ADMISIÓN ALUMNADO CURSO ESCOLAR 2015-2016

Procedemento de admisión do alumnado para o curso 2015/2016

De acordo co estipulado na Orde do 12 de marzo de 2013, explícase a continuación o procedemento para a admisión do alumnado en centros sostidos con fondos públicos (calendario, prazos, formularios, normativa, etc.)

PROCEDEMENTO A SEGUIR

1º- Reserva de praza para centros adscritos (febreiro) (xa feito)
2º- Solicitude de admisión (Para alumnado non pertencente ao Centro) (1-20 marzo)
3º- Formalización da matrícula (Para alumnado admitido) (20-30 xuño)

NORMATIVA REGULADORA
Decreto 254/2012 do 13 de decembro

Orde de 12 de marzo de 2013

CALENDARIO ADMISIÓN DO ALUMNADO
Do 1 ao 15 febreiro: Reserva de praza (Só centros adscritos) (xa feito)
Antes 1 de marzo: Publicación de vacantes.
Do 1 ao 20 de marzo: Presentación de solicitudes.


Podes premer aquí e baixar o impreso para cubrir a solicitude de admisión-Anexo II (pdf)

Do 23 de marzo ao 6 de abril: Presentación de documentación acreditativa dos criterios de admisión, no cado de ser necesaria a baremación.
Antes do 25 de abril: Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. Prazo para reclamacións: ata o 2 de maio.
Antes do 16 de maio: Publicación listaxes definitivas.
Do 20 ao 30 de xuño: Formalización da matrícula para o alumnado de educación infantil e primaria.

DOCUMENTACIÓN PARA PRESENTAR COA SOLICITUDE
o Informe médico.
o Fotocopias do DNI do pai e da nai.
o Fotocopia da cartilla de vacinacións.
o Fotocopia da tarxeta do seguro médico.
o Fotocopia do Libro de Familia.
o CERTIFICADO DE CONVIVIENCIA expedido polo Concello e que acredite o domicilio DE TODOS OS MEMBROS DA UNIDADE FAMILIAR.
o Tres fotografías tamaño carné.

NECESIDADE DE BAREMACIÓN

Cando non existan prazas suficientes, aplicaranse os seguintes criterios para establecer unha orde de prioridade:
a) Existencia de irmás/irmáns matriculadas/os no centro.
b) Nai, pai,titora ou titor que traballe no centro.
c) Proximidade do centro ao domicilio familiar ou ao lugar de traballo das/dos nais/pais ou titoras/es.
d) Renda anual percápita da unidade familiar.
e) Condición de familia numerosa.
f) Condición de familia monoparental.
g) Concorrencia de discapacidade na alumna ou alumno ou en nai, pai, titora,titor,irmá ou irmán do alumnado.

No caso de ter que levar a cabo a baremación, haberá que presentar a documentación que se alegue dos apartados anteriores no prazo estipulado no calendario.


ACCESO A MÁIS INFORMACIÓN NO PORTAL DA CONSELLERÍA


RESOLUCIÓN SORTEO LETRAS APELIDOS 






























CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2015/2016


(Orde de 12 de marzo de 2013, DOG nº 53, venres 15 de marzo de 2013)


Reserva de praza do alumnado de 6º de Ed. Primaria para o IES Basanta Silva.


Do 1 ao 15 de febreiro


(Faino o propio Colexio)


Sorteo público letra


Antes do 1 de marzo


Publicación vacantes


28 de febreiro


Presentación Solicitude Admisión  do novo alumnado


Do 1 ao 20 de marzo


Presentación documentación xustificativa (de ser preciso)


Prazo de 10 días hábiles, contados a partir dos 2 días seguintes ao 20 de marzo.


Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos


Antes do 25 de abril


Publicación das listaxes definitivas


Antes do 15 de maio


Formalización de matrícula en Educación Infantil e Primaria


Do 20 ao 30 de xuño


 RELACION DE PRAZAS ESCOLARES VACANTES PARA O CURSO ESCOLAR 2015/2016













































             AULA           


Nº PRAZAS CUBERTAS


PROCEDENTES DO 2014/2015


VACANTES 2015/2016


1º PRIMARIA


21


29


2º PRIMARIA


50


0


3º PRIMARIA


39


11


4º PRIMARIA


28


22


5º PRIMARIA


41


9


6º PRIMARIA


51


0


INFANTIL 3


0


25


INFANTIL 4


26


0


INFANTIL 5


25


0


Nota.- Segundo a normativa vixente, hai que reservar tres vacantes por nivel para alumnado con NEE.

CAMPIONATO GALEGO DE CAMPO A TRAVÉS NO COMPLEXO DE MONTERRE O SÁBADO 21 FEBREIRO 2015

Na recente proba provincial de Campo a Través celebrada no circuíto da Magdalena en Vilalba clasificaronse por individual os atletas: Aurora Romero Trastoy na categoría Alevín Feminino e David Franco na categoría Infantil masculino. Do mesmo xeito o equipo Benxamín feminino acadou o segundo posto pero esta categoría non disputa o campionato galego. Parabéns a tódolos atletas participantes.

Achéganse documentos do plano do circuíto e da normativa para a proba.

REANUDACIÓN DAS CLASES

REANUDACIÓN DAS CLASES
INFORMAMOS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA QUE MAÑÁ VENRES, DÍA 6 DE FEBREIRO, ESTE CENTRO PERMANECERÁ ABERTO, REANÚDANSE AS ACTIVIDADES LECTIVAS SUSPENDIDAS NO DÍA DE ONTE; TENDO EN CONTA, ADEMAIS, QUE FOI SUPRIMIDA A ALERTA METEOROLÓXICA NO PORTAL EDUCATIVO DA XUNTA.



 


DESPOIS DO OCURRIDO NA MAÑÁ DE HOXE, MÉRCORES, E ANTE AS PREVISIÓNS METEOROLÓXICAS QUE DAN PARA ESTAS DATAS, INFORMAMOS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DESTE CENTRO QUE SE SUSPENDEN AS CLASES NO DÍA DE MAÑÁ XOVES, 5 DE FEBREIRO DE 2015.


A DIRECCIÓN



 

CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS (MADALENA 01/02/2015)

CircuitoCampionatoProvincialCampoTravésVilalba2015

O xoves 29 ás 13:00pm  remata o prazo para inscribir os equipos e individuais clasificados na proba anterior.

Prégase confirmen asistencia os atletas pendentes infantiles e cadetes para poder configurar equipos e facer os axustes necesarios.

Teléfono de contacto do encargado 616501003.

O domingo 1 de febreiro de 2015, nas instalacións deportivas da Madalena do Concello de Vilalba, celebrarase unha nova edición do Campionato Provincial de Campo a través. O noso centro inscrito no Plan Proxecta de Proxecto Deportivo de Centro, participa nesta ocasión con equipos en tódalas categorías agás na cadete masculina. Os atletas gañaron a súa participación na anterior proba clasificatoria celebrada o domingo anterior no mésmo circuíto. Agardamos que o tempo e os parentes nos acompañen nesta xornada deportiva para animar aos nosos atletas.

PROBA CLASIFICATORIA DOMINGO 25 XANEIRO DE 2015 NA MADALENA

Prema aqui para descargar os RESULTADOS da PROBA CLASIFICATORIA.

PROBA PREPARATORIA CAMPO A TRAVÉS O 15 de Xaneiro EN HORARIO LECTIVO

CLICA NA LIGAZÓN PARA VER OS RESULTADOS DA PROBA

 

Preme en adxuntos para descargar os documentos

BO NADAL E BO ANO PARA TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA.

Postal nadal 2014 CEIP ANTONIO INSUA BERMUDEZ VILALBA

III Cata de Doce de Outono

Montaje creado Bloggif

 

En datas recentes os equipos de Normalización Lingüística e Extraescolares vimos de organizar unha nova edición da nosa Cata de Doces de Outono.

As familias e o alumnado colaboraron animadamente axudando a elaborar os postres, escribindo as receitas e finalmente degustando as creacións culinarias e explorando as posibilidades gustativas, combinativas e plasticas  das castañas.

A participación supera ano a ano as expectativas, este ano superou nunha decena de postres á convocatoria anterior, uns 110 doces de tódalas tipoloxias: flans, biscoitos, cremas, bombóns e a creatividade artística non queda atrás.

Coas receitas recollidas e as imaxes destes produtos culinarios andamos aínda a rematar a edición do II volume da edición pasada e cando rematemos comezaremos a III edición do libro que recolle tódalas recetas desta edición. O resultado poñerémolo á disposición de tódolas persoas que desexen consultalo e descargalo en formato pdf na web do cole.

Agradecese a colaboración das familias.

Podedes ver a nova no xornal EL PROGRESO 5 de novembro de 2014.

 

Clica nesta ligazón para acceder á galería de imaxes da III Cata de Doces do Outono 

 

MAGOSTO 2014

VENRES, 14 DE NOVEMBRO, ÁS 11:20 

GRAN MAGOSTO NO NOSO COLEXIO

 

 

Montaje creado Bloggif

 

Clica na imaxe ou na ligazón para acceder á galería de imaxes do Magosto 2014.

RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR - NOVEMBRO 2014


A XUNTA ELECTORAL NA SÚA REUNIÓN DO PASADO MARTES, 11 DE NOVEMBRO DE 2014, ENTRE OUTROS ASUNTOS, ACORDOU O SEGUINTE:



....Publicación e proclamación das candidaturas presentadas.
       
    O Presidente informa aos membros da Xunta dos candidatos e candidatas que presentaron solicitude durante o prazo establecido ó respecto e que son os seguintes, ordenados alfabeticamente:
   
  ** Candidatos/as para a representación do PROFESORADO:
1. Mª CARMEN BLANCO VALÍN
2. ANA RÁBADE FERNÁNDEZ
3. LAURA VÁZQUEZ CARBALLEIRA


   ** Candidatos/as para a representación do PAIS/NAIS:
1. ESTHER CORRAL PEREIRA
2. Mª PILAR GONZÁLEZ LÓPEZ
3. Mª PILAR OTERO CABARCOS



A Xunta Electoral acorda, por unanimidade, aceptar todas as candidaturas presentadas unha vez comprobado que cumpren os requisitos estipulados, polo que serán publicadas no táboa de anuncios do Centro, estando fixado no calendario electoral o día 18 de novembro, ás 15:30 horas, como tope para posibles reclamacións ás mesmas.


 



 


A Xunta Electoral, en reunión celebrada o día 4 de novembro de 2014, acordou establecer o seguinte calendario para a renovación parcial do Consello Escolar deste Centro. A votación para a elección de representantes do sector PAIS/NAIS, levarase a cabo o día 25 de novembro de 2014, de 16:30 a 20:00 nas dependencias do Colexio.
CALENDARIO ELECTORAL


v Constitución Xunta Electoral e 1ª xuntanza: 4 de novembro, ás 15:45 horas



-        Establecer calendario electoral


-        Aprobación e publicación dos censos


§  Censo Pais/Nais


§  Censo Profesorado


v Prazo de reclamacións ós censos: ata o día 11 de novembro, ás 15:30


v Prazo de presentación de candidaturas: do  4 ao 11 de  novembro, ás 15:30


v Reunión xunta electoral 2ª xuntanza: día 11 de novembro, ás 15,45 horas


-        Decisión sobre posibles reclamacións aos censos


-        Proclamación e publicación provisional de candidaturas


v Prazo de reclamacións ás candidaturas: ata o día 18 de novembro, ás 16,30


v Reunión xunta electoral 3ª xuntanza; día  18 de  novembro, ás 15,45 horas


-        Proclamación candidaturas definitivas


-        Sorteo mesas electorais


-        Aprobación das  papeletas de votación


v Claustro Extraordinario para lectura de candidaturas e normas electorais: día 20 de  novembro ás 12,15  horas.


v Votacións:


-Profesorado : Día  25 de novembro, de 15,30 a 16,00 horas


-Pais/Nais: Día 25 de  novembro, de 16,30 a 20,00 horas


v Reunión xunta electoral 4ª xuntanza: 27 de novembro ás 13,30 horas


-Proclamación de candidatos/as electos/as


- Remisión actas á Xefatura Territorial de Cultura, Educación e O.U. de Lugo


v Prazo de posibles reclamacións ante a Xefatura Territorial: 15 días


v Constitución do novo Consello Escolar: día  2 de decembro ás 17,00


Vacantes a cubrir en representación dos pais/nais: TRES.


LEMBRE: CADA PAI OU CADA NAI (OU TITOR/A LEGAL) PODE PRESENTAR A SÚA CANDIDATURA PARA O CONSELLO ESCOLAR CUBRINDO O IMPRESO CORRESPONDENTE QUE LLE FACILITARÁ O CENTRO. DATA LÍMITE: MARTES, 11 DE NOVEMBRO de 2014, ÁS 15:30. PARA O COLEXIO É MOI IMPORTANTE A PARTICIPACIÓN DE TODOS OS MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA.


 


Modelo de solicitude para ser candidato/a



 

Distribuir contido