GaliciaSkills 2018. Alumnado gañador

A Conselleira de Educación, Universidade e Formación Profesional, Carmen Pomar, presidiu o pasado 30 de novembro a entrega das medallas de GaliciaSkills 2018, celebrado no recinto Feira Internacional de Galicia Abanca (Silleda) e organizado pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional. Máis de 130 alumnos e alumnas de 52 centros sostidos con fondos públicos mediron nestes días as súas destrezas en 26 especialidades, demostrando a excelencia das ensinanzas que reciben.

Unha vez máis, quedou patente o gran nivel do alumnado e profesorado da formación profesional galega, tanto polo excelente traballo de competidores/as, expertos/as e titores, como pola colaboración no desenvolvemento dos obradoiros (artes gráficas, drons, imaxe persoal e hospital de robots), das demostracións e de varios das servizos e tarefas de organización do evento (reprografía, atención a visitas, apoio administrativo, etc.).

O alumnado gañador da medalla de ouro representará a Galicia en SpainSkills 2019. Na seguinte ligazón pode consultar a relación de alumnado gañador de medalla de ouro e prata: