DÍA INTERNACIONAL DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

Biblioteca

A SLAV (Asociación de Bibliotecas Escolares de Vitoria, Australia) foi a primeira organización en celebrar un Día das Bibliotecas Escolares en outubro de cada ano.
En 1999 cando a Dra. Blanche Woolls, entonces presidenta da IASL (Asociación Internacinal de Bibliotecarios Escolares )--polas súas siglas en inglés--),  proclamou que o 18 de outubro celebraríase o primeiro Día Internacional das Bibliotecas Escolares e que en diante aquela celebración realizaríase o terceiro luns de outubro de cada ano.
Así se fixo ata o 2005 cando o presidente da IASL Peter Genco reafirmou a celebración "do día" pero cambiou a súa data polo cuarto luns de outubro de cada ano.

No noso centro aproveitamos este día para facer un acto de inauguración da biblioteca para o curso escolar.

Para acceder á actualidade da nosa biblioteca hai que premer na súa imaxe:

A NOSA BIBLIOTECA