Gala de fin de ciclo. Promoción 2015

Fermosísima Gala de fin de ciclo do noso alumnado de bacharelato. Emocionante e moi ben organizada. Chea de anécdotas, sorpresas e lembranzas de dous anos inesquecibles. Os nosos mellores desexos para o futuro que comezades.

I FESTIVAL CURTAS 2015

¡Participamos en CINEDFEST!

Entra en cada curta pra vela e poder votar

Parabéns  a tódolos participantes polos seus marabillosos traballos

NOVA CONVOCATORIA BOLSAS ERASMUS+ SETEMBRO - DECEMBRO 2015

Aberta a nova convocatoria BOLSAS  ERASMUS+ SETEMBRO - DECEMBRO 2015 .As charlas informativas terán lugar:

• Martes 26/5/2015 as 11:30 h.
  • Martes 26/5/2015 as 19:20 h

Toda a información a tes na Páxina web do ERASMUS

ANIMARVOS!

VIAXE DA FIN DE ETAPA DE 4º ESO

O alumnado de 4º ESO, co gallo da fin de etapa, viaxou a Salou o 8 de maio para desfrutar de seis días fóra das aulas, visitando as cidades de Tarragona e Barcelona, e gozando nas atraccións de Port Aventura. Agardamos que teñades moito éxito no novo ciclo que ides iniciar.

SPAINSKILLS 2015

Os campeonatos Spainskills 2015 celebráronse en Madrid do 5 ao 9 de maio de 2015

Medalla de prata en fresado-torneado: Adrián Martínez Rodríguez, do IES Politécnico de Vigo.

Titor: Javier Fondevila Blanco.

Un SPAINSKILLS máis e unha medalla máis, e xa van tres, unha de ouro e dúas de prata.

Dende que se volveu celebrar esta campeonato nacional de FP no ano 2011 vimos participando dende o Politécnico de Vigo, e con resultados moi satisfactorios como o demostran os galardóns obtidos. Con isto queda reflictido o alto nivel de formación no noso Centro, a implicación do profesorado, e os resultados obtidos pola aposta de medios tanto  materiais  como técnicos, actualizados e acordes coa fabricación e o entorno productivo da comarca.

Alumnado do IES Politécnico de Vigo, clasificado para a Fase Final da Olimpiada Matemática Galega 2015

O IES Politécnico de Vigo da a noraboa  aos alumnos  de 2º da ESO Anxo Bravo AlonsoJordi Latre Mera polo seu éxito, ao lograr a clasificación para a Fase Final  da Olimpiada Matemática Galega 2015.

Viaxe cultural a París do alumnado de 1º de bacharelato de Artes e Ciencias

Como nos últimos anos o alumnado de 1º de bacharelato viaxou a París. Entre o 18 e 22 de abril disfrutamos dos museos e monumentos que fan de París unha das cidades únicas do mundo. Unha viaxe na que aprendimos moito e que non esqueceremos nunca.