BLOG BIBLIOTECA

O asubio do avó

O ASUBIO DO AVÓ

Que mellor xeito de rematar a etapa que contando un conto aos máis pequenos? O alumnado de Infantil do noso cole e da Escola de Educación Infantil disfrutou infinito grazas a vós. Parabén para o alumnado de 6º e para as súas mestras por este magnífico traballo.

Desexámosvos que sexades moi felices, nós imos botarvos de menos!

Vídeo 4º EP. Facer dedo

O alumnado de 4ºA fixo unha fermosa adaptación do conto "Facer dedo". Se non coñecedes este conto, xa estades tardando en ir a biblio buscalo, mentres tanto deixámosvos con esta magnífica adaptación.

Día do Libro

Conto: Crocodilo namorado

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega queremos desexarvos un feliz Día do Libro. Deixámosvos un vídeo feito polo alumnado de 1º de Educación Primaria do noso centro en colaboración co Centro de Educación Especial de Santa María (Lugo). Parabén polo vídeo, rapaces e rapazas de primeiro!

O BLOGUE DA BIBLIOTECA DO INSUA BERMÚDEZ. BIBLIOINSUA E LEOLANDRA

MICRONOVAS TV INSUA BERMUDEZ MARZO

DIA DE ROSALÍA DE CASTRO

CEIP ANTONIO INSUA BERMÚDEZ, CON LETRAS GALEGAS

DE CONTOS NO CEIP A. INSUA BERMÚDEZ

O luns pasado acudiron ao noso Centro para realizar un contacontos -actividade organizada pola biblioteca do IES Basanta SIlva en colaboración co profesorado de Oratoria- un grupo de alumnos e alumnas de 2º de ESO que fixeron as delicias  do alumnado de Infantil.

BIBLIOINSUA