CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014/2015

Orde do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/2015 (DOG do 26 de xuño de 2014).

Calendario Escolar Xunta de Galicia 2014/2015

Calendario Escolar IES María Soliño

LIBROS DE TEXTO

Podes ver a relación de libros de texto para o curso 2014-2015Guay:      ESO      Bacharelato

PARADAS DO AUTOBÚS ESCOLAR

Os interasados/as poden consultar as paradas de recollida dos alumnos/as do centro no seguinte enlace:Paradas bus (Cerqueiro/Monbús)

INFORMACIÓN ANPA

A ANPA do IES María Soliño pon á disposición de todos os seus asociados/as o seu blog para manterse informados de todas as novas que afecten á comunidade escolar do centro. Na páxina web do centro e no apartado reservado á ANPA pode accederse ao mesmo.

Animámosvos a participar con todas as suxestións que consideredes oportunas.

Grazas.

REVISTA DA COORDINADORA GALEGA DOS ENDL. A comunidade escolar do IES María Soliño pode achegarse ás novas da Cordinadora Galega dos ENDL a través da súa revista Ollos de auga.

Mantente informado sobre a nosa lingua!!

V XORNADAS DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL

O 24 e 25 de marzo de 2015 terán lugar no Auditorio de Cangas as V Xornadas de Orientación Académica e Profesional. Os interesados poden consultar  o programa clicando na imaxe.

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2015/2016

Do 2 ao 23 de marzo de 2015 os interesados poderán presentar a solicitude de admisión para o curso 2015-2016. Pode consultarse a información pública sobre o mencionado proceso cliclando aquí. De existiren dúbidas na secretaría do centro recibirán información puntual sobre o mencionado proceso.

Documentación a presentar:

Normativa legal:

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS

Foi admitido todo o alumnado que presentou solicitude en prazo durante o proceso de admisión. Non foi necesario baremar en ningún curso. 23 de abril publicarase a lista provisional de admitidos, tendo que comprobar no centro que o/a alumno/a está na lista provisional de admitidos, xa que en caso contrario deben presentar unha reclamación do 24 ao 30 de abril.

PROBAS ACCESO CICLO SUPERIOR

O venres 6 de marzo remata o prazo para inscribirse nas probas de acceso a Ciclo Superior. Pode consultarse toda a información relativa ao mencionado proceso (solicitude, calendario, normativa legal...) no seguinte enderezo electrónico:

Na secretaría do centro informaráselle sobre todos os pasos a seguir.

SEGUNDA PROBA DE PENDENTES CURSO 2014/15

Os alumnos/as afectados poden consultar o horario da segunda proba de pendentes pertencente ao mes de abril clicando aquí. Podedes informarvos máis polo  miúdo nas tutorías correspondentes ou ben na xefatura de estudos.

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS ANO 2015

O DOG do 16 de marzo de 2015 ven de publicar a convocatoria para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras. No blog do departamento de orientación no apartado de becas non universitarias podes consultar as bases.

Novas anteriores