MULLERES COMPOSITORAS E INTÉRPRETES

A meirande parte da Historia as mulleres permancen ocultas, elas e os seus logros, talentos e virtudes. Así acontece coas mulleres intérpretes e compositoras, agochadas nun mundo de homes que si eran recoñecidos nas súas profesións, elas non pasaron á Historia cando tamén o merecían. Hoxe queremos darlle o seu sitio, coñecer a súa vida e obra. Poñémoslle cara ás mulleres músicas!

OS INSTRUMENTOS DO PÓRTICO

Construción de réplicas e traballo de investigación, texto e audio, sobre os instrumentos do Pórtico da Gloria e a Música Medieval.

Alumnado de 2º, 3º e 4º ESO.

TCHAIKOVSKY NO AUDITORIO DE GALICIA

Non estivo mal a interpretación de fragmentos da sinfonía nº 1 en sol menor, op. 13, “ Soños de inverno”,  de Pyotr Ilyich Tchaikovsky  a cargo da Real Filharmonía de Galicia. Tivo lugar o 25 de xaneiro no Auditorio de Galicia.

O alumnado de terceiro curso de ESO viaxou a Santiago para asistir a esta posta en escena musical que resultou escasa e  deixou gañas de seguir a escoitar a obra deste xenial compositor.Foto 1Foto 2

NADAL