OS NOSOS CONTOS DO SAMAÍN

Tras coñecer cada un dos seres mitolóxicos galegos seleccionados para a celebración do Samaín, os alumnos e alumnas dos distintos cursos elaboraron o seu propio conto. Todos os contos foros expostos nos corredores do centro.

A continuación deixámosvos uns vídeos nos que os nosos alumnos e alumnas relatan o seu conto elaborado xunto co resto de compañeiros e compañeiras.

Conto Samaín sobre o "Gatipedro"   --- Alumnos/as de Infantil

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

Conto Samaín sobre a "Tía Xuana"   --- Alumnos/as de 1º e 2º de Educación Primaria

Conto Samaín sobre a "A Bruxa dos dentes verdes"   --- Alumnos/as de 3º e 4º de Educación Primaria

Conto Samaín sobre a "Estadea"   --- Alumnos/as de 5º e 6º de Educación Primaria

Samaín 2018 Infantil.mp47.3 MB