CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014/2015

Orde do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/2015 (DOG do 26 de xuño de 2014).

Calendario Escolar Xunta de Galicia 2014/2015

Calendario Escolar IES María Soliño

LIBROS DE TEXTO

Podes ver a relación de libros de texto para o curso 2014-2015Guay:      ESO      Bacharelato

SELECTIVIDADE CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2014

Os alumnos/as do centro teñen a súa disposición un servizo de autobuses para a realización das PPAU na súa convocatoria de setembro: saída da Estación de Autobuses de Cangas os días 17, 18 e 19 de setembro ás 07:30 h. Este servizo é gratuito para os asociados á ANPA do centro, mentres que os non socios deberán pagar 20 euros.

Prégase a máxima puntualidade á hora de partida. De existiren dúbidas póñanse en contacto co centro.

PARADAS DO AUTOBÚS ESCOLAR

Os interasados/as poden consultar as paradas de recollida dos alumnos/as do centro no seguinte enlace:Paradas bus (Cerqueiro/Monbús)

INFORMACIÓN ANPA

A ANPA do IES María Soliño pon á disposición de todos os seus asociados/as o seu blog para manterse informados de todas as novas que afecten á comunidade escolar do centro. Na páxina web do centro e no apartado reservado á ANPA pode accederse ao mesmo.

Animámosvos a participar con todas as suxestións que consideredes oportunas.

Grazas.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2014

No arquivo adxunto está toda a información relativa ao proceso de eleccións ao Consello Escolar do centro 2014: membros, renovación, candidaturas, calendario electoral no que se inclúen exposición dos censos, proclamación de candidaturas, días de votacións...

Consello Escolar.

REVISTA DA COORDINADORA GALEGA DOS ENDL. A comunidade escolar do IES María Soliño pode achegarse ás novas da Cordinadora Galega dos ENDL a través da súa revista Ollos de auga.

Mantente informado sobre a nosa lingua!!

ENTREGA DE NOTAS: VENRES 19 DE DECEMBRO ÁS 11:00 H.

AUTOBUSES:

CERQUEIRO:

• Chegada ao centro 11:00 h.
  • Regreso á casa: 11:30 h.

MONBUS:

• Chegada ao centro 11:00 h.
  • Regreso á casa: 12:00 h.

Novas anteriores