Bolsas e axudas

ALUMNADO DE ENSINANZAS POSTOBRIGATORIRAS (MINISTERIO DE EDUCACIÓN)

• Alumnado de bacharelato
  • Formación profesional de Grao Básico, Medio e Superior
  • Ensinanzas artísticas
  • Ensinanzas de idiomas en Escolas Oficiais
  • Ensinanzas deportivas
  • Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional

Marzo-maio de cada ano

Presentación de solicitudes

Todo o proceso de solicitude da bolsa realízase a través da sede electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional.

Bolsas FP, Bacharelato e outros estudos non universitarios

--------------------------------------------------

ALUMNADO NEAE (MINISTERIO DE EDUCACIÓN)

Beneficiarios
  • Os alumnos que presentan necesidades educativas especiais derivadas de discapacidade, trastorno grave de conduta, ou trastorno grave da comunicación e da linguaxe asociada a necesidades educativas especiais.
  • Os alumnos con TEA (Trastorno do espectro autista) non incluídos no apartado anterior.
  • Alumnos con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

Prazo de solicitude

De maio a setembro de cada ano

Presentación de solicitudes

As solicitudes tanto de axuda como de subsidio deberán cumprimentarse mediante o formulario accesible por internet na dirección www.educacionyfp.gob.es ou a través da sede electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional na dirección https://sede.educacion.gob.es.

Os solicitantes que non dispoñan de firma electrónica e, por tanto, impriman o modelo de solicitude en ficheiro pdf presentarano, coa súa firma e a dos demais membros computables da familia, acompañada da documentación correspondente, no centro docente no que vaian seguir os estudos durante o próximo curso académico.

Unicamente poderán presentarse directamente nas direccións provinciais do Ministerio de Educación e Formación Profesional ou nas comunidades autónomas as solicitudes daqueles alumnos que non puidesen obter reserva de praza para o curso seguinte nun centro adecuado ás súas necesidades educativas.

A presentación das solicitudes poderá facerse ben persoalmente, nos lugares indicados, ou en calquera das formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Común das Administracións Públicas.

Información xeral da convocatoria e requisitos

Becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR

Alumnado de ESO

Maio-xuño de cada ano

Presentación de solicitudes

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) dispoñible na aplicación fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderá presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Para a presentación electrónica de solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

O formulario de solicitude tamén estará dispoñible nos centros educativos e na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Información xeral da convocatoria e requisitos

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

BOLSAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

Alumnado de 4º ESO, 1º BACH e 2º BACH

Desde o día 06 de novembro de 2023 ata o 21 de decembro de 2023

Presentación de solicitudes

O alumnado interesado nas probas de nivel lingüístico debe anotarse na secretaría do centro en horario de 09:00 h a 14:00 h.

--------------------------------------------------
PROGRAMAS DE BOLSAS (FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA)

Alumnado de 4º ESO

Setembro-outubro de cada ano

Presentación de solicitudes

Os estudantes deben rexistrarse e cumprimentar o formulario de inscrición dispoñible na páxina web do Programa, sección “Acceso a Participantes”, achegando a documentación requirida

Programa de bolsas Fundación Amancio Ortega

BOLSAS EUROLINGUA

Beneficiarios

Alumnado de ESO e Bacharelato, nados con anterioridade ao 31 decembro de 2007.

Marzo-abril de cada ano

Presentación de solicitudes

Os estudantes deben rexistrarse e cumprimentar o formulario de inscrición dispoñible na páxina web do Programa.

Programa de bolsas Eurolingua