RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2023-2024 (CENTROS ADSCRITOS)

Admisión e matricula

Reserva de praza: Alumnado que cambia de etapa (Educación Infantil a Educación Primaria, Educación Primaria a Educación Secundaria Obrigatoria...) e desexa continuar estudos no centro de adscrición. Este alumnado ten prioridade respecto do que non procede de centro adscrito. Solicitude: Formulario ED550A.

O periodo de reserva de praza para o alumnado de centros adscritos comeza hoxe, día 16 de xaneiro de 2023 e remata o luns, dia 6 de febreiro de 2023.

A solicitude preferiblemente cubrirase na aplicación admisionalumnado e presentarase en Sede Electrónica ou, de forma presencial, no centro de orixe do alumnado.

Centros adscritos: C.EI.P. Plurilingüe Julio Gurriarán Canalejas, C.E.I.P. Ramón Otero Pedrayo, Colegio Plurilingüe Divina Pastora, C.E.I.P. Xosé Manuel Folla Respino, C.E.I.P. plurilingüe Virxe Do Camo de Rubiá, C.P.I. Tomás Terrón Mendaña.