DIAS NON LECTIVOS

O VENRES, DÍA 31 DE OUTUBRO -DIA DO ENSINO EN GALICIA- E O LUNS, DÍA 3 DE NOVEMBRO -UN DOS DÍAS NON LECTIVOS LOCAIS- NON HABERÁ CLASES NESTE CENTRO, REANUDÁNDOSE AS MESMAS O MARTES, DÍA 4 DE NOVEMBRO.

MAGOSTO 2014: III CATA DE DOCES DE OUTONO

Descargar os documentos que se precisen en adxuntos. Abaixo á dereita.

Exposición de cabazas artísticas do Samaín 2014

Cartaz Web Samain 2014 CEIP Insua Bermudez vILALBA

Lembrade que na Biblioteca temos unha exposición de libros sobre o Samaín e libros de historias de medo para aqueles que se atrevan! A ver se sodes quen de rematar un libro de terrooooorrr!.

Neste enlace web dispoñedes de RECURSOS  SAMAÍN, con información sobre o Samaín. referencias de libros sobre a temática, manuais para facer cabazas arrepiantes e unha chea de recursos compilados pola coordinadora da biblioteca do CEIP Víctor Sáenz de Mazaricos, autora do blogue de biblioteca da porquiña Rosiña, Asunción García.

Se clicades en adxuntos tedes a vosa disposión o arquivo imprimible e o editable da nota da exposición e das cartelas para identificarvos a vosa cabaza.  Saúdos e Bo Samaín!

Recursos Para Traballar Samaín

ELECCIÓNS PARA RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR 2014

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

21 DE OUTUBRO DE 2014

Sorteo público para conformación da

XUNTA ELECTORAL

MENU OUTUBRO'14

ACCEDA AO MENU DO MES DE OUTUBRO PREMENDO NO SEGUINTE ENLACE:

MENU OUTUBRO'14

NOTA INFORMATIVA EQUIPACIÓN OFICIAL CEIP INSUA BERMÚDEZ

COMEZO CURSO 2014-2015

INFORMACIÓNS SOBRE O COMEZO DE CURSO 2014-2015

• HORARIOS

PRIMEIRO DÍA DE CLASE: 10 DE SETEMBRO
HORA DE COMEZO: 9:30
HORA SAÍDA: 14:30
HORA COMEDOR: 14:30
HORA SAÍDA COMEDOR-TRANSPORTE: 15:30

• NORMAS A TER EN CONTA NA ENTRADA O 1º DÍA DE CLASE

-ALUMNADO DE 6ºA-6ºB, 4ºA-4ºB, 2ºA-2ºB: Cando toque o timbre irán directamente ás aulas que tiñan o curso pasado e poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE 5ºA-5ºB, 3ºA-3ºB, 1ºA-1ºB E ALUMNADO DE NOVA MATRÍCULA: Cando toque o timbre irán directamente ao comedor escolar para coñecer ao profesorado-titor respectivo e mais as aulas corres`pondentes. Poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL-4 ANOS E INFANTIL-5 ANOS: Cando toque o timbre entrarán polo patio de Infantil durectamente ás aulas do curso pasado e poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legados.
-ALUMANADO DE INFANTIL-3 ANOS: Horario flexible en setembro. Xa tiveron reunión previa cos pais/nais/titores legales.

• ADMISIÓN ALUMNADO USUARIO COMEDOR

Comunícase que todos as solcicitudes presentadas neste centro para utilización do servizo de comedor escolar foron admitidas provisionalmente.
Aos usuarios que teñan que pagar algunha cantidade polo comedor, saranlles remitido uns impresos de pago á Xunta de Galicia que deberán facer efectivo nunha entidade bancaria.

CALENDARIO ESCOLAR 2014-2015

ESTE É O CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2014-2015. QUEDAN PENDENTES OS DOUS DÍAS NON LECTIVOS DE CARÁCTER LOCAL.

PREME NA IMAXE PARA AMPLIALO.

XUBILACIÓNS 2014

XUBILACIÓN DE AVELINO, TERESA E TARSICIA