LTTA2 Meeting of the ARVETI 4.0 ERASMUS+KA2 Project

Xunto co resto de colaboradores, as escolas Roc Friese Poort en Sneek (The Netherlands), Tampere Vocational College Tredu en Tampere (Finland) e ISIS Cittá di Luino – Carlo Volonté en Luino (Italy) organizamos varios talleres en estreita colaboración coas empresas co obxectivo de coñecer, explorar e comprender os usos da realidade aumentada e virtual no contexto da Industria "#AugmentedReality and #VirtualReality (AR and VR) in the #Industry40".

Os nosos profesores Miguel Angel López Prieto e María Teresa Prado Cerqueira participaron nas diferentes reunións "Transnational Project Meetings" TPM) en Luino (Setembro 2021) e en Tampere (Setembro 2022) para organizar e preparar as reunións con alumnado "Learning, Teaching and Training Activities (LTTA)" que se celebraron en Alemaña (Maio 2022) e en Holanda (Mazo 2023).

Nestes talleres celebrados nos LTTA, os alumnos participantes de todas as escolas colaboradoras compartiron e aprenderon xuntos as aplicacións de realidade virtual aumentada e mixta que están a empregar as empresas.

Os talleres dos nosos alumnos basaronse en aplicacións de #AugmentedReality creadas polos nosos alumnos con #Python e #Unity para PC teléfono móbil, o emprego de #Virtualsimulators nas gafas de RV Oculus Quest 2 (aprendendo cos simuladores de torno e fresa e os de paneis eléctricos), creación de guías de ensamblaxe para o emprego coas gafas Hololens e a visualización e validación de modelos e deseños en CAD nunha controna virtualco software Siemens NX e #Xion.

A plataforma #Xion permítelle os estudantes traballar de xeito remoto en equipos e simular a validación de modelos CAD. Este #metaverso inmersivo e una excelente ferramenta para conectar múltiples usuarios en tempo real, facilitando o aprendizaxe e a colaboración remota.
Queremos agradecer a TSE Technology Solutions por proporcionarnos esta plataforma profesional #metaverse #Xion, unha plataforma de realidade extendida que permitiou os nosos alumnos progresar na sua aprendizaxe a vangarda do emprego de novas tecnoloxías.

A última reunión TPM meeting do proxecto #Arveti 4.0 terá lugar na nosa escola en #Vigo no mes de Maio de 2023, onde os resultados de todas as actividades será analizado e veremos propostas de novos proxectos de cara o futuro.

Os esperamos en Vigo!