IES Faro das Luas

Tlf. 986 555 711

Fax.986 555 389

ies.faro.das.luas@edu.xunta.es

Información sobre o procedemento para a admisión do alumnado para o curso 2016-2017

Calendario:

-Reserva de praza Do 1 ao 15 de febreiro
- Solicitude de admisión
Do 1 ao 29 de marzo
- Presentación documentación xustificativa Do 1  ao 12 de abril
- Listaxes provisionais de admitidos e non admitidos 25 de abril
- Listaxes definitivas Antes do 15 de maio
- Formalización de matrícula Do 25 de xuño ao 10 de xullo
- Prazo extraordinario de matrícula   Do 1 ao 10 de setembro

Impresos de solicitude: Na secretaría do cento ou nos seguintes enlaces:

ANEXO I Reserva de praza

- ANEXO II Solicitude de admisión

- ANEXO III-2 Formulario de matrícula en educación secundaria obrigatoria

Documentación: Fotocopia compulsada do DNI ou da páxina do libro de familia na que figure o alumno/a.

Area de influencia, mantense vixente a zona dos anos anteriores.

VII Olimpiada nacional de xeoloxía en Jaca (Huesca)

Un total de 85 estudantes de 4º da ESO e 1º e 2º de Bachillerato procedentes de todas as comunidades autónomas, participaron entre os días 8 e 9 de abril na VII Olimpiada de Xeoloxía. Deste concurso sairán os catro alumnos/as que representarán a España na fase internacional, que se celebrará en Xapón no mes de agosto de 2016.

As probas constaron de tres partes: unha proba individual, unha “xymkana xeolóxica” no Parque da Ciudadela de Jaca, e a proba final en formato concurso televisivo, reservada para os oito mellor clasificados.

Os integrantes galegos tiveron unha exelente actuación quedando moi arriba na clasificación xeral.

Parabéns a todos/as!!

A representación galega en JACA. Rubén Oubiña Mosteiro do IES Faro das Lúas  (4ºESO), primeiro pola esquerda.

Un equipo do noso centro logra a segunda posición no Rally Matemático de Galicia

Traballar en grupo para resolver problemas é o obxetivo dunha das probas escolares máis recoñecidas en Galicia. Trátase do Rally Matemático, unha iniciativa que premia aos mellores grupos dos centros educativos de Galicia.

Oito alumnos de 1ºB acompañados pola súa profesora de mátematicas, Ana Rodríguez, obtiveron a segunda praza desta competición. A colaboración e o traballo en grupo foron imprescindibles para resolver os diferentes problemas propostos na proba.

Charla do xeólogo Francisco Canosa

O día 10 de marzo  o Xeólogo Francisco Canosa impartiu unha charla-obradoiro ao alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 4º ESO e alumnado do Ámbito Científico de 4º PDC.
En primeiro lugar falounos dos procesos xeolóxicos internos e contounos parte da historia xeolóxica da formación de Vilanova, cousa que nos sorprendeu moito porque non imaxinabamos que fose tan complexa.  Tamén coñecimos algúns dos aparatos  que empregan os xeólogos no campo e as aplicacións reais do mundo da Xeoloxía.
Despóis fomos ata o laboratorio onde nos presentou unha impresionate colección de rochas que se atopan en Galicia e  alí deunos as claves para identificar algúns destes exemplares.
Moitas grazas Fran pola túa visita!

Informaciòn sobre o Fondo Solidario de libros de texto 2015_2016

Infòrmase da resoluciòn provisional do fondo solidario delibros de texto 2015-2016:

Para calquera dúbida ou reclamación, póñanse en contacto co Centro en horario de 10 a 13 h ata o 31 de xullo.

Libros de texto 2015-2016

Pódense consultar os libros de texto do curso 2015-2016 na seguinte ligazón.