Novidades
|
____________________ CONVOCATORIA AXUDA MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024-25 Publicada a orde para solicitar axudas de material escolar para o curso 24-25. Prazo de presentación: do 21 de maio ao 21 de xuño de 2024, este último incluído. Para máis información prema nas seguintes ligazóns:
CONVOCATORIA EXTRAORDINAROA 2º BACHARELATO Os interesados/as poden consultar o calendario da convocatoria extraordinaria de 2º de Bacharelato premendo aqui. As dúbidas ao respecto deben consultarse na Xefatura de Estudos.
ENTREGA DE NOTAS E DOCUMENTACIÓN ABAU 2º BACHARELATO
A entrega dos boletíns de cualificacións e a documentación para as ABAU, sempre de xeito presencial por parte do alumnado, vai ter lugar o xoves, 16 de maio, ás 20:30 h. Lembramos a importancia de consultar a noticia anterior nesta mesma páxina sobre o procedemento a seguir. As consultas ao respecto deben efectuarse na Secretaría do centro.
PAGO DE TÍTULOS E MATRÍCULA ABAU CONVOCATORIA ORDINARIA 2024
Información pago de títulos e matrícula ABAU para o alumnado títulado de 2º de Bacharelato na convocatoria ordinaria de maio de 2024
Todo o alumnado que remata o bacharelato deberá de pagar o título, ademais aquel alumnado que queira solicitar praza nun ciclo superior, coa fin de evitar problemas coa súa solicitude, deberá pagar o título antes de solicitar dita praza. O alumnado para inscribirse nas ABAU deberá pagar as taxas de matricula das ABAU, ademais de pagar o título. Información da documentación: información pago de título e matrícula ABAU.
Pago do título: Cubrir o Impresos datos título e pagar as taxas do título no seguinte enlace pago das taxas do títulos Bacharel LOE, onde poderán optar por pagar telematicamente as taxas ou descargar o impreso de taxas para o pago do título de Bacharel LOE para levar ao banco; os códigos para cubrir de xeito adecuado o impreso de taxas para o pago do título de bacharel poden velos no PDF Instrucións PAGO DO TÍTULO.
Matricula ABAU: Ademais do Pago do título deberá cubrir o impreso de prematricula Bach ABAU e pagar as taxas das ABAU co impreso taxas ABAU (na convocatoria de matrícula da ABAU figura a opción alternativa para realizar a posteriori o pagamento das taxas de forma telemática, utilizando unha tarxeta de crédito) véxase o PDF Instrucións ABAU_ convocatoria ordinaria_Para o NOSO alumnado de Bacharelato.
Os impresos, papeis de pago e documentación serán entregados na secretaría do centro. Presentación da documentación para a matrícula na Proba ABAU na Secretaría do Instituto: o 20 de maio no horario de 9:00 a 14;00.
MATRÍCULA ANTICIPADA ABAU 2024 Lembrámoslle ao alumnado de 2º Ciclo Formativo de Acondicionamento Físico que está a realizar a FCT, e aos antigos alumnos de bacharelato e ciclo formativo, que a matrícula anticipada para as ABAU debe ser realizada polo propio alumnado na aplicación Nerta ( https://www.edu.xunta.es/nerta ). O prazo da matricula anticipada é do 02 ao 20 de maio de 2024. Mais información no enlace: https://ciug.gal/gal/abau
LISTAS ADMITIDOS/AS CURSO 2024-2025 Todo o alumnado que presentou solicitude de admisión para ESO e Bacharelato neste centro en prazo ordinario está admitido para o vindeiro curso 2024/25. No taboleiro de anuncios da secretaría do centro xa están publiacadas as listas provisionais de admitidos/as en ESO e Bacharelato para o curso 2024/2025. FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA. PRAZO: 23 de xuño ao 07 de xullo (antes do 23 de xuño publicaranse nesta páxina días concretos para cada nivel)
PROCESO DE ADMISIÓN (II) CURSO 2024/25
Non é preciso baremar en ningún grupo. As familias poden consultar as listaxes provisionais de admitidos/as no taboleiro do centro o día 25 de abril.
CONVOCATORIA DE BOLSAS DO MEFP PARA O CURSO 2024/25
O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) publicou no BOE do 13/03/2024 o Anuncio da Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2024/25 para estudantes que cursen o próximo ano estudos postobrigatorios (bacharelato, fpbásica, ciclos formativos e estudos universitarios).
PROCESO DE ADMISION (I) CURSO 2024-2025
PRAZO: do 1 de marzo ao 20 de marzo Aplicación <admisionalumnado> (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) MODOS: Pódese facer a través dun dos seguintes: 1.Cubrir a solicitude informáticamente na aplicación e presentala asinada de xeito manual no centro no que se solicita praza. 2.Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica. 3.Descargar a solicitude de admisión de praza, cubrila manualmente e presentala en papel debidamente asinada no centro no que se solicita praza. Notas informativas: MODALIDADES DE BACHARELATO OFERTADAS: ◦ Ciencias e Tecnoloxía ◦ Humanidades e Ciencias Sociais ◦ Artes (Vía Artes Plásticas, Imaxe e Deseño) ◦ Artes (Vía Música e Artes Escénicas)
No caso de ter feita unha reserva de praza nun centro adscrito e solicitar a admisión noutro centro diferente, ou ben no caso de facer unha solicitude de admisión previa noutro centro, é necesario ter renunciado á reserva de praza no centro adscrito antes do 28 de febreiro (este incluído), ou á solicitude no primeiro centro. Non ter feito a renuncia poderá ser causa de perda do dereito a participar no procedemento nos termos previstos no artigo 8.
Información do proceso de admisión.
PROGRAMA DE PREVENCIÓN DO SUICIDIO NA MOCIDADE (YAM)
ALUMNADO ADMITIDO RESERVA DE PRAZA CURSO 2024-2025 Están admitidos neste centro para o curso 2024-2025 todos os alumnos/as que presentaron reserva de praza nos centros adscritos tanto para 1º de ESO como para 1º de Bacharelato.
RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DE ADSCRICIÓN - CURSO 2024/2025
O prazo de presentación de solicitudes de reserva de praza será desde o 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro. 1) As solicitudes de reserva poderán tramitarse na web a través da aplicación www.edu.xunta.gal/admisionalumnado.
2) Tamén as solicitudes de reserva poderán tramitarse de xeito manual: a) Empregando o formulario en papel. b) As solicitudes de reserva poderán tramitarse de xeito manual a través da aplicación admisionalumnado no menú: Solicitudes > Reserva > Crear
Esta solicitude deberá presentarse no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal/detalleprocedemento?codtram=ED550A), para o que se precisará de Chave365 ou certificadodixital, sendo esta a canle preferible de presentación.
LIBROS DE TEXTO CURSO 2023-2024 A Comunidade Escolar do IES María Soliño pode consultar a lista de libros de texto para o vindeiro curso 2023-2024 premendo aquí. Aconséllase, de calquera xeito, agardar ao comezo do novo curso para consultar este punto coa profesora ou profesor responsable da materia.
|
|
|
||
|
Novas anteriores |