Exposición de cabazas artísticas do Samaín 2014

 

Lembrade que na Biblioteca temos unha exposición de libros sobre o Samaín e libros de historias de medo para aqueles que se atrevan! A ver se sodes quen de rematar un libro de terrooooorrr!. 

Neste enlace web dispoñedes de RECURSOS  SAMAÍN, con información sobre o Samaín. referencias de libros sobre a temática, manuais para facer cabazas arrepiantes e unha chea de recursos compilados pola coordinadora da biblioteca do CEIP Víctor Sáenz de Mazaricos, autora do blogue de biblioteca da porquiña Rosiña, Asunción García.

Se clicades en adxuntos tedes a vosa disposión o arquivo imprimible e o editable da nota da exposición e das cartelas para identificarvos a vosa cabaza.  Saúdos e Bo Samaín! 

Recursos Para Traballar Samaín

ELECCIÓNS PARA RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR 2014

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR


 


21 DE OUTUBRO DE 2014


16:30


 


Sorteo público para conformación da


XUNTA ELECTORAL

MENU OUTUBRO'14

ACCEDA AO MENU DO MES DE OUTUBRO PREMENDO NO SEGUINTE ENLACE:


MENU OUTUBRO'14



 

NOTA INFORMATIVA EQUIPACIÓN OFICIAL CEIP INSUA BERMÚDEZ

COMEZO CURSO 2014-2015

INFORMACIÓNS SOBRE O COMEZO DE CURSO 2014-2015

  • HORARIOS

PRIMEIRO DÍA DE CLASE: 10 DE SETEMBRO
HORA DE COMEZO: 9:30
HORA SAÍDA: 14:30
HORA COMEDOR: 14:30
HORA SAÍDA COMEDOR-TRANSPORTE: 15:30

  • NORMAS A TER EN CONTA NA ENTRADA O 1º DÍA DE CLASE

-ALUMNADO DE 6ºA-6ºB, 4ºA-4ºB, 2ºA-2ºB: Cando toque o timbre irán directamente ás aulas que tiñan o curso pasado e poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE 5ºA-5ºB, 3ºA-3ºB, 1ºA-1ºB E ALUMNADO DE NOVA MATRÍCULA: Cando toque o timbre irán directamente ao comedor escolar para coñecer ao profesorado-titor respectivo e mais as aulas corres`pondentes. Poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL-4 ANOS E INFANTIL-5 ANOS: Cando toque o timbre entrarán polo patio de Infantil durectamente ás aulas do curso pasado e poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legados.
-ALUMANADO DE INFANTIL-3 ANOS: Horario flexible en setembro. Xa tiveron reunión previa cos pais/nais/titores legales.

  • ADMISIÓN ALUMNADO USUARIO COMEDOR

Comunícase que todos as solcicitudes presentadas neste centro para utilización do servizo de comedor escolar foron admitidas provisionalmente.
Aos usuarios que teñan que pagar algunha cantidade polo comedor, saranlles remitido uns impresos de pago á Xunta de Galicia que deberán facer efectivo nunha entidade bancaria. 


 

CALENDARIO ESCOLAR 2014-2015

ESTE É O CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2014-2015. QUEDAN PENDENTES OS DOUS DÍAS NON LECTIVOS DE CARÁCTER LOCAL.

PREME NA IMAXE PARA AMPLIALO.

XUBILACIÓNS 2014

XUBILACIÓN DE AVELINO, TERESA E TARSICIA

RELACIÓN DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2014-2015

PODES ACCEDER Á RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO NO SEGUINTE ENLACE:

LIBROS DE TEXTO 2014

 


 

INFORMACIÓNS VARIAS





INFORMACIÓNS VARIAS
 


RECOLLIDA DO VALE DAS AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO 2014-2015


Informamos a todos os que presentaron solicitude de axudas para os libros de texto do alumnado que vai cursar 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, que poden pasar a recoller o vale o día 30 de xuño no seguinte horario de mañá: 


- 1º Ciclo de Primaria (1º e 2º): de 10 a 11


- 2º Ciclo de Primaria (3º e 4º): de 11 a 12


- 3º Ciclo de Primaria (5º e 6º): de 12 a 13


(De non poder recollelo nesta data, poderán vir nos días seguintes e ata o 3 de xullo, como máximo)


Unha vez recollido o VALE, hai que levalo á libraría e encargar os libros correspondentes. Se queda algún pai/nai/titor/a legal que aínda non presentara a solicitude, poderá facelo ata a data tope do 2 de xullo. 


FORMALIZACIÓN DE MATRICULA DO NOVO ALUMNADO 2014-2015


Recórdase aos pais/nais/titores legais do NOVO alumnado matriculado neste centro para o curso escolar 2014-2015, que o prazo para a formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño.


No momento de formalizar a matrícula tamén poden presentar, de estimalo oportuno, as solcitudes de axudas para libros, se aínda non o fixeran, de usuario e axuda de comedor escolar ou de transporte de menos de 2 km.



MODELO DO ANEXO III PARA FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA DO NOVO ALUMNADO MATRICULADO NO CENTRO


MODELO DE FICHA DE DATOS PERSOAIS


 


SOLICITUDE DE USO DO TRANSPORTE ESCOLAR NAS PARADAS DE MENOS DE 2 KM.


Os pais/nais do alumnado usuario do transporte escolar das paradas a menos de 2 km do Centro (Sixto, Ventorro, Muíños, Guntín, Os Pasos, O Rañego, Barbeitas) deberán pasar polo Colexio do 20 ao 27 de xuño, en horario de mañá, para cubrir a solicitude de autorización do uso do transporte escolar de carácter excepcional, como xa fixeron en cursos pasados.


MODELO DE SOLICITUDE PARA PARADAS DE MENOS DE 2 KM. 



SOLICITUDE DE PRAZA E DE AXUDAS PARA USO DO COMEDOR ESCOLAR.


As solicitudes de praza e as axudas para o uso do comedor escolar poderán presentarse ata o día 3 de xullo. Os impresos para as referidas solicitudes pódense recoller na Secretaría do Centro ou descargalos directamente na páxina web do Colexio: http://www.edu.xunta.es/centros/ceipantonioinsua


MODELO DE SOLICITUDE DE PRAZA DE USUARIO DE COMEDOR ESCOLAR 2014-2015  


MODELO SE SOLICITUDE DE AXUDA PARA COMEDOR ESCOLAR 2014-2015 (ANEXO II)


Para cubrir as axudas de comedor hai que ter en conta a declaración da renta do 2013 (a que se está a presentar nestas datas). Para saber a renta per cápita haberá que realizar a seguinte operación:


 



   casiña 361 + casiña 363 – casiña 365 + casiña 368 + casiña 371– casiña 511 = X


Unha vez coñecida a cantidade que resulte de facer as anteriores operacións (X), HAI QUE ESCRIBILA NO APARTADO A) DO ANEXO II. A continuación, esta cantidade dividirase entre o número de membros que compoñen a unidade familiar (Y). O resultado da división será a renta per cápita familiar, E ESCRIBIRASE NO APARTADO C) DO ANEXO II.


De xeito resumido:


·      As familias que teñan unha renta per cápita igual ou menor a 7.000€, non terán que aboar nada.


·      As que teñan entre 7.000€ e 8000€, terán que aboar 1€.


·      As que teñan entre 8.000€ e 9.000€, aboarán 2,5 €,


·      As que pasen de 9.000€, aboarán 4,5€.


·      As familias con máis de dous fillos cunha renta per cápita superior a 7.000€ pagarán 1€.


 

Distribuir contido