LIBROS DE TEXTO

Podes ver a relación de libros de texto para o curso 2013-2014Guay:      ESO      Bacharelato

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2013/2014

Orde do 24 de maio de 2013 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2013/2014 (DOG do 6 de xuño de 2013).

Calendario Escolar 2013/2014

CALENDARIO DE AVALIACIÓNS CURSO 2013/2014 E MATERIAS PENDENTES

Aquí podes acceder a toda información sobre o calendario de avaliacións do presente curso así como ás materias pendentes de cursos anteriores.

Para consultar o horario de exames de materias pendentes de cursos anteriores correspondentes á segunda proba, abre o arquivo adxunto.

Segunda proba de pendentes.

VI XORNADAS DE ORIENTACIÓN

O 26 e 27 de febreiroterán lugar no Auditorio de Cangas as VI Xornadas de Orientación Académica e Profesional. Os interesados/as poden consultar o programa completo das mesmas clicando aquí.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2014/2015

A información sobre o proceso de admisión do alumnado para o curso 2014/2015 está accesible no seguinte enlace. Prégase a máxima atención aos prazos marcados na mesma.

• O modelo de solicitude de admisión pode descargarse aquí. Esta solicitude deberá ir acompañada dunha copia do DNI do alumno/a.
  • Os itinerarios da matrícula para o curso 2014-2015 no seguinte enlace.
  • Pode consultarse a normativa vixente para este proceso cliclando aquí.

Só se levará a cabo o proceso de baremación en 1º curso da ESO. O prazo de presentación da documentación acreditativa dos criterios do baremo abrangue do 24 de marzo ao 3 de abril. Nos demais cursos non é preciso realizar a baremación.

A publicación da listaxe provisional de admitidos/as realizarase o 25 de abril no taboleiro do centro.

Na secretaría do centro poden consultarse todas as dúbidas acerca deste proceso.

Novas anteriores