RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR 2014

III Cata de Doce de Outono

Montaje creado Bloggif

En datas recentes os equipos de Normalización Lingüística e Extraescolares vimos de organizar unha nova edición da nosa Cata de Doces de Outono.

As familias e o alumnado colaboraron animadamente axudando a elaborar os postres, escribindo as receitas e finalmente degustando as creacións culinarias e explorando as posibilidades gustativas, combinativas e plasticas  das castañas.

A participación supera ano a ano as expectativas, este ano superou nunha decena de postres á convocatoria anterior, uns 110 doces de tódalas tipoloxias: flans, biscoitos, cremas, bombóns e a creatividade artística non queda atrás.

Coas receitas recollidas e as imaxes destes produtos culinarios andamos aínda a rematar a edición do II volume da edición pasada e cando rematemos comezaremos a III edición do libro que recolle tódalas recetas desta edición. O resultado poñerémolo á disposición de tódolas persoas que desexen consultalo e descargalo en formato pdf na web do cole.

Agradecese a colaboración das familias.

Podedes ver a nova no xornal EL PROGRESO 5 de novembro de 2014.

Clica nesta ligazón para acceder á galería de imaxes da III Cata de Doces do Outono

MAGOSTO 2014

VENRES, 14 DE NOVEMBRO, ÁS 11:20

GRAN MAGOSTO NO NOSO COLEXIO

Montaje creado Bloggif

Clica na imaxe ou na ligazón para acceder á galería de imaxes do Magosto 2014.

RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR - NOVEMBRO 2014

A XUNTA ELECTORAL NA SÚA REUNIÓN DO PASADO MARTES, 11 DE NOVEMBRO DE 2014, ENTRE OUTROS ASUNTOS, ACORDOU O SEGUINTE:

....Publicación e proclamación das candidaturas presentadas.

O Presidente informa aos membros da Xunta dos candidatos e candidatas que presentaron solicitude durante o prazo establecido ó respecto e que son os seguintes, ordenados alfabeticamente:

** Candidatos/as para a representación do PROFESORADO:
1. Mª CARMEN BLANCO VALÍN
2. ANA RÁBADE FERNÁNDEZ
3. LAURA VÁZQUEZ CARBALLEIRA

** Candidatos/as para a representación do PAIS/NAIS:
1. ESTHER CORRAL PEREIRA
2. Mª PILAR GONZÁLEZ LÓPEZ
3. Mª PILAR OTERO CABARCOS

A Xunta Electoral acorda, por unanimidade, aceptar todas as candidaturas presentadas unha vez comprobado que cumpren os requisitos estipulados, polo que serán publicadas no táboa de anuncios do Centro, estando fixado no calendario electoral o día 18 de novembro, ás 15:30 horas, como tope para posibles reclamacións ás mesmas.

A Xunta Electoral, en reunión celebrada o día 4 de novembro de 2014, acordou establecer o seguinte calendario para a renovación parcial do Consello Escolar deste Centro. A votación para a elección de representantes do sector PAIS/NAIS, levarase a cabo o día 25 de novembro de 2014, de 16:30 a 20:00 nas dependencias do Colexio.
CALENDARIO ELECTORAL

v Constitución Xunta Electoral e 1ª xuntanza: 4 de novembro, ás 15:45 horas

-        Establecer calendario electoral

-        Aprobación e publicación dos censos

§  Censo Pais/Nais

§  Censo Profesorado

v Prazo de reclamacións ós censos: ata o día 11 de novembro, ás 15:30

v Prazo de presentación de candidaturas: do  4 ao 11 de  novembro, ás 15:30

v Reunión xunta electoral 2ª xuntanza: día 11 de novembro, ás 15,45 horas

-        Decisión sobre posibles reclamacións aos censos

-        Proclamación e publicación provisional de candidaturas

v Prazo de reclamacións ás candidaturas: ata o día 18 de novembro, ás 16,30

v Reunión xunta electoral 3ª xuntanza; día  18 de  novembro, ás 15,45 horas

-        Proclamación candidaturas definitivas

-        Sorteo mesas electorais

-        Aprobación das  papeletas de votación

v Claustro Extraordinario para lectura de candidaturas e normas electorais: día 20 de  novembro ás 12,15  horas.

v Votacións:

-Profesorado : Día  25 de novembro, de 15,30 a 16,00 horas

-Pais/Nais: Día 25 de  novembro, de 16,30 a 20,00 horas

v Reunión xunta electoral 4ª xuntanza: 27 de novembro ás 13,30 horas

-Proclamación de candidatos/as electos/as

- Remisión actas á Xefatura Territorial de Cultura, Educación e O.U. de Lugo

v Prazo de posibles reclamacións ante a Xefatura Territorial: 15 días

v Constitución do novo Consello Escolar: día  2 de decembro ás 17,00

Vacantes a cubrir en representación dos pais/nais: TRES.

LEMBRE: CADA PAI OU CADA NAI (OU TITOR/A LEGAL) PODE PRESENTAR A SÚA CANDIDATURA PARA O CONSELLO ESCOLAR CUBRINDO O IMPRESO CORRESPONDENTE QUE LLE FACILITARÁ O CENTRO. DATA LÍMITE: MARTES, 11 DE NOVEMBRO de 2014, ÁS 15:30. PARA O COLEXIO É MOI IMPORTANTE A PARTICIPACIÓN DE TODOS OS MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA.

Modelo de solicitude para ser candidato/a

MAGOSTO 2014: III CATA DE DOCES DE OUTONO

Descargar os documentos que se precisen en adxuntos. Abaixo á dereita.

Exposición de cabazas artísticas do Samaín 2014

Cartaz Web Samain 2014 CEIP Insua Bermudez vILALBA

Lembrade que na Biblioteca temos unha exposición de libros sobre o Samaín e libros de historias de medo para aqueles que se atrevan! A ver se sodes quen de rematar un libro de terrooooorrr!.

Neste enlace web dispoñedes de RECURSOS  SAMAÍN, con información sobre o Samaín. referencias de libros sobre a temática, manuais para facer cabazas arrepiantes e unha chea de recursos compilados pola coordinadora da biblioteca do CEIP Víctor Sáenz de Mazaricos, autora do blogue de biblioteca da porquiña Rosiña, Asunción García.

Se clicades en adxuntos tedes a vosa disposión o arquivo imprimible e o editable da nota da exposición e das cartelas para identificarvos a vosa cabaza.  Saúdos e Bo Samaín!

Recursos Para Traballar Samaín

ELECCIÓNS PARA RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR 2014

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

21 DE OUTUBRO DE 2014