Proxecto A Mariña Emprende 2013-2014. Aula de emprendemento

Como resultado do desenvolvemento do proxecto sobre emprendemento “A Mariña emprende” desenvolvido en centros educativos da Mariña lucense  en colaboración coa Fundación Alcoa e a participación de El Progreso, elaborouse unha práctica educativa relacionada con dous aspectos:

1. Análise dos valores e características que debe ter unha persoa emprendedora
  2. Trámites administrativos necesarios para montar unha empresa

Está orientada ao alumnado de 3º e 4º de ESO, Bacharelato e Ciclos Formativos. O desenvolvemento desta actividade variará en función das circunstancias do alumnado con quen se traballe.

Este material preséntase en soporte dixital no que se encontra todo o material dentro dun ámbito guiado que poderá descargar nas seguintes ligazóns. Son necesarias as catro para poder acceder ao material: