Lingua castelá e literatura, Actividades

INVENTORES y DESCUBRIDORES en formato cómic

Para conocer y aprender algo más sobre inventos pincha aquí y si quieres seguir disfrutando de este cómic pincha ahora aquí.

BIBLIOJUEGO 2016

¡NUEVA EDICÓN DEL BIBLIOJUEGO! Anímate a participar respondiendo a estas 25 preguntas...Descarga el formulario para tus respuestas o pídele una copia a tu profe de Lengua.

Teatro. Representación de MOBY DICK en Santiago el 11 de marzo de 2016

Para ver algunhas fotos pincha aquí.

RECIBIMOS A ALICIA BORRÁS SANJURJO, autora de Nata y Chocolate

El pasado lunes, 15 de febrero de 2016, compartimos con Alicia Borrás Sanjurjo sus impresiones sobre el libro seleccionado este año para 1º de ESO: Nata y Chocolate.

A primera hora de la mañana comenzaba la charla Alicia Borrás diciendo que "el mejor regalo que se le puede hacer a una escritora es leer su libro".

Distendida sesión de preguntas y respuestas sobre la empatía, sobre Sonia (Nata), sobre Juan (Chocolate), sobre Inés...Los personajes de esta obra nos visitaron de la mano de su creadora y nos permitieron (aunque solo fuese durante una hora) colarnos en su mundo de ficción.

¡Gracias, Alicia!

El alumnado le preparó un regalo muy especial. Puedes verlo aquí.

Lecturas curso 2015-2016

Pincha aquí.

O ALUMNADO DE 4º DA ESO PUBLICA UN LIBRO: Historias de equipaje

A presentación do mesmo tivo lugar no Museo do Traxe Juanjo Linares de Ordes o día 1 de xuño.

O coordinador deste proxecto creativo foi o profesor de Lingua Castelá e Literatura, José Manuel Dopazo Mella, e o produto final leva por título Historias de equipaje.

BIBLIOJUEGO ITINERANTE- 2015

¡ANÍMATE A PARTICIPAR! BIBLIOJUEGO 2015

ISSUU

FOTOS DO MOMENTO DA ENTREGA PREMIOS NA BIBLIO (16 DE XUÑO DE 2015). CO NOSO MELLOR SORRISO, OS PROFES ANA, JOSE E INÉS, REPARTIMOS PREMIOS.

¡PARTICIPAMOS EN LA 55ª EDICIÓN DEL CONCURSO "JÓVENES TALENTOS" DE COCACOLA"

17 de abril de 2015

Rubén, Iria, Sara, Fran, Rodrigo, Enrique, Adrián y Mónica participaron en esta nueva edición de un concurso en el que se trataba de escribir un relato corto. Fotos.

Con bastantes nervios (de esos controlables) salimos de Ordes pasadas las cuatro de la tarde. La prueba comenzaba a las cinco en el Xelmírez I en Santiago.

Este año se trataba de crear una historia a partir de un folioscopio (libro con una serie de imágenes que varían gradualmente) cuyo texto rezaba " En aquel tiempo siempre estaba moviéndome".

¡MUCHA SUERTE!

ENCONTRO CON ANA ALCOLEA SERRANO

Recibimos unha nova visita da escritora zaragozana, Ana Alcolea, o pasado 23 de febreiro. Volvemos disfrutar do momento de compartir a obra coa súa creadora na biblioteca do centro.

Imaxes de figuriñas  africanas (con moitos e terribles poderes), tempos de escravitude, galeóns do século XIX, museos actuais...son algúns dos elementos que se mesturaron na presentación que nos fixo da obra El secreto del galeón. Poxectounas en power point e levounos da man a eses lugares nos que xa cobraran vida os personaxes da súa novela.

Este ano o alumnado de 3º da ESO preparou unhas cartas. Transformáronse en creadores  e creadoras deses textos para que un personaxe da obra, Marina, puidese despedirse de Ramira (personaxe que, para salvala, perde a súa vida neste libro).

Esta autora, Ana Alcolea, (agora transformada en  lectora) leu dúas desas cartas escollidas ao chou. Dixo que lle gustaran moito...

Algunhas imaxes. Pincha aquí.

Issuu do agasallo que lle preparou o alumnado.

VISITA DE VICENTE MUÑOZ PUELLES

Este escritor valenciano presentou o seu libro Polizón a bordo entre o alumnado de 1º da ESO.

Ao remate deste encontro, fíxoselle entrega dun agasallo moi especial: un conto colectivo Humana por una temporada (creado polo alumnado de 1º da ESO). A súa protagonista é unha vaca con algúns problemas intestinais .

Fotos.

Issuu do traballo e nacemento dun novo personaxe no Maruxa Mallo (Humana):

Visitamos a biblioteca municipal con 2º da ESO

Foi o día 24 de novembro. Preparárannos para a ocasión unha exposición de lecturas e traballos relacionados coas viaxes. Tamén tivemos unha charla sobre "Violencia de xénero".

Imaxes. Pincha aquí.

LECTURAS 2014-2015

ENTREGA DE PREMIOS BIBLIOJUEGO 2014

¡ENHORABUENA!

Sorraylla Ramos Gonzaga (2º ESO)

Nerea Vázquez Ulloa (4º ESO)

PARTICIPAMOS NA 54ª EDICIÓN DO CONCURSO "JÓVENES TALENTOS" DE COCACOLA

Esta proba na que participa 2º da ESO tivo lugar ás 17 horas o pasado venres, 4 de abril. Foi en Santiago (no Xelmírez I) e o tema de redacción partía da portada dun xornal no que se recollía a seguinte noticia: "Han desaparecido todos los diccionarios del planeta". A partir del tocaba crear...

PARTICIPAMOS NA 54ª EDICIÓN DO CONCURSO "JÓVENES TALENTOS" DE COCACOLA

ENCONTRO DE 1º DA ESO CO ESCRITOR GONZALO MOURE

O 4 de abril de 2014, o escritor Gonzalo Moure presentou a súa novela Palabras de Caramelo.

Falou do Sáhara, de cómo aprendeu árabe e dun xeito moi entrañable de personaxes coma Fati ou coma Cori.

ENCONTRO DE 1º DA ESO CO ESCRITOR GONZALO  MOURE