CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014/2015

Orde do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/2015 (DOG do 26 de xuño de 2014).

Calendario Escolar Xunta de Galicia 2014/2015

Calendario Escolar IES María Soliño

LIBROS DE TEXTO

Podes ver a relación de libros de texto para o curso 2014-2015Guay:      ESO      Bacharelato

PARADAS DO AUTOBÚS ESCOLAR

Os interasados/as poden consultar as paradas de recollida dos alumnos/as do centro no seguinte enlace:Paradas bus (Cerqueiro/Monbús)

INFORMACIÓN ANPA

A ANPA do IES María Soliño pon á disposición de todos os seus asociados/as o seu blog para manterse informados de todas as novas que afecten á comunidade escolar do centro. Na páxina web do centro e no apartado reservado á ANPA pode accederse ao mesmo.

Animámosvos a participar con todas as suxestións que consideredes oportunas.

Grazas.

REVISTA DA COORDINADORA GALEGA DOS ENDL. A comunidade escolar do IES María Soliño pode achegarse ás novas da Cordinadora Galega dos ENDL a través da súa revista Ollos de auga.

Mantente informado sobre a nosa lingua!!

IMPORTANTESorprendido: HORARIO DE EXAMES DE MATERIAS PENDENTES.

No arquivo adxunto os alumnos/as afectados poden atopar o horario da 1ª proba de pendentes correspondente ao mes de xaneiro de 2015. De existiren dúbidas prégase contacto coa Xefatura de Estudos á volta de vacacións a maior brevidade posible.

Horario.

Novas anteriores