BASES Concurso de Fotografía "Contornas Cercanas"

Bases do Concurso:

O EDLG organiza o Concurso de Fotografía "Contornas Cercanas", que ten como obxectivo principal capturar a beleza e a esencia dos lugares próximos aos que os alumnos e alumnas do IES San Paio de Tui teñen un vínculo emocional. Estes lugares poden ser os seus fogares, as áreas onde xogaban de pequenos, ou incluso persoas ou paisaxes que lles son especialmente queridas.

Regras do Concurso:page1image7374912 page1image7374528page1image7374336

1. Participantes: O concurso está aberto a todo o alumnado matriculado no IES San Paio de Tui.

2. Tema: As fotografías deberán centrarse en lugares, persoas ou paisaxes que teñan un significado especial para a alumna ou alumno que as capturou. Os temas poden incluír, pero non se limitan a: o lugar de residencia, lugares de xogo da infancia, lugares de especial significado emocional, ou persoas queridas.

3. Formato: As fotografías deben ser presentadas formato dixital (.jpg, .jpeg ou .png) e teñen que ser acompañadas dun breve texto explicativo en galego (máximo de 150 palabras) que inclúa o lugar retratado, a data da fotografía, o nome do autor/a e unha breve explicación de por que ese lugar ou persoa é importante para o alumno/a.

4. Número de Fotografías: Cada participante pode presentar ata un máximo de tres fotografías.

5. Cualidade Artística: Valorarase tanto a calidade técnica como a creatividade artística das fotografías. A orixinalidade, composición e o impacto visual terán un peso importante na avaliación do xurado.

6. Envío das Entradas: As fotografías xunto cos seus textos explicativos deberán ser enviadas por correo electrónico a edlgsanpaio@gmail.com antes do prazo de peche.

7. Prazo de Envío: O prazo de envío de fotografías comezará o día 15 de Abril e rematará o día 17 de Maio de 2024.

8. Premios: O xurado seleccionará as mellores fotografías tendo en conta a súa calidade artística e a profundidade da conexión emocional co tema. Os premios serán anunciados na ceremonia de entrega de premios. Os tres primeiros premios serán obsequiados cunha camisola do oficial do IES San Paio.

9. Exposición: As fotografías seleccionadas serán expostas no IES San Paio de Tui, na súa web e nas redes sociais do EDLG durante un período de sete días para que toda a comunidade escolar poida aprecialas.page1image7388160 page1image7388352

Xurado:

page1image7388544page2image7360448

O xurado estará composto por 7 membros, escollidos de entre os membros dos EDLG e da Biblioteca do Centro, e do profesorado do Departamento de Artes Plásticas do IES San Paio de Tui. A súa decisión será final e inapelábel.

Nota Final:

O Concurso de Fotografía "Contornas Cercanas" ofrece ao alumnado do IES San Paio de Tui unha oportunidade única para compartir e celebrar os lugares e persoas que lles son máis queridos.

Animamos a todas as persoas participantes a capturar a esencia das súas contornas cercanas e a compartir as súas historias a través da fotografía.

Boa sorte a todos e todas!page2image7363136

Data: