Presentación interactiva: itinerarios académicos

Nesta presentación interactiva aparecen todas as etapas do sistema educativo, tanto obrigatorias como postobrigatorias. Podedes visitalo, especialmente estes días, para coñecer as opcións de estudos ao rematar a ESO.

Inicio admisión de alumnado para o curso 2024/2025

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2024/2025. Podedes visitar o enlace para máis información: https://www.edu.xunta.gal/portal/node/42051

Axudas dirixidas ao alumnado de bacharelato para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024

Convócanse axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado de Bacharelato.

O alumnado interesado en solicitalas pode dirixirse ás súas profesoras de inglés e/ou ao equipo directivo se precisa axuda para a solicitude.

Ligazón á orde:

Orde do 29 de xaneiro de 2024 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Estancia en Canadá e Francia dentro do programa PIALE

As profesoras Patricia Mena Piñeiro e Mª Pilar Rodríguez Nieto participaron durante o primeiro trimestre dunha estancia de catro semanas en Canadá e Francia respectivamente, dentro do programa PIALE (Programa integral de aprendizaxe de linguas estranxeiras), convocado pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade. Nesta presentación achégannos algúns aspectos da súa experiencia.

Calendario do club de ciencias 2º trimestre

Publicamos o calendario para este trimestre:

Luns 15 de xaneiro de 14:30 a 16:30

Luns 29 de xaneiro de 14:30 a 16:30