SEMANA DO LIBRO E A LECTURA

Do 24 ao 28 de abril celebrarase a Semana do Libro e a Lectura.

O Concello de Carballo oferta actividades moi interesantes para tódolos cativ@s. Descargade o tríptico e a volantina nos arquivos adxuntos onde veredes o programa de actividades.

O CEIP Plurilingüe A Cristina tamén colaborou na exposición. Se subides á primeira planta da Biblioteca Rego da Balsa atoparédesvos cun impresionante recuncho onde se atopan algúns dos traballos do noso alumnado. Lembrade que se as familias desexades ver a exposición polas tardes debedes poñervos en contacto coa Biblioteca Rego da Balsa para reservar.

O noso alumnado asistirá ás seguintes actividades a vindeira semana:

• Martes 25: o alumnado de 1º nivel de educación primaria asistirá ao espectáculo "Rockeando con Ramona Pequena" de Pakolas e en horario de 12:00 h a 13:00h.
  • Mércores 26: o alumnado de 6º nivel de educación infantil asistirá ao espectáculo "E a ti... que che chontaban?" de Vero Rilo en horario de 11:30 h a 12:30 h.
  • Venres 28: o alumnado de 5º nivel de educación primaria asistirá ao espectáculo "A ovella e o lobo e o año e a ovella" de Celso Fernández Sanmartín de 10:00 h a 11:00 h. Neste mesmo día, o alumnado de 3º nivel de educación primaria asistirá ao espectáculo "Aprende maxia" de Mago Marco tamén no mesmo horario.

TRIPTICO_2023.pdf1.32 MB
VOLANTINA_2023.pdf1.55 MB