blog da biblioteca

PROGRAMACIÓN DO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR CURSO 2023-24

PROGRAMACIÓN DO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DE BIBLIOTECA CURSO 2023-2024

CONTACONTOS CEP ALTAMIRA

O pasado xoves 25 de abril tivemos unha actividade moi especial nas aulas de Esfarrapada. As voluntarias da biblioteca escolar do CEP Altamira acudiron ao noso cole a dramatizar uns contos para o noso alumnado.

As aulas de 4º de EI disfruraton do conto "Monstruo rosa" e os de 5º e 6º "El niño que no quería ser azul, la niña que no quería ser rosa".

Moitas grazas as nenas que organizaron, prepararon e dramatizaron estes contos, con toda a súa ilusión, para nós e as compañeiras do Equipo da Biblioteca escolar do CEP Altamira.

ROTEIRO LITERARIO 2024

O día 23 de Abril conmemórase o Día do Libro, para tal ocasión a ANPA As Landras organizou un roteiro literario baseado nos debuxos do Xabarín CRA. Foron dúas xornadas que o alumnado disfrutou moitísimo, atopando no camiño diferentes personaxes de debuxos e axudándoos nas probas que nos tiñan preparadas.

Grazas as nais e pais da ANPA que fixeron posible esta actividade tan divertida.

Neste vídeo tedes unha pequena mostra do ben que o pasamos

O Equipo da Biblioteca Escolar

DÍA INTERNACIONAL CONTRA O ACOSO ESCOLAR (RECOMENDACIÓNS DE LECTURA)

Os libros son unha ferramenta didáctica imprescindible para desenvolver a empatía nos nenos e nenas. Teñen o poder de abrir a mente e tocar o corazón dos nenos, ao tempo que os educan en valores para evitar o acoso escolar. Os libros presentan tramas e personaxes cos que te podes identificar, aprender a recoñecer diferentes tipos de acoso e saber loitar contra estas situacións.

A continuación deixámosvos algunhas das nosas recomendacións de lectura.

DÍA DA LITERATURA INFANTIL

Para conmemorar o día da literatura infantil escollemos o conto "Non é unha caixa" de Antoinette Portis, no que o protagonista descubriranos como unha caixa pode chegar a ser todo o que permita a nosa imaxinación.

Esperamos que vos gusteSorriso

Día da saúde - 7 de abril

7 de abril - Día da saúde

O próximo 7 de abril celébrase o día mundial da saúde. O tema deste ano é "A miña saúde o meu direito". Dende o cole propómosvos celebralo facendo unha receita moi saudable e fácil.

SEMANA DA PRENSA - ACTIVIDADE XUNTO CO IES PEDRAS RUBIAS

NA SEMANA DA PRENSA (ENTRE O 4 E O 8 DE MARZO) REALIZAMOS UNHA ACTIVIDADE EN CONXUNTO CO IES PEDRAS RUBIAS. A ACTIVIDADE CONSISTÍA NUN INTERCAMBIO DE POSTAIS ELABORADAS CON ELEMENTOS DE XORNAL (PALABRAS, DEBUXOS, COLLAGE...). ESTE FOI O RESULTADO.

POSTAIS FEITAS POLO ALUMNADO DO CRA RAÍÑA ARAGONTA

POSTAIS FEITAS POLO IES PEDRAS RUBIAS

RESUMO ACTIVIDADE

DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL E XUVENIL (RECOMENDACIÓNS DE LECTURA)

O 2 de abril celébrase o DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL E XUVENIL, coincidindo co nacemento do escritor danés Hans Christian Andersen. O obxectivo desta conmemoración é espertar o interese e o amor polos libros entre os máis novos e promover o bo libro infantil.

Desde a biblioteca do centro seleccionamos algúns dos escritores e ilustradores máis representativos da literatura infantil. E o alumnado da aula de 5 ANOS A, tamén nos deixan unhas recomendacións lectoras para que poidamos celebrar este día tan especial cunha boa lectura.

Esperamos que vos gusten!!

EN MARCHA: CREACIÓN ESCENARIOS E PERSONAXES

NESTE SEGUNDO TRIMESTRE, TÓDALAS AULAS DO CRA RAÍÑA ARAGONTA TRABALLARON UN MONTÓN NA CREACIÓN DE ESCENARIOS E PERSONAXES. POSTERIORMENTE, REALIZAREMOS A NOSA PROPIA CURTAMETRAXE DA HISTORIA DE ARA (NOVA PROTAGONISTA DA BIBLIOTECA NESTE CURSO 2023/2024).

GRAZAS A TODO O ALUMNADO E MESTRAS/ES DO COLE!

AQUÍ ESTÁN OS RESULTADOS:

MÁIS NOVIDADES DESTE CURSO 2023/2024