INFORMACIÓN DO QUE ACONTECE

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO IES ENRIQUE MURUAIS DESÉXAVOS A

TODOS UN BO NADAL E FELIZ ANO 2015

Tarxeta gañadora do concurso de postais organizado polo EDL. Autora: Celia (1ºESO)

Decembro 2014

MOITAS GRAZAS a todo o alumnado e ás súas familias que colaboraron xunto co profesorado nesta recollida solidaria de alimentos.

Alumnado de 1º ciclo e 3º ESO entregou persoalmente no banco de alimentos en Lugo a nosa axuda solidaria.

Eleccións ao Consello Escolar. Novembro 2014.

Informamos da convocatoria de eleccións ao Consello Escolar para o día 27 de Novembro.Nais e pais do alumnado poderán elixir un representante.

O prazo de presentación de candidaturas rematará ás 15 horas do 24 de novembro na Secretaría do Centro.

Circular informativa

Impreso para presentar candidatura

Exposición reserva da Biosfera

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014-2015

29 set – 3 out

Damos a benvida esta semana ao profesorado e alumnado de Bulgaria, Estonia, Polonia e Turquía que, no marco do proxecto Comenius “Europe is laughing”,  están de visita no noso centro.

*IMPORTANTE PARA 4º ESO E 2º BAC :

NOVEMBRO
O grupo de 1ºESO do noso IES foi seleccionado pola Consellería de Educación para participar no programa de Inmersión Lingüística en Inglés nos Peares (Lugo) do 10 ao 16 de novembro, xunto cos centros de Ames, Oleiros, Cambre e A Pastoriza.

OUTUBRO

SETEMBRO 2013

O EQUIPO DA BIBLIOTECA DÁ A BENVIDA A TODOS/AS AO NOVO CURSO ACADÉMICO 2013-2014.

DESEXAMOS QUE DENDE  ESTE ESPAZO POIDAMOS RESOLVER TODAS AS VOSAS INQUEDANZAS.

Moitas grazas...ánimo!

LETRAS GALEGAS 2013

Fotografías presentadas ao IV Concurso de fotografía matemática (maio 2013)

ANIMACIÓNS EN STOP-MOTION