CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014/2015

Orde do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/2015 (DOG do 26 de xuño de 2014).

Calendario Escolar Xunta de Galicia 2014/2015

Calendario Escolar IES María Soliño

LIBROS DE TEXTO

Podes ver a relación de libros de texto para o curso 2014-2015Guay:      ESO      Bacharelato

PARADAS DO AUTOBÚS ESCOLAR

Os interasados/as poden consultar as paradas de recollida dos alumnos/as do centro no seguinte enlace:Paradas bus (Cerqueiro/Monbús)

INFORMACIÓN ANPA

A ANPA do IES María Soliño pon á disposición de todos os seus asociados/as o seu blog para manterse informados de todas as novas que afecten á comunidade escolar do centro. Na páxina web do centro e no apartado reservado á ANPA pode accederse ao mesmo.

Animámosvos a participar con todas as suxestións que consideredes oportunas.

Grazas.

REVISTA DA COORDINADORA GALEGA DOS ENDL. A comunidade escolar do IES María Soliño pode achegarse ás novas da Cordinadora Galega dos ENDL a través da súa revista Ollos de auga.

Mantente informado sobre a nosa lingua!!

V XORNADAS DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL

O 24 e 25 de marzo de 2015 terán lugar no Auditorio de Cangas as V Xornadas de Orientación Académica e Profesional. Os interesados poden consultar  o programa clicando na imaxe.

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2015/2016

Do 2 ao 23 de marzo de 2015 os interesados poderán presentar a solicitude de admisión para o curso 2015-2016. Pode consultarse a información pública sobre o mencionado proceso cliclando aquí. De existiren dúbidas na secretaría do centro recibirán información puntual sobre o mencionado proceso.

Documentación a presentar:

Normativa legal: