ROSALÍA DE CASTRO 2017

O 24 de febreiro celébrase o 180 aniversario do nacemento da nosa escritora tan querida Rosalía de Castro. No CEIP A Cristina, un ano máis decidimos seguir as actividades propostas pola  Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG). O lema que porpuxeron foi:  #RosalíaTe e  pode desenvolverse a través de actividades que permitan a cada alumna ou alumno converterse na Rosalía de Castro da que se sinta máis próxima/o. Para isto, despois de facer un repaso da figura literaria da Autora, e dalgunhas lecturas que dean conta da pluralidade significativa das súa obra, cada alumna/o elaborou unha máscara de Rosalía de Castro.

Este curso traballamos en especial unha parte dun poema de Cantares Gallegos "Campanas de Bastabales". Desfrutamos moito converténdonos en Rosalía.

Deixámosvos cun vídeo que reflexa parte do noso traballo como homenaxe e un LIM (da rede) que nos achega información sobre Rosalía e a súa obra.