TIC

O PROXECTO DIXITAL NO CENTRO

O PROXECTO E-DIXGAL NO CEIP ISAAC PERAL

COMEZAMOS UN NOVO CURSO CO PROXECTO E-DIXGAL

No curso 2014 - 2015 iniciamos, de forma experimental, o proxecto E-Dixgal no noso centro. Agora comezamos un novo curso e, con él, a incorporación dos novos grupos de alumnos de 5º de Primaria ao proxecto. Grazas á iniciativa, nas aulas de 5º e 6º de Educación Primaria lévase a cabo unha completa educación dixital.

Máis información premendo no icono

O ESPAZO ABALAR

O proxecto Abalar da Xunta de Galicia persegue un cambio no modelo educativo galego coa integración das tecnoloxías da información e da comunicación en todos os ámbitos educativos.

Para levar a cabo este proxecto Abalar, a Consellería de Educación pone a disposición do profesorado, alumnado e das familias, o ESPAZO ABALAR, onde podemos atopar unha serie de espazos e recursos dixitais que facilitan o labor educativo.

ACCEDER AOS DISTINTOS ESPAZOS

BLOGS DE RECURSOS

BLOGS DE RECURSOS DO CENTRO

Lembramos que están actualizados e disponibles para toda a comunidade educativa os blogs de recursos do centro, con cantidade de recursos de educación infantil, matemáticas, lingua castelá, lingua galega e ciencias da natureza,  así coma o blog de lectura na rede.

Para acceder premer nas imaxes

REPOSITORIO DE CONTIDOS EDUCATIVOS

A Consellería de Educación da Xunta de Galicia ten a disposición de toda a comunidade educativa o repositorio de contidos educativos onde podemos atopar cantidade de recursos clasificados por idioma, tipo ou área. Coa última actualización, o REPOSITORIO DE CONTIDOS EDUCATIVOS conta con 1.942 recursos en varios idiomas e para diferentes niveis educativos. Todos os recursos poden ser descargados e incorporados nas aulas virtuais dos centros.

Para acceder premer na imaxe