Nena e deporte

Hoxe tivo lugar no noso pavillon un acto co que se inaugurou a actividade "Xesto deportivo, Nena e deporte". O noso centro é un dos que participa e a Deputación escolleu o IES Martaguisela para a inauguración.

Ás 12:30, no pavillón do centro, tivo lugar o acto no que participaron o presidente da Deputación de Ourense, Luis Menor, o alcalde do Barco, Alfredo García, a representante da Deputación en Valdeorras e alcaldesa de Carballeda de Valdeorras, María del Carmen González, o xefe territorial de educación, Jorge Rubén Sampedro e a nosa inspectora, Eva Muñiz xunto á nosa directora, María del Carmen Gamarra, o vicedirector e profesor de Educación física, David Ramos, a xefa de estudos, Natalia Nogueira e o profesor de Educación fisica, José Antonio Morado.
Para a realización desta primeira actividade contouse coa participación de alumnado de 3º de ESO.
Información complementaria no artigo de O Sil.

Autoridades participantes

Momento da actividade

Máis imaxes da actividade aquí.