1º bach. adultos

Proceso de admisión de alumnado externo para o curso 2024-2025

O día 1 de marzo de 2024 comeza o prazo para a presentación de solicitudes de admisión para o próximo curso. O prazo ordinario remata o día 20 do mesmo mes

Nos documentos adxuntos pódese atopar toda a información e documentación relativa ao proceso (lexislación, calendario, impresos...)

Normativa

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación

Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C)

O sistema educativo galego

PREME O BOTÓN DE AMPLIACIÓN QUE SE ATOPA ABAIXO A DEREITA E ELIXE O TEU CAMIÑO.

"A mellor forma de predicir o futuro é crealo" Peter Drucker

Consulta o blog de orientación para enterarte de todo o relacionado cas diferentes vías de estudo premendo  sobre as seguintes cores:

Listaxes descargables:

• Área de coñecemento: ARTES E HUMANIDADES

• Área de coñecemento: CIENCIAS

• Área de coñecemento: CIENCIAS DA SAÚDE

• Área de coñecemento: CIENCIA SOCIAIS E XURÍDICAS

• Área de coñecemento:ENXEÑARÍA E ARQUITECTURA

UVIGO           USC            UDC

Tamén podes utilizar diferentes ferramentas (axuda1, axuda2, axuda3, axuda4) que che axudarán a decidir que é o que mellor se adapta a ti.

Ligazón ao blog Elorienta específico para o IES Santa Irene e ao aplicativo interactivo con cuestionario vocacional incluido.

Dúbidas xerais sobre ABAU e o ACCESO a universidade. Aclaracións de interese sobre o proceso. Notas de corte da ABAU 2023. Táboa de ponderacións 24-25.

* As cualificacións da parte voluntaria soamente serven para ese mesmo ano e o seguinte e as da parte obrigatoria para sempre.

Reto de las emociones

Probas de nivel lingüístico 2023-2024

Orientación persoal, académica e profesional

• Aplicación interactiva de orientación para o alumnado.  Poderedes facer un test de orientación académica sinalando o curso actual. Os resultados finais recolleranse nun Consello Orientador. Mostrará o itinerario formativo que debes seguir para acadar dita profesión laboral. Busca o teu!

• Blog da orientadora para apoio a profesores, alumnos e familias:

1 de setembro, apertura do prazo extraordinario de matrícula para ensinanzas de Persoas Adultas

O 1 de setembro comeza o prazo extraordinario de matrícula para cursar estudos de 1º ou 2º de bacharelato no réxime de adultos e mais para a Educación Secundaria de Persoas Adultas, en concreto, ESA3 e ESA4, que son os cursos que ofertamos no IES Santa Irene.

Sobre de matrícula: a recoller na conserxería do centro.

BACHARELATO

- Do 1 ao 20 de setembro de 2023.

- Prazo extraordinario para o alumnado que remate estudos de secundaria no 1º cuadrimestre do curso 2023/24: do 15 ao 28 de febreiro de 2024.

Enquisa de valoración da Biblioteca Escolar 2023

Desde o Equipo da Biblioteca Escolar do IES Santa Irene, queremos facervos chegar unha breve enquisa para avaliar, e así mellorar, o noso labor.

Estará dispoñible ata o 30 de maio.

Enquisa prema AQUÍ

Enquisas Convivencia Escolar 2023

No marco da actual Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2025 estase a realizarEnquisa de Convivencia Escolar 2023cuxo prazo de participación será do 2 ao 22 de maio (ambos os dous incluídos).

Esta enquisa é de carácter anónimo e nela participarán todos os centros públicos e privados concertados dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades.

Así mesmo, recórdase que nesta enquisa participan todos os colectivos que conforman a comunidade educativa -alumnado, profesorado, persoal non docente e familias- e que para cumplimentar a enquisa precísase unha clave de acceso ao cuestionario do seu colectivo.

Enquisa para as familias - Prema aquí

Enquisa para o alumnado de ESO/ESA - Prema aquí

Enquisa para o alumnado de Bacharelato - Prema aquí

Información e instrucións

CALENDARIO DAS PROBAS DA AVALIACIÓN ORDINARIA E EXTRAORDINARIA (1º BACH ADULTOS)

No documento adxunto podedes consultar o calendario de exames para a avaliación ordinaria e extraordinaria do 1º de Bacharelato de persoas adultas.