Programa de mobilidade transnacional xuvenil. Galeuropa 2016

Convocatoria 2016 Programa de mobilidade transnacional xuvenil.Galeuropa 2016.

OBXECTO DAS AXUDAS: Realización de prácticas formativas non retribuídas en empresas/entidades públicas ou privadas de países europeos cunha duración de entre 2 e 4 meses e con axudas de aloxamento e manutención de entre 896 e 1672€ mensuais (dependendo o país de destino), mais gastos de viaxe.

prazo de presentación : ata o 9 de maio de 2016

Idade:de 16 a 30 anos.

Eduemprende Idea 2016 Nova convocatoria

Nova convocatoria Eduemprende Idea  2016. Para a presentación de  proxectos empresariais polo alumnado das ensinanzas de formación profesional deportivas ou de artes plásticas e deseño da Comunidade Autónoma de Galicia sostidas con fondos públicos.

Ligazón: http://www.edu.xunta.es/fp/eduemprende-idea

Orde da convocatoria

AMPLIACION OFERTA DE PRAZAS BACHARELATO DE ARTES REXIME ORDINARIO

AVISO IMPORTANTE

Ponse en coñecemento a ampliación da oferta de prazas para o bacharelato de artes no rexime ordinario.

Nova oferta de bacharelato de artes:

Ordinario: 108 prazas

Vespertino: 27 prazas

Adultos: 27 prazas

Residencias de Xuventude para o curso 2016 - 2017

Convocatoria de 220 prazas   en Residencias xuvenís  para o curso académico 2016/17.

Prazo de presentación de solicitudes :Estará aberto dende o 28 de abril ata o 27 de maio de 2016.

Xuventude.net

Orde da convocatoria

3º premio no Concurso Galego de Robótica ao IES Politécnico!

Parabéns aos alumnos de 1º da ESO que participaron este martes 26 de abril coa profesora de Robótica, María Quicler, no Concurso Galego de Robótica. Obtiveron o 3º premio na súa categoría!

Aquí podedes ler a nova.

LISTAXES PROVISIONAIS ADMISION CURSO 16-17

ENSINANZA SECUNDARIA OBRIGATORIA(TODOS OS NIVEIS)

1º BACHARELATO ARTES

2º BACHARELATO ARTES

1º BACHARELATO CIENCIAS

2º BACHARELATO CIENCIAS

1º BACHARELATO ARTES ADULTOS

2º BACHARELATO ARTES ADULTOS

1º BACHARELATO CIENCIAS ADULTOS

2º BACHARELATO CIENCIAS ADULTOS

INFORMACIÓN COMPLEMENTARIA

Prazo de reclamación ás listaxes provisionais: 5 días hábiles a partir do seguinte á publicación.

Publicación listaxes definitivas: 13 de maio

Reclamación listaxes definitivas: 1 mes a partir do seguinte á publicación

Finalistas no 8º Concurso galego de Robótica!

Parabéns ao alumnado de 1º da ESO e á súa profesora María Quicler por teren alcanzado a Final do VIII Concurso Galego de Robótica:

Ivan Pillado

Nicolas Stuerberg

Gonzalo Alonso

Juan Celada

O vindeiro martes 26 celebrarán a última fase do Concurso na sede da Fundación Barrié da Coruña.

SORTE E PARABÉNS!

4ª Edición de Bolsas Eurolingua

4ª convocatoria de Bolsas  eurolingua.Curso intensivo de inglés de dúas semanas en Irlanda .Curso bolseiro ao 100% . consulta os requisitos.Prazo ata o 25 de Abril

Ligazóns:

Folleto