INFORMACIÓN ANPA

A ANPA do IES María Soliño pon á disposición de todos os seus asociados/as o seu blog para manterse informados de todas as novas que afecten á comunidade escolar do centro. Na páxina web do centro e no apartado reservado á ANPA pode accederse ao mesmo.

Animámosvos a participar con todas as suxestións que consideredes oportunas.

Grazas.

REVISTA DA COORDINADORA GALEGA DOS ENDL. A comunidade escolar do IES María Soliño pode achegarse ás novas da Cordinadora Galega dos ENDL a través da súa revista Ollos de auga.

Mantente informado sobre a nosa lingua!!

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2015-2016

Orde do 8 de xuño de 2015 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2015-2016

XESTIÓN CAFETERÍA DO CENTRO

Do 1 ao 15 de xullo, ambos os dous inclusive, os interesados/as poden presentar proposicións para a xestión e explotación da cafetería do IES María Soliño para o curso 2015/2016 segundo a normativa vixente. As bases da convocatoria están a súa disposición no taboleiro do centro ou clicando aquí.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2015-2016

Os alumnos/as do centro poden consultar a lista dos libros de texto para o curso 2015-2016: ESO    BACHARELATO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2015-2016

O IES María Soliño ven de facer públicas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do Fondo Solidario de Libros de Texto, así como as existencias, con data de hoxe, dos libros no mencionado fondo. A lista definitiva de libros quedará pechada unha vez rematada a convocatoria de setembro. Pódese acceder á información cliclando nos apartados correspondentes.

Nota importante: As reclamacións ás listaxes provisionais de admitidos e excluídos poden presentarse na Secretaría do centro os días 08 e 09 de xullo, das 09:00 h.  ás 14:00 h. Tamén na mesma Secretaría se lles informará puntualmente das dúbidas que poida xenerar o proceso.

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 2015/2016

A Consellereía de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria acaba de publicar no DOG do 1 de setembro de 2015 a convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar no ensino obrigatorio para o curso 2015/2016. Xa que a mencionada orde supón unha ampliación das publicadas no DOG do 1 de xuño de 2015, a mesma abrangue a todo o alumnado da ESO para o vindeiro curso, tanto para os que formalizaron a súa matrícula na convocatoria de xuño como para os que o vaian facer na convocatoria de setembro. Prégase unha lectura atenta da orde da Consellería así como do impreso de solicitude aos que se pode ter acceso nos seguintes links. Na secretaría do centro poden consultar toda a información ao respecto.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2015-2016

Nos arquivos adxuntos poden consultar os interesados/as as listaxes definitivas dos admitidos/as e excluídos/as do mencionado Fondo, así como a listaxe de libros complementarios.

NOTA ACLARATORIA: O centro aínda ten que adquirir os libros complementarios para os alumnos/as aos que non se lles pudo asignar automaticamente todos os libros que lle correspondían por non existiren fondos suficientes no banco de libros do centro. Tan pronto se poida comunicaráselle aos alumnos/as afectados os libros que o centro vai mercar para eles.

CALENDARIO AVALIACIÓNS CURSO 2015-2016

Os interesados/as poden consultar o calendario de avaliacións do presente curso 2015-2016, aprobado na Comisión de Coordinación Pedagóxica celebrada o 08/10/2015. Hai referencia puntual aos exames de materias pendentes.

NOVA CONVOCATORIA AXUDA MATERIAL ESCOLAR 2015-2016

ORDE do 6 de novembro de 2015 (Publicada no DOG nº 214 do Martes día 10 de Novembro de 2015)
Neste Centro pode solicitala o alumnado do mesmo matriculado na ESO no curso escolar 2015/16, que non puidese acollerse ás axudas reguladas pola Orde do 25 de agosto de 2015, e aquel que, tendo solicitada a dita axuda, resultase excluído por unha causa emendable.
Prazo de presentación de solicitudes: dende o día 11 de novembro ata o 21 de novembro de 2015.
Para solicitar esta axuda a Renda per cápita familiar debe ser igual ou inferior a 5.400 euros.
Non poderá solicitar novamente esta axuda o alumnado que se acollese ás axudas para a adquisición de material escolar reguladas pola Orde do 25 de agosto de 2015 e reunise os requisitos establecidos nela, por ser válida a anterior solicitude.

Para mais información:

• Na orde da convocatoria.
  • No portal educativo da consellería no seguinte enderezo: http://www.edu.xunta.es
  • Na secretaría do centro.

Arquivos adxuntos:

HORARIO 1ª PROBA DE PENDENTES

Os afectados/as poden consultar o horario da 1ª proba de materias pendentes clicando aquí. As respectivas probas celebraranse á volta de vacións do Nadal. De existiren dúbidas prégase que se poñan en contacto cos Departamentos Didácticos implicados ou coa Xefatura de Estudos.

ADMISIÓN ALUMNOS/AS CURSO 2016-2017

Procedemento para a admisión de alumnos/as curso 2016-2017:

• Permanencia: o alumnado do IES María Soliño ten dereito de permanencia.
  • Reserva de praza: só para alumnos/as de centros adscritos do 1 ao 15 de febreiro presentaran o anexo I no centro no que están.
  • Solicitude de admisión: o resto do alumnado do 1 ao 20 de marzo deberá presentar o anexo II.

De existiren dúbidas póñanse en contacto coa Secretaría do centro. Información e impresos:

Novas anteriores