EXAMES PARA ALUMNADO CON PERDA DO DEREITO DE AVALIACIÓN CONTINUA DE 2º CICLO MEDIO DE INSTALACIÓNS ELÉCTRICAS E AUTOMÁTICAS. CURSO 2023-24.

•(MP0238) Instalacións domóticas.

Mércores 13 de Marzo Proba teórica.As 12:00h na aula B-04.

Luns 18 de Marzo Proba práctica.As 12:00h na aula B-04.

Mércores 20 de Marzo Proba práctica.As 12:00h na aula B-04.

•(MP0237) Infraestruturas comúns de telecomunicación en vivendas e edificios.

Martes 12 de Marzo Proba teórica.As 11:45h  na aula B-04.

Martes 19 de Marzo Proba práctica.As  8:45h  na aula A-03.

Por motivos de seguridade o alumnado que non supere a proba teórica non accederá ao exame práctico. Suporá automaticamente a non superación do módulo.

Os únicos instrumentos necesarios e obrigatorios para a realización das probas son:

1- Acreditarse mediante DNI, se fose necesario.

2- Bolígrafo azul ou negro, lapis, goma, regra unha calculadora científica non programable, quedando totalmente prohibido o uso de calquera outro aparello electrónico (móbiles, gravadoras, etc ) o uso destes suporá a automática non superación da proba. Será condición indispensable que o alumnado dispoña persoalmente do equipamento necesario para realizar o traballo (tesoiras, polímetro, desaparafusadores, etc ). O resto do material necesario será facilitado polo propio centro educativo.