Alumnado

Axudas para alumnado con necesidades específicas

O prazo de solicitudes é do 30 de abril ao 15 de setembro de 2024.

Preme na imaxe ou nesta ligazón para máis info.

Día do Libro no IES Lagoa de Antela

O IES Lagoa de Antela celebrou o Día do Libro con diversos actos, entre eles a entrega do premio do marcapáxinas a Nerea Paz e os premios de fotografía a Paula Andrade, Paula González e Leo Rodríguez. Preme na imaxe para máis información

Comezan os traballos para a creación dunha charca no IES

O alumnado de 1º da ESO comezou os traballos de campo para a creación dun refuxio húmido dentro do instituto. Durante varias xornadas os 5 grupos de alumnas e alumnos de 1º da ESO participaron nos traballos de campo coa ferramenta axeitada para realizar dous buratos que serán a principal área do refuxio húmido.

Álbum de fotografías do proxecto

PROXECTO "REFUXIOS" DO IES LAGOA DE ANTELA

O IES Lagoa de Antela (Xinzo de Limia, Ourense) foi seleccionado na convocatoria Probleu para levar a cabo o proxecto Refuxios. A nosa proposta foi a única candidatura galega seleccionada nesta convocatoria de financiamiento de proxectos relacionados coa protección da augas oceánicas e continentais, entre máis de​​ 80 candidaturas de 19 países da Unión Europea.