NOTAS DEFINITIVAS PROBA LIBRE ESO MAIO 2015

CONTESTACIÓN RECLAMACIÓNS

OS CERTIFICADOS ENTREGARANSE A PARTIR DO DIA 26 DE XUÑO

VISITA A DOMIBERIA S.L. POLOS ALUMNOS DO C.S. DE PREVENCIÓN DE RISCOS

Como todos os anos facemos unha visita á empresa DOMIBERIA S.L ( antes CROW) de novo agradecerlles a atención prestada e a súa colaboración ano tras anos co IES Politécnico.

CHARLAS PRIMEROS AUXILIOS 2015

O alumnado de ciclos formativos asistiu a unhas charlas de primeiros auxilios impartidas polo voluntariado de PROTECCIÓN CIVIL do Concello de Vigo. Mostrar o noso agradecemento aos voluntarios/as de protección civil de Vigo que de forma desinteresada colabora ano tras ano co IES Politécnico de Vigo.

I FESTIVAL CURTAS 2015

Despois da Esmorga é o maior éxito do cine galego. Parabéns aos nosos premiados no festival CINEDFEST

Ver noticia no Faro de Vigo - 5 de xuño 2015

CONVOCATORIA CONCURSO EDUEMPRENDE 2015

Convócase por orde Orde do 15 de maio de 2015 (DOG 27 de maio de2015)concurso Eduemprende Idea 2015, dirixido ao alumnado dás ensinanzas de formación profesional, deportivas ou de artes plásticas e deseño dá Comunidade Autónoma de Galicia sostidas con fondos públicos.

1.Ten dúas modalidades

A.Ciclos grao superior

B.Ciclos grao medio

2.A participación ten que ser en grupo, mínimo dúas persoas.

3.O plazo da presentacion solicitude 27/6/2015

Máis información no enlace: