Xogade

CAMPIONATO INTERZONAL DE ORIENTACIÓN, XOGADE

22/03/2019

Imos ao Campionato provincial! Así de ben o fixeron os mozos e mozas que onte participaron no Campionato Interzonal de Orientación en Boiro, dentro do programa XOGADE. 1º Posto infantil, Silvia Pego, 2º infantil masculino, Alejandro Torres, 1º posto cadete feminino, Nerea Oujo e Eloi, 2º cadete masculino! Terceiros por institutos! FANTÁSTICA COMPETICIÓN! PARABÉNS!!!!

O IES DE PORTO DO SON SUBCAMPIÓN NO CAMPIONATO PROVINCIAL DE ORIENTACIÓN

15/03/2017 18:12

Esta mañá o IES de Porto do Son quedou SUBCAMPIÓN no Campionato Provincial de Orientación que se celebrou na Laboral en Culleredo!!! Parabéns ás profesoras e profesores, ao alumnado participante e ao do ciclo, que axudou aos rapaces e rapazas a prepararse para a proba! Viñéronse con moitas medallas!

Como vemos, temos un alumnado que destaca no deporte escolar. Aquí vemos tamén ao grupo que participou o 21 de febreiro no  Campionato Intercomarcal de Bádminton na Serra de Outes.