PROXECTO - UNIDADE DIDÁCTICA: THIS IS EUROPE

Queremos presentarvos o noso proxecto-unidade didáctica que desenvolvemos no noso centro despois da formación recibida grazas á mobilidade Erasmus+.

Nos documentos adxuntos poderedes ter acceso á unidade e ás actividades levadas a cabo polo noso alumnado.

Presentación:

La unidad didáctica “This is Europe”se elaboró sobre las premisas fundamentales de la metodología CLIL partiendo de un contenido de interés y abordándolo de forma interdisciplinar desde diferentes áreas del currículo.

CLIL favorece el aprendizaje de una lengua extranjera (inglés en nuestro caso), de forma natural, en situaciones sociales y diarias de comunicación, motivando  al alumnado y creando un contexto donde pueda disfrutar de nuevos contenidos. Con beneficios como la mejora de la memoria a largo plazo, el desarrollo de las destrezas de la comunicación y favorecer el trabajo cooperativo, resumido en los acrónimos BICS and CALP.

Pulsade AQUÍ  para ter acceso á unidade didáctica.

Vídeos da presentación dos traballos elaborados polo alumnado de terceiro de educación primaria (pinchade no nome do país para ver o vídeo):

Bulgaria:

Estonia:

Italia:

Polonia:

Portugal:

Rumanía:

PINCHADE AQUÍ PARA TER ACCESO AO MATERIAL ELABORADO POLO ALUMNADO.

Vídeo exposición dos traballos no centro:

Bulgaria.mp417 MB
Estonia.mp415.24 MB