CALENDARIO DE AVALIACIÓNS CURSO 2013/2014 E MATERIAS PENDENTES

Aquí podes acceder a toda información sobre o calendario de avaliacións do presente curso así como ás materias pendentes de cursos anteriores.

Para consultar o horario de exames de materias pendentes de cursos anteriores correspondentes á segunda proba, abre o arquivo adxunto.

Segunda proba de pendentes.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2014/2015

A información sobre o proceso de admisión do alumnado para o curso 2014/2015 está accesible no seguinte enlace. Prégase a máxima atención aos prazos marcados na mesma.

• O modelo de solicitude de admisión pode descargarse aquí. Esta solicitude deberá ir acompañada dunha copia do DNI do alumno/a.
  • Os itinerarios da matrícula para o curso 2014-2015 no seguinte enlace.
  • Pode consultarse a normativa vixente para este proceso cliclando aquí.

Na listaxe definitiva están admitidos/as todos os alumnos/as que presentaron a solicitude de admisión entre o 01 e o 20 de marzo.

Na secretaría do centro poden consultarse todas as dúbidas acerca deste proceso.

HORARIO DE EXAMES DE MATERIAS PENDENTES - MAIO 2014

Os alumnos/as con materias pendentes de cursos anteriores poden consultar o horario de exames correspondente á 3ª proba clicando no arquivo adxunto. Dada a importancia da mesma, prégase a máxima atención. De existiren dúbidas, estas deben consultarse na Xefatura de Estudos.

CAMPAÑA CONTRA O TABAQUISMO ESCOLAR

O IES María Soliño resultou elixido por ADICAM para formar parte dun ambicioso proxecto clínico sobre o tabaquismo na escola e a súa prevención. A información sobre o mencionado proxecto podedes atopala cliclando aquí.

Os alumnos/as do centro participantes foron Manuel Barreiro, Antía Núñez, Naira Novas, Aisha Patiño, Javier Figueroa, Rebeca Gómez, Paola Reboreda, Saúl Guardado, Inés Costas, Lara Fandiño, Carlos González, Sara Villar.

Iremos fornecendo información sobre esta actividade en próximas comunicacións.

XXX CERTAME DE POESÍA MARÍA SOLIÑO

O IES María Soliño convoca o XXX Certame de Poesía que leva o seu nome. Poden consultarse as bases que rexerán o mesmo no arquivo adxunto.

Bases do Certame.

FESTIVAL BENÉFICO. ESCOLAS DO MUNDO.Risa

O sábado 7 de xuño de 2014, ás 22,00 h., terá lugar no Auditorio Municipal o Festival Benéfico a prol da Escola María Soliña da India.  Clicando nos arquivos adxuntos podedes consultar o cartel e a programación do evento.Tanto a Fila 0 como a entrada anticipada para o mesmo poden retirarse no Instituto a un prezo de 3 euros (4 euros en taquilla).

Agardamos a vosa desinteresada colaboración.

SELECTIVIDADE 2014

No arquivo adxunto poden atoparse as principais instrucións a ter en conta de cara a convocatoria de xuño das Probas de Acceso á Universidade 2014. Prégase unha lectura atenta das mesmas con especial atención á hora da saída do autobús da ANPA o primeiro día de exames: mércores 11 de xuño ás 7:00 h. desde a Estación de Autobuses de Cangas. Facilítaselles aos interesados/as direción de contacto.

Selectividade 2014.

MATRÍCULA CURSO 2014/-2015

Os interesados/as poden consultar toda a información relativa á matrícula do curso 2014-2015 aquí. Así mesmo, ao comezo dos impresos correspondentes a cada curso e modalidade,  aparece especificada a documentación que se precisa.

IMPRESOS

2º Bacharelato

25 e 26 de xuño

Artes esc., mús. e danza.

Artes plást., deseño e imaxe.

Ciencias e Tecnoloxía

Humanidades e CCSS.

1º Bacharelato

27 e 30 de xuño

Artes.

Ciencias e Tecnoloxía.

Humanidades e CCSS.

1 de xullo

Impreso 4º

2 de xullo

Impreso 3º

3 de xullo

Impreso 2º

4 e 7 de xullo

Impreso 1º

Todas as dúbidas sobre o mencionado proceso poden consultarse na Secretaría do centro.

SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO CENTRO

No arquivo adxunto os interesados/as poden atopar a información relativa ao proceso de xestión e explotación da cafetería do IES María Soliño segundo a normativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria (Instrución 4/2014 do 05 de xuño de 2014). O prazo para a presentación da documentación por parte dos licitadores abrangue do 27 de xuño ao 14 de xullo de 2014.

No taboleiro do centro atópase información detallada ao respecto. Diante de calquera dúbida, prégase que se poñan en contacto coa Secretaría do centro.

Proceso cafetería.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

A comunidade escolar do IES María Soliño pode consultar o calendario de exames de setembro clicando aquí. Lémbrase que na presente convocatoria o primeiro día hábil é o 02 de setembro, xa que o o día 01 é festividade de ámbito local. As consultas ao respecto deben derivarse á Xefatura de Estudos do centro.

Grazas.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014/2015

Orde do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/2015 (DOG do 26 de xuño de 2014).

Calendario Escolar 2014/2015

LIBROS DE TEXTO

Podes ver a relación de libros de texto para o curso 2014-2015Guay:      ESO      Bacharelato

Novas anteriores