2º BAC :

NOVEMBRO
O grupo de 1ºESO do noso IES foi seleccionado pola Consellería de Educación para participar no programa de Inmersión Lingüística en Inglés nos Peares (Lugo) do 10 ao 16 de novembro, xunto cos centros de Ames, Oleiros, Cambre e A Pastoriza.

OUTUBRO

SETEMBRO 2013

O EQUIPO DA BIBLIOTECA DÁ A BENVIDA A TODOS/AS AO NOVO CURSO ACADÉMICO 2013-2014.

DESEXAMOS QUE DENDE  ESTE ESPAZO POIDAMOS RESOLVER TODAS AS VOSAS INQUEDANZAS.

Moitas grazas...ánimo!

LETRAS GALEGAS 2013

Fotografías presentadas ao IV Concurso de fotografía matemática (maio 2013)

ANIMACIÓNS EN STOP-MOTION