CS Prog.da Prod.en Fabricación Mecánica

XORNADA DEMO DE M3MH NO IES POLITÉCNICO DE VIGO

O IES Politécnico de Vigo continúa na innovación tecnolóxica da man das empresas colaboradoras.

O pasado martes 19 de marzo Innovalia Metrology realizou una demo para alumnado e para empresa do software M3MH. Software metrolóxico deseñado para Máquinas Ferramentas.

CHARLA TÉCNICA: FLUXO DE INFORMACIÓN, MATERIAIS E CADEA DE SUBMINISTRACIÓN. PLANIFICACIÓN ORIENTADA A DEMANDA

José Manuel Barbeira, da empresa Smartlog, impartiu unha charla/conferencia ao alumnado de adultos de fabricación mecánica sobre a estrutura e tendencias na Programación da Produción en Fabricación Mecánica.

smartlog1

GRAN XORNADA DE INNOVACIÓN TECNOLÓXICA

Xornada Técnica: Escaneo 3D para la industria automotriz y manufacturera.

Impartida por CREAFORM, do grupo AMETEK.

Pola mañán, alumnado dos ciclos formativos e alumnado dos bacharelatos científicos estiveron moi interesados e participativos na exposición sobre a innovación no escaneado 3D con fins industriais.

Pola tarde, importantes empresas do sector industrial nos visitaron para coñecer de primeira man os avances na enxeñería inversa e no control metrolóxico a partir de escaneos 3D. .

CREAFORMGALERIA

Enlace a fotos e videos

Inovalia metrology presenta M3 MH no Politécnico de Vigo

"Inovalia metrology presenta M3 MH no Politécnico de Vigo.
Trátase de un software de medición en máquina ferramenta"

Fai clic na imaxe para ver máis fotos

MEDALLA DE PLATA NAS SPAINSKILLS 2019 PARA O IES POLITÉCNICO DE VIGO

Parabens ao alumno David Ucha Pérez do Ciclo superior de programación da producción en fabricación mecánica  e o seu titor Javier Fondevila Blanco, polo éxito acadado na competición Spainskills 2019 celebrada durante a semán  pasada en Madrid., ao acadar a medalla de plata na categoría de CNC Fresado.

Proyecto 13

proyecto 13

Segue en directo a participación dos nosos alumnos no SpainSkills 2011

Durante estos días, e ata o vindeiro 9 de abril podes seguir en directo as olimpiadas de Formación Profesional SpainSkills que se están a celebrar en Madrid, e onde participan dous alumnos do Ciclo Superior de Programación da Produción do IES Politécnico de Vigo en representación de Galicia nos Skills 06-CNC Torneado e 07-CNC Fresado.

Dous alumnos do CS de Programación da Produción competirán nas olimpiadas de FP SpainSkills 2011

Dous alumnos do 2º curso do C.S. de Programación da Produción do IES Politécnico de Vigo representarán a Galicia nas olimpiadas de FP, SpainSkills 2011, que se celebrarán en Madrid dende o 4 ao 9 de abril.