Intercambio Nantes II

Durante unha semana do15 ao 25 de maio, o alumnado de francés de 2º da ESO dos IES María Soliño e Monte Carrasco de Cangas foi recibido polo alumnado da sección europea de español do Collège Aristide Briand de Nantes. Durante a súa estadía de inmersión lingüística en francés conviviron coas familias dos seus corresponsais, asistiron a clases e participaron en diversas actividades formativas e culturais. O programa foi intensivo: recepción no instituto, visita a Clisson, aos viñedos da denominación de orixe “Muscadet” con degustación de mosto, recepción no Concello de Nantes, visita das instalacións do grupo de teatro de rúa “Royal de Luxe” e as súas “Machines de l’île”, visita da cidade, paseo fluvial polo río Erdre, visita do castelo dos Duques de Bretaña e xogo de pistas sobre Xulio Verne pola cidade. A experiencia resultou moi positiva e o alumnado desenrolou considerablemente a súa competencia lingüística en francés. Esta viaxe era a segunda parte do intercambio entre os centros: os franceses visitárannos a finais de abril e nas dúas ocasións o bo tempo acompañóunos.

Visita a Galería de fotos.