Departamento de Música

PROGRAMACIÓNS MÚSICA. CURSO 2023-24

Nos arquivos anexos figuran:

• A programación do Departamento de Música para o curso 2023-24 para as materias de música 2º e 3º ESO e Linguaxe e práctica musical de 1º Bacharelato.
  • Os criterios de cualificación e recuperación das mesmas materias e niveis.

MODIFICACIÓNS DA AVALIACIÓN ESO E BACHARELATO. CURSO 22-23

ORDEN de 27 de diciembre de 2022 de modificación de la Orden de 20 de mayo de 2022 por la que se aprueba el calendario escolar para el curso 2022/23 en los centros docentes sostenidos con fondos públicos en la Comunidad Autónoma de Galicia.

PROGRAMACIÓNS MÚSICA. CURSO 2022-23

Estes son os documentos das programacións didácticas e dos criterios de avaliación e cualificación do departamento de Música para o curso 2022-23

MODIFICACIÓN PROGRAMACIÓN DEP. MÚSICA 21-22

Neste arquivo pódense consultar as modificacións á programación do departamento de música que responden a Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia.

Curta do alumnado de 4º da ESO

Aquí deixamos o enlace da curta realizada polo alumnado de 4º da ESO na materia de música. O traballo é excelente. Noraboa a todos e todas!!!

MÚSICA Adaptación programación 2019/20

Motivada pola crise do COVID-19 realizouse a adaptación da programación do Departamento de Música: ESO e 1º Bacharelato. Curso 2019/20.  Consultar no arquivo anexo.

CRITERIOS DE AVALIACIÓN E CUALIFICACIÓN 2019-2020

CRITERIOS DE AVALIACIÓN E CUALIFICACIÓN

Ecopercusión

O departamento de música organiza un taller de  ecopercusión.

Crisrina. Ecopercusión. En youtube. Youtube estandar.