Eduemprende Atrévete Pontevedra 2015

O programa consta de actividades de fomento do emprendemento para Educación Primaria e de xornadas de fomento do emprendemento para Educación Secundaria Obrigatoria. Está organizado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e a Asociación de Empresarios As Gándaras-Porriño.

As actividades de fomento do emprendemento para  Educación Primaria  celébranse no CIFP Manuel Antonio e as xornadas de fomento para Educación Secundaria Obrigatoria na sede da Asociación de Empresarios As Gándaras-Porriño.

Nesta convocatoria participaron un total de 420 alumnos e alumnas pertencentes as seguintes centros educativos:

• CEIP O Sello
  • CEP Plurilingüe Igrexa-Valadares
  • CEIP Balaídos
  • CEIP Pintor Antonio Fernández
  • CEIP Pazos de Reis
  • CPR Plurilingüe Las Acacias
  • CPR Sagrada Familia
  • IES Ricardo Mella
  • IES de Meaño
  • IES Ribeira do Louro
  • IES Terra de Turonio