Información para as familias relativa ao comezo de curso e ao protocolo Covid 2021/2022

O presente curso 2021-2022 está condicionado novamente pola situación sanitaria derivada da Covid-19. Antes do comezo de curso convocamos ás familias a unha reunión informativa a través da aplicación webex (adxúntase video explicativo sobre o uso da plataforma) por cursos para os días 9 e 10 de setembro. O código para seguir a reunión por webex é 842 561 157.

• O día 9 (xoves) teremos a reunión pola plataforma webex coas nais/pais/titores legais dos alumnos/as de 1º, 2º e 3º de educación secundaria obrigatoria ás 15:30 horas.
  • O día 10 (venres) levarase a cabo a reunión  pola plataforma webex coas nais/pais/titores legais dos/as alumnos/as de  4º de educación obrigatoria, 2º de formación profesional básica, 1º e 2º de bacharelato.

VIDEO EXPLICATIVO DO FUNCIONAMENTO DA APLICACIÓN WEBEX: