Alumnado

Francés

Dp to de francés

Visita do alumnado de Francés á Alliance Françcaise de Vigo

Os alumnos de francés de 2ºESO visitaron o 18 de decembro a Alliance Française de Vigo onde participaron en varios obradoiros: DELF, historia da Alliance Française e visionado dun cortometraxe de animación en VOSE. Remataron a Xornada de impulso á lingua e cultura francesas no centro comercial Vialia, onde tuvieron a ocasión de xantar e mercar alguns agasallos para este Nadal. Dende o departamento de lingua francesa do IES Lagoa de Antela, agradecemos aos profesores acompañantes a súa participación nesta actividade: Manuel Núñez (profesor de lingua francesa), Carmen Lago (profesora de lingua inglesa) e Sara Álvarez (profesora de lingua francesa), nestas xa III Xornadas de impulso á lingua francesa do noso Instituto.

Podes ver imaxes da visita nesta ligazón

ACTIVIDADES DO MASTER EN EDUCACIÓN 2ª parte. (ROCÍO PORTO)

ACTIVIDADES DO MASTER EN EDUCACIÓN 2ª Parte. (ROCÍO PORTO)

VIDEO 6